Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

niedziela, 30 kwietnia 2017

498. Perłowy kwiecień

Na ostatnią chwilę zdążyłam z perłowym do zabawy Danusi. Muszę przyznać, że zmęczyłam się okrutnie przy tworzeniu kartek, więc tym bardziej podziwiam dziewczyny, które robią kartki w takich kolorach. 
Zrobiłam dwie kartki komunijne dla chłopca i dziewczynki. Jak zobaczycie szału nie ma... Dodatkowo potuszowałam tekturki, a później byłam na siebie zła... No, nie podoba mi się i już.





Banerek do zabawy Danusi

Koloru perłowego nie mogę powiedzieć, że lubię lub nie lubię. Jest to dla mnie kolor obojętny, który po prostu jest i nie zwracam na niego uwagi. W wystroju mieszkania koloru perłowego raczej nie posiadam. Mam biżuterię perłową, którą czasem noszę.

***
Dziękuję za tyle ciepłych słów pod ostatnim postem.
Chciałam Was uspokoić. Zaprzestanie blogowania nie wiążę się z usunięciem bloga. Na razie będzie mnie po prostu mniej i bardziej hurtowo (jak w ostatnim poście), a potem zobaczymy co dalej. 
Bardzo dziękuję za to, że JESTEŚCIE!
Dziękuję wszystkim tym osobom, które kontaktowały się ze mną poza blogiem i chciały pomóc. Dziękuję! Jesteście WSPANIAŁE i macie WIELKIE SERCA! Dziękuję za Waszą BEZINTERESOWNOŚĆ!


23 komentarze:

  1. Uleńko, a mnie się podobają i już. Jak to dobrze, że nie znikniesz całkowicie!
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podobają i już :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki bardzo ładne choć ja zostawiłabym tekturki bez tuszowania.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że dobrze zrobiłaś tuszując- nabrały wyrazu i ogólne są pięnke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, ale rozumiem Cię, bo czasem jest tak, że mamy inną wizję i wyjdzie co innego, wtedy jesteśmy niezadowolone. Nie ma jednak powodu do obaw, mozesz być z nich dumna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Uleńko, ale nie zauważyłam że nie wylogowało mnie z poprzedniego konta i zamiast ja jako ja, zostawiłam komentarz jako Kolorowe Nitki;)

      Usuń
  6. Ulcia te karteczki to takie śliczne bliźniaki i obie mi się bardzo podobają ,tym bardziej,że są na moją zabawę .Nawet nie wiesz jak się cieszę ,że nadal jesteś w zabawie.
    Co do końcówki Twojego posta,super,że podejmujesz pewne decyzje,jeśli trzeba zwolnić i przystopować to rób to każdy jest dla siebie panem i władcą .Takie czasy nastały,że ciągle żyjemy w niedoczasie .
    Jak potrzeba wsparcia ,pozytywnej energii to wiedz,że na mnie można zawsze liczyć .
    Buziaki i podziękowanka za udział w w perełkowym zadaniu .
    Tylko proszę o jedno na koniec,nie zapomnij o mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są ja też muszę zrobic 2 komunijne dla bratanicy i bratanka , ale nie wiem z której strony się za to wziąć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się Twoje karteczki bardzo podobają.
    W pierwszej fajnie wykończyłaś boki koronką, natomiast w drugiej pięknie mieni się tiul.
    Życzę słonecznej majówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie kartkom nic nie brakuje!! Obie są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze Ulu, że zostaniesz i będziesz wrzucała hurtowo prace:) Zobaczysz, że wszystko się ułoży.
    Karteczki urocze, delikatne i cieszę się, że nie odpuszczasz Danusinej zabawy!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulcia a mi tam się twoje karteczki bardzo podobają. Buziaki i udanej majówki w słonko zycze:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko! Karteczki są Przeurocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne komunijne pamiatki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się bardzo podobają te Twoje kartki

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartka na piękną okazję. Będzie doskonała pamiątką tego wielkiego dnia!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko dla mnie super.
    A czas- kochana tyle co Ty nam go poświęciłaś- ukłony za to, a niedoczas- jak to Danka powiedziała- takie czasy.
    Tulam do serducha.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesze sie ze nasze wsparcie choć odrobinkę pomaga! Sciskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tuszowane tekturki są wg. mnie ciekawsze,ten naturalny efekt wszyscy znamy:)
    Kartki wyszły piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to szału nie ma? Ja tam szał widzę - piękne obie kartki :)

    OdpowiedzUsuń