środa, 1 marca 2017

466. Kartki BN 2017 - marzec_wytyczna

Wytyczna na marzec - rękawiczki
Na kartkach mają znaleźć się rękawiczki w wersji haftowanej, scrapowej lub na grafice, na rękach dziecka, bałwanka itd. Prawda, że temat nie jest trudny? 

Wasza kreatywność i pomysłowość nie zna granic, wiem, że znowu mnie zaskoczycie swoimi interpretacjami tematu, a tymczasem zobaczcie jak ja zinterpretowałam ten temat.


Pierwsza w moich ukochanych niebieskościach z haftowanymi rękawiczkami.

Wzór rękawiczek autorstwa Moniki Blezień.  W oryginalnym wzorze rękawiczki są w kolorze czerwonym.

Druga kartka zupełnie w innym stylu w kształcie rękawiczki.
Rękawiczka otulona pastą sztuczny śnieg. 

Na Wasze karteczki czekam do końca marca.

Dla chętnych banerek 
Z pośród osób, które wykonają karteczki z trzech kolejnych miesięcy moja prywatna maszyna losująca, wylosuje jedną osobę, która otrzyma bon na 50 zł do zrealizowania w sklepie Przydasie Pasjonaty.  Osobę, która wygrała ogłoszę wraz z wytycznymi na kwiecień.

56 komentarzy:

  1. Ulcia karteczki piękne :* te haftowane rękawiczki mnie zachwyciły. Kartka rękawiczka jest świetna - od razu o takiej pomyślałam jak zobaczyłam wytyczną :)
    Będziemy działać z Szymusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki z motywem rękawiczek wyszły świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są Ulu Twoje karteczki.
    Ta w formie rękawiczki to prawdziwy odlot. Ogromne brawa za pomysłowość!
    Zachwycona jest i zauroczona!
    Wytyczne sympatyczne. Czas się brać do pracy...
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ sie będzie działo 💐
    Dziękuję za to że jesteś 💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko na razie mam pustkę w głowie, ale zobaczymy , może coś wymyśle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały temat:)
    cudne te twoje rękawisie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy temat i świetne inspiracje! Jeszcze nie robiłam kartki z rękawiczkami. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te małe haftowane rękawiczki- rewelacja ! Ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie- no normalnie wszystkie wyzwania dziś mnie zachwycają....hahahhaha. Praca przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kartki Ulu temat na marzec ciekawy a ja jeszcze zalegam z piernikiem.. jak mi marca starczy to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! z rękawiczkami jeszcze nie robiłam:)) Pora to nadrobić:) Piękne karteczki Ulu poczyniłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje kartki bardzo ładne. Tego się nie spodziewałam...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super temat-mam kilka wzorków w zapasie więc wezmę się już dziś za wybieranie aby zdążyć.
    Haftowane rękawiczki Ulcia masz cudne-świetny ten niebieski ale i pomysłowa rękawiczka wycinana-coś innego. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny temat i Twoje inspiracje do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super temat, Ulciu!
    Twoje karteczki są śliczne, a haftowane rękawiczki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Temat na pozór łatwy, ale jak zrobić kartkę , by była oryginalna?

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne karteczki, a nowe wytyczne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny temat :) Muszę coś ciekawego znaleźć, no i nadrobić jeszcze piernikową kartkę, przyjmiesz po czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę tylko pojawi się w marcowym podsumowaniu

      Usuń
  19. Aż mi się cieplutko w dłonie zrobiło, tak piękne obie pary rękawiczek ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny temat, postaram sie tym razem cos z hafcikiem zrobić bo mi tego brakuje:) pozdrowionka sle Ulo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te Twoje kartki:)idę kombinować co zrobię:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Temat i inspiracje świetne. Teraz potrzeba mi tylko trochę czasu by zrealizować własny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydawałoby się , że wszystko już było w naszych zabawach a tu proszę... rękawiczek nie było :-)
    Fajne masz te pomysły , normalnie bym w życiu na kartce rękawiczek nie miała. dzięki za kolejny fajny temat
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne są te twoje rękawiczki. Dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kartki! Ta z haftowanymi rękawiczkami wprost mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne są te haftowane rękawiczki i pięknie prezentują się na zimowej kartce:). Dziękuję za udział w moim candy. Zapraszam wkrótce na wyniki i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  27. Temat bardzo przyjemny,mam nadzieję ,że szybko się z nim uporam .Twoje inspiracje są cudne,szczegółnie ta pierwsza .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne obie wersje z rękawicami :-D Temat ciekawy :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Też się zgadzam,że te malutkie haftowane rękawiczki,to wyjątkowa ozdoba świątecznej kartki.I do tego niebieskie są. Cudne po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. I po co ja dałam rękawiczka na kartce z piernikiem?:):):) Dobrze, że mam jeszcze jednego rękawiczkowego scrapka.
    Twoje kartki są super, Ulciu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  31. cudna ta z tymi malutkimi haftowanymi rękawiczkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne karteczki i fajny temat zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pomysłowa interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ta pierwsza karteczka jest śliczna, w niebieskościach suuuuper :)
    Rękawiczki powiadasz.... coś trzeba będzie wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie te Twoje rękawiczki haftowane są piękne :) i w moim kolorze . Czyli teraz będzie rękawiczkowy marzec :) Trza coś wykombinować ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ślicznusie, te Twoje haftowane rękawiczki ! Śliczna kartka !
    Temat marca...no,no...będzie się działo, już to widzę :)))Dziękujemy Ulko !
    Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W końcu do Ciebie Ulu dotarłam :) Tyle pięknych kartek się naoglądałam nim zdecydowałam się wziąć udział w Twojej zabawie karteczkowej. Wzór rękawiczek jest poszukiwany, post z banerkiem jest pisany :) Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne karteczki,ta w kształcie rękawiczki bardzo ciekawa,może też spróbuję :) temat ok zaczynam poszukiwania :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardo wdzięczny temat :) A Twoje rękawiczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny temat, nietypowy, znalazłam hafcik z trzema rękawiczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny temat. Myślę, że nie powinno być problemu ze stworzeniem karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super karteczki, chyba też zrobię taką w kształcie rękawiczki - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie to wymyśliłaś . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  44. W tym miesiącu trochę przysnęłam, ale bawię się dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne rękawiczki wytworkowałaś. Pierwsza kartka jest bardzo ładna kolorystycznie natomiast druga bardzo oryginalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Haftowane rękawiczki mnie urzekły! Piękne prace. Może wezmę udział w następnej zabawie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest rękawiczka:) Nadrobiłam także luty:)

    OdpowiedzUsuń
  48. To ja Uleńko! Znowu rzutem na taśmę:)

    OdpowiedzUsuń