sobota, 18 marca 2017

476. Podaj dalej z Renią

Właśnie doświadczyłam najszybszego w moim życiu Podaj dalej. W ubiegłą sobotę zapisałam się na zabawę u Reni, a wczoraj odebrałam przesyłkę!
Heheheh... Renia jest jeszcze szybsza niż ja ;)

Od Reni otrzymałam cudowne rzeczy (zdjęcia od Reni, bo u mnie dzisiaj szaro, ponuro i deszczowo, więc zdjęcia strasznie kiepskie)




Anioł siedzi już u Izabeli w pokoju, a deseczka z świetną sentencją wisi w kuchni.

Reniu jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za ekspresowe podaj dalej, a przede wszystkim za cudowną paczuszkę.

"Podaj dalej"
Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu i przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie. 

Jeśli chcesz dostać od mnie niespodziankę zapisz się pod tym postem w komentarzu, a po otrzymaniu niespodzianki ode mnie taką zabawę zrób u siebie.

23 komentarze:

  1. Rany to był super ekspres, a prezenty dostałaś śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że mogłam cie też odrobinkę zaskoczyć i ucieszyć udało się buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka wielka paaaka tych podarków, a wszystko takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takich wspaniałych różnistych prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To naprawdę rekordowo szybka wymianka. Upominki świetne, podoba mi się ta anieliczka. U mnie zastój artystyczny. Może jutro wena przyjdzie. Prace z poprzednich wpisów śliczne. Cieszę się, że przydasie ode mnie ubogaciły Twoje kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To niczym Boże Narodzenie, Ulka- expresowe ;) Piękna paka. Ja dopiero co zapisałam się na dwu blogach, więc odpuszczam, bo obawiam się, by się nie pogubić i nie dać plamy. Serdeczności życzę i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty otrzymałaś od Reni:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło ale szybko się Renia wywiązała z zabawy :) to chyba rekord :) Piękne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty otrzymałaś! Czyżby nikt się jeszcze nie zapisał? Jeśli nie to ja jestem chętna;)
    Buziaczki Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A widzisz jakoś nikt ;) Poproszę o Twój adres na maila :)

      Usuń
  11. Drugi raz dodam komentarz bo widzę że wcześniejszego nie ma-ale net dziś mi wariował w dzień. Szkoda bo byłabym przed Nawanna haha ale nic to gratuluję jej szczęścia:-) Uleńko paczuszka ekspresowo powstała, piękne prezenciki Renia ci przysłała. Aniołek cudny niech Izabelkę pilnuje i chroni. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko nadal nie ma drugiej osoby ;)
      Dziękuję kochana :)

      Usuń
    2. No tak co za gapa ze mnie, przecież dwie osoby należy obdarować-czytałam ale zapomniałam dodając komentarz. Cieszę się bardzo że jednak się załapałam:-) Buziaki

      Usuń
  12. Super prezent dostałaś, a wysyłka rzeczywiście błyskawiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko! Wspaniałe Prezenty Otrzymałaś, A prezent naprawdę szybko dostałaś to się chwali - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności. :)Gratuluję i jestem pod wrażeniem tak szybkiej wysyłki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulus, jeśli dobrze widze to nie ma drugiej osoby, czy zatem mogę dołączyć do zabawy???

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulciu, piękny ekspresik:)
    Buziaki cieplutkie (choć wieje okropnie).

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko, jakie cuda do ciebie przyjechały. Anioł jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń