czwartek, 30 marca 2017

485. Plastikowe kwiatki

Tak, tak plastikowe kwiatki, bo Danusia kazała nam zbombardować plastikowe butelki. Jakoś zupełnie nie miałam pomysłu, ani serca do tych plastikowych butelek. 

Zbombardowałam butelkę po wodzie źródlanej,
 wycięłam kółeczka różnej wielkości.
 Z kółeczek wycięłam kwiatki i ogrzałam nad świeczką.
 Powstały kwiatuszki i takie "cuś"

 Z jednego kwiatka zrobiłam breloczek.



Danusia raczej nie będzie usatysfakcjonowana, bo poszłam na łatwiznę w porównaniu do prac, które tworzą dziewczyny. Cóż, nic innego już nie zdążę zrobić... Wiem czasu jeszcze trochę jest, ale chciałam się uwinąć z tym wyzwaniem jeszcze w marcu... później nie będą miała już na to czasu... Danusiu wybacz taką oczywistą metamorfozę butelki.

47 komentarzy:

  1. Ula no co Ty tak narzekasz , przecież fajnie Ci poszło to bombardowanie. Powstał bardzo fajny wazonik i świetne kwiatki. Ten breloczek jest bardzo pomysłowy . Mnie się tam efekt twojego bombardowania bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wazonik i bardzo fajne kwiatuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko ale pomysłowa z Ciebie kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tymi kwiatuszkami - efekt jest zaskakująco piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły Ci te kwiatki. Rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę takie cudo! Breloczek z kwiatkiem rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym nie wiedziała jak można zmobardować butelką, a Ty z niej kwiatki stworzyłaś! Jak zwykle kreatywnie i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie kwiatki:) Jak masz jakiś tusz alkoholowy albo pisaki na bazie alkoholu, to możesz je pokolorować.Będą wyglądały jak zrobione z kolorowego szkła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam, że z butelki plastikowej można zrobić takie ładne kwiatki. Koraliki dodały im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tymi kwiatkami wywołałaś wspomnienia, Ulka. W podstawówce robiłyśmy sobie z koleżankami broszki na agrafkach, ogrzewając kolorowy plastik nad ogniem- powstawały niesamowite formy :) Trwałyśmy w tym szale do znudzenia, prześcigając się w ilości broszek. I o dziwo, te pozwolono nam zakładać na lekcjach wychowawczych, bowiem nie wolno było na terenie szkoły nosić żadnej biżuterii, pod groźbą spalenia jej w piecu. jedna z koleżanek w ten sposób pozbyła się złotego pierścionka swojej babci. Kwiatki na prawdę urocze, a między innymi w kompozycji na pewno będą super wyglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulcia, świetnie Ci te kwiatuszki powychodziły i wcale na łatwiznę nie poszłaś. Miałaś z nimi więcej pracy niż inne dziewczyny tworząc swoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulciu, mnie się te kwiatuszki bardzo podobają.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiatuszki! Slicznie wyglądają, są bardzo delikatne. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja wyzwania...delikatnie przeobrażona butelka.
    Pozdrawisam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja myślę,że całkiem fajnie wybrnęłaś z tematu:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszły Ci te breloczki,super pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, wcale nie poszłaś na łatwiznę. To jeden z wielu twórczych pomysłów na wykorzystanie butelki. Mnie ten pomysł bardzo się podoba. Breloczek z kwiatuszkiem jest śliczny. Pozdrawiam z Tarnowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę takie kwiatki :)
    Wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko przecież takie kwiatki są pracochłonne,więc powinnaś być z siebie dumna,że dałaś radę .Także jeśli idzie o mnie to jestem zadowolona z tych kwiatuszków i tego cośka .
    Dzięki wielkie za udział w zabawie .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko! Mnie się bardzo podobają te kwiatki, Wazon taki oryginalny i Unikatowy, A i breloczek ładny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawie to wyszło. Jeszcze takich kwiatków nie widziałam. A kwiatowy breloczek wygląda świetnie.
    Gratuluję pomysłu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko kwiatuszki świetne wyszły z tego bombardowania :) Ja jak Jadzia pamiętam broszki, ależ to była dawno, może czas się znów pobawić :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczna przemiana butelki w wazonik i te kwiatuszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama poszłam w podobnym kierunku:) Oj długo myślałam nad tematem i właśnie o kwiatuszkach pomyślałam:) Twoje są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ula! Każda praca jest inna i do każdej wkładamy swoj czas i srrducho i to sie liczy!!! Urocze sa te kwiatuszki;) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula, wg mnie spisałaś się świetnie. Nieregularny kształt kwiatów + dodatek koralików fajnie się komponuje. Zadanie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No, napiszę ci, że jestem w szoku! Kreatywność i wykonanie na szóstkę, kwiatki są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pomysłowe rozwiązanie na butelkę.
    Bardzo oryginalny wazonik i ciekawy breloczek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie!! choć to zwykły plastik!! I wazonik i breloczek udany! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uleńko, nie narzekaj, kwiatki śliczne, a przede wszystkim ważne że nie odpuściłaś. Ja wymiękłam;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak się przyglądam i przyglądam i szczerze mówiąc to wazonik i kwiatki na zdjęciu dają wrażenie jakby były szklane. Ula bombardowanie na pięc z plusem jak to mówią-fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śmieszne kwiatuszki :) Bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem czy to łatwizna, bo nawycinać i naogrzewac to ty się musiałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyszły fajne kwiatki, no i nie taka łatwizna znowu, bo musiałaś się napracować!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne kwiatki :) Pięknie się powywijały po ogrzaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kwiatki pięknie Ci wyszły! Wazon jest bardzo lekki, romantyczny wręcz :) Bardzo mi się podoba Twoje bombardowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt hiện nay.

    OdpowiedzUsuń