Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (139) Kartki BN zabawa całoroczna (42) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (13) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (12) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (17) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (52) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

sobota, 18 marca 2017

476. Podaj dalej z Renią

Właśnie doświadczyłam najszybszego w moim życiu Podaj dalej. W ubiegłą sobotę zapisałam się na zabawę u Reni, a wczoraj odebrałam przesyłkę!
Heheheh... Renia jest jeszcze szybsza niż ja ;)

Od Reni otrzymałam cudowne rzeczy (zdjęcia od Reni, bo u mnie dzisiaj szaro, ponuro i deszczowo, więc zdjęcia strasznie kiepskie)




Anioł siedzi już u Izabeli w pokoju, a deseczka z świetną sentencją wisi w kuchni.

Reniu jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za ekspresowe podaj dalej, a przede wszystkim za cudowną paczuszkę.

"Podaj dalej"
Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu i przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie. 

Jeśli chcesz dostać od mnie niespodziankę zapisz się pod tym postem w komentarzu, a po otrzymaniu niespodzianki ode mnie taką zabawę zrób u siebie.

23 komentarze:

  1. Rany to był super ekspres, a prezenty dostałaś śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że mogłam cie też odrobinkę zaskoczyć i ucieszyć udało się buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka wielka paaaka tych podarków, a wszystko takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takich wspaniałych różnistych prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To naprawdę rekordowo szybka wymianka. Upominki świetne, podoba mi się ta anieliczka. U mnie zastój artystyczny. Może jutro wena przyjdzie. Prace z poprzednich wpisów śliczne. Cieszę się, że przydasie ode mnie ubogaciły Twoje kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To niczym Boże Narodzenie, Ulka- expresowe ;) Piękna paka. Ja dopiero co zapisałam się na dwu blogach, więc odpuszczam, bo obawiam się, by się nie pogubić i nie dać plamy. Serdeczności życzę i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty otrzymałaś od Reni:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło ale szybko się Renia wywiązała z zabawy :) to chyba rekord :) Piękne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty otrzymałaś! Czyżby nikt się jeszcze nie zapisał? Jeśli nie to ja jestem chętna;)
    Buziaczki Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A widzisz jakoś nikt ;) Poproszę o Twój adres na maila :)

      Usuń
  11. Drugi raz dodam komentarz bo widzę że wcześniejszego nie ma-ale net dziś mi wariował w dzień. Szkoda bo byłabym przed Nawanna haha ale nic to gratuluję jej szczęścia:-) Uleńko paczuszka ekspresowo powstała, piękne prezenciki Renia ci przysłała. Aniołek cudny niech Izabelkę pilnuje i chroni. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko nadal nie ma drugiej osoby ;)
      Dziękuję kochana :)

      Usuń
    2. No tak co za gapa ze mnie, przecież dwie osoby należy obdarować-czytałam ale zapomniałam dodając komentarz. Cieszę się bardzo że jednak się załapałam:-) Buziaki

      Usuń
  12. Super prezent dostałaś, a wysyłka rzeczywiście błyskawiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko! Wspaniałe Prezenty Otrzymałaś, A prezent naprawdę szybko dostałaś to się chwali - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności. :)Gratuluję i jestem pod wrażeniem tak szybkiej wysyłki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulus, jeśli dobrze widze to nie ma drugiej osoby, czy zatem mogę dołączyć do zabawy???

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulciu, piękny ekspresik:)
    Buziaki cieplutkie (choć wieje okropnie).

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko, jakie cuda do ciebie przyjechały. Anioł jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń