piątek, 7 kwietnia 2017

490. Sal nie sal_Cztery pory roku

Miało nie być więcej żadnych zabaw... kobieta jednak zmienną jest ;) 
Tym razem zabawa dla dziewczyn wyszywających :)


W związku z tym, że bardzo lubię wzory Moniki - zapraszam Was na sal - Cztery pory roku z Moniką Blezień

Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy przysyłają mi zdjęcie swoich haftów na maila lub zamieszczają u siebie na FB.
2. Zapisy do końca kwietnia (30.04.2017r.) w żabce pod tym postem.
3. Na swoim blogu należy umieścić banerek do tego posta z linkiem.
4. Osoby zapisujące się są zobowiązane do zakupu wzoru Moniki tutaj - jedyne 16,35zł.
5. Wzór wykorzystujecie w jaki sposób chcecie - kartki (pojedyncze elementy), obraz, zawieszki, zakładki itp.
6. Wykonane hafy/prace publikujecie w następujących terminach:
wiosna - do 21 czerwiec 2017r.,
lato - do 20 wrzesień 2017r.,
jesień - do 20 grudzień 2017r.,
zima - do 20 marzec 2018r.

7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej.
8. Przed rozpoczęciem danego okresu (pory roku) zamieszczę post, do którego będziecie mogły podlinkować swoje prace. Pierwszy pojawi się 3 maja, drugi - 22 czerwca, trzeci - 21 września, czwarty - 21 grudnia. 9. Na koniec danego okresu opublikuję podsumowanie z Waszymi pracami.
10. Wykonane prace możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach, i gdzie tylko chcecie :)
11. Przewiduję jakieś nagrody, ale póki co to niespodzianka (w zależności od ilości chętnych).
12. Zabawa odbędzie się, jeśli zgłoszą się do niej co najmniej 2 osoby.


Najmniej czasu macie na wiosnę, bo jesteśmy w jej trakcie - 1,5 miesiąca, później czasu jest bardzo dużo, a wzorki malutkie bez konturów. Znając wzory Moniki mogę stwierdzić, że z pewnością szybko i łatwo się je wyszywa :) 
To co znajdą się chętne osoby, żeby się ze mną pobawić? 


***
09.04.2017r.
W związku z tym, że piszecie, że nie dacie rady, nie podołacie itd. tłumaczę dokładniej to co napisałam w pkt. 5 - "Wzór wykorzystujecie w jaki sposób chcecie - kartki (pojedyncze elementy), obraz, zawieszki, zakładki itp." - co oznacza, że nie musicie wyszyć całości danej pory roku. Możecie wyszyć jeden, dwa elementy i w jakiś sposób je wykorzystać, i to wystarczy. Oczywiście jeśli ktoś ma ochotę wyszyć całość to jak najbardziej jest to mile widziane. Ze względu na ilość zabaw wybrałam taki wzór, który daje możliwość wybrania i wykonania tylko jego elementów, bez konieczności robienia całości. Wydawało mi się, że w ten sposób ułatwię Wam zadanie. To nie jest taki tradycyjny sal. Nazwa sal jest tylko dlatego, że będziemy korzystać z tego samego wzoru, ale efekt końcowy nie będzie taki sam. Mamy wspólny wzór i terminy,  a reszta to - "róbta co chceta". 



31 komentarzy:

  1. Nie biorę udziału w Salach, ale chętnie będę podglądać postępy Koleżanek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to nie jest typowy sal, wyszywamy ten sam wzór, ale można wyszyć pojedyncze elementy i wykorzystać je na kartach, nie musisz wyszyć wszystkiego, możesz wyszyć jeden, dwa elementy z danej pory roku

      Usuń
  2. Fajna zabawa ale niestety tym razem odpuszczam :) Życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula czytasz w moich myślach, też mi chodził po głowie taki pomysł:-) Oczywiście jestem bankowo , kończy się sezon wielkanocny więc będzie można trochę odsapnąć . Mam nadzieję że wyrobię... może by tak wyprostować zakręty ?? W przyszłym tygodniu umieszczę informacje również na swoim blogu. Wzorek zakupie wieczorkiem , bo planuję większe zakupy :-)A banerek już wieszam u siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu byłam na 100% pewna, że się skusisz ;) ja wczoraj zrobiłam malutkie zakupy ;)

      Usuń
  4. Ulcia kusisz oj kusisz.... ale czy dam radę przy małej-muszę pomyśleć. Jak coś będę wam kibicowała a wzorki fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dasz radę wzorki są małe, proste, bez konturów :) Kto jak nie my?

      Usuń
  5. Będę z przyjemnością podglądać Wasze wyszywanie i kibicować.
    Ale ja już nie dam rady.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, będę kibicować Waszym poczynaniom, bo ja nie z tych wyszywających:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szaleństwo z tymi zabawami :) Ja się nie skuszę, ale fajnie, że będzie coś się działo :) Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli nie trzeba haftować całości to ja jestem chętna. Wzorki Moniki wyszywa się szybko więc mam nadzieję, że dam radę.
    Banerek zaraz powieszę i zakupy też zaraz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiście będę wśród kibiców podziwiać Wasze prace, sama bowiem kiedyś haftowałam pasjami. Niestety, ani wzrok ani inne nie pozwalają bratać się z ostrymi przyborami :/ A wzorki prześliczne- jak ja Wam zazdroszczę tej możliwości haftowania... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja takze jak Małgosia, bedę kibicowała:) Lubię hafty, wszelakie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Was! Będą piękne hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulu ja odpuszczam. Ledwo wyrabiam się z bieżącymi sprawami, a czekają jeszcze inne zaczęte. A do tego idzie do lata, gdzie na haftowanie to wogóle czasu nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę z przyjemnością podziwiała Wasze hafciki :-)
    Uleńko, serdecznie dziękuję za piękną karteczkę wielkanocną i przydasie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kibicuję całą GĘBĄ :)
    Coś tam o krzyżykach wiem :)
    Całe 20 lat temu haftowałam " ino wlazło " ;)
    Aż mnie kusi,oj kusi !!!
    Czekam na Wasze cudne prace z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko ja niestety spasuje, ale będę kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję Ula za zaproszenie :)
    nie umiem odmawiać nie wiem jak to wszystko ogarnę dzięki za wiare we mnie i zachętę:)podziałamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno powstaną cudowne hafty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna zabawa, ale odpuszczam, nie dam rady z czasem.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie podołam ostatnio mało krzyzykowe.... ale trzymam za Was kciuki i mocno kibicuje!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajć, aż szkoda, że tak mało czasu! Ale! Mocno kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzór przepiękny :) jakbym haftowała to bym się pewnie zapisała. Ale będę Wam kibicowała :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kibicuje wszystkim hafciarkom! Będę podziwiać Wasze prace:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam wzór, nakarmiłam żabę... jeszcze nie wiem, czy wyszyję... ale jakby - to będę prace publikowała na FB, dobrze? Bo blogowe notki zaplanowałam już do grudnia i raczej nie znajdę tam miejsca na tego typu wpisy ;)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście Aniu, jak najbardziej możesz na Fb :)

      Usuń
  24. Zapisałam się w ostatniej chwili. Wzór zakupiłam już w listopadzie. Pora go zagospodarować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym się chętnie zapisała, ale pozostaje mi podziwianie Waszych prac. Ja wciąż zaginiona w czasie jestem...

    OdpowiedzUsuń