poniedziałek, 1 maja 2017

499. Kartki BN 2017 - wytyczna maj

Wytyczna na maj - serce

Kwiecień był prosty więc czas na coś trudniejszego. Maj to miesiąc, w którym świętują nasze mamy i my - mamy naszych dzieci, a matka kojarzy się z bezgraniczną miłością, stąd maj pod wyzwaniem serca. A dodatkowo to przecież miesiąc zakochanych ;)
Ale nie martwcie się, wcale nie taki wilk straszny, jak do malują! Na dowód moje dwie karteczki z sercem :)

Pierwsza z wzorkiem od Moniki Blezień.


Druga z grafiką z pinterest


Prawda, że prosty temat? A znając Waszą kreatywność zasypiecie mnie morzem serc, na co szczerze liczę :)

Dla chętnych banerek

Źródło grafiki Tutaj

Na Wasze karteczki czekam do końca maja. 
Proszę Was, jeśli robicie więcej niż jedną kartkę w danym miesiącu zróbcie kolaż lub zdjęcie grupowe wszystkich kartek bardzo ułatwi mi to pracę.
Gdyby ktoś chciał się przyłączyć to zapraszam do zasad ogólnych Tutaj.

30 komentarzy:

  1. czułam, że będzie coś trudniejszego:)
    śliczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super temat wymyśliłaś i piękne kartki przygotowałaś :-)
    Wzorek od Moniki wygląda na prosty i przyjemny.
    Z pewnością powstanie wiele ślicznych prac.
    Przesyłam majowe pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli będą karteczki w klimacie romantycznych świąt:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mnie zaskoczyłaś. Ciekawe zadanie. Mam nadzieję, że wymyślę i stworzę coś fajnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia mnie tam temat pasi,nawet bardzo .
    Któż nie lubi serduszek,a serce na gwiazkę to też bardzo dobre rozwiązanie.
    Pozdrawiam ciepluśko ,buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki i temat fajny wymysliłaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jest :) serce jak najbardziej zawsze miejsce na kartce znajdzie :)
    Piękne kartki. Zwłaszcza te kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki! Trzeba będzie przejrzeć wzory pod tym kątem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulciu, temat wcale nie taki straszny jak się wydaje. Może być jeszcze serce z piernika:)
    Oczywiście biorę udział.
    Buziaczki majowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki słodkie, jak i samo serducho! Czy jednak temat z tych łatwiejszych? Przyjdzie się wysilić; ale kto jak nie my...?!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł Uleńko. Podobają mi się Twoje inspiracje!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki zrobiłaś :) Czyli maj pod znakiem SERCA !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowy temat :) A karteczki - obie urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Temacik wdzięczny!! Na pewno powstaną fajne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny temat a karteczkinprzesliczne Ulus:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, jakie cudne kartki i pomysł z sercem fantastyczny :DDD. A te kubeczki, to sama słodycz :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gwiazdkowe serduszko? A dlaczego by nie? oczywiście damy rade :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny temat, troszkę zaskakujący, ale wzór hafciku już znalazłam i krzyżykuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne kartki, bardzo fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  21. Miły temat,a Twoje karteczki cudne-przywołują ciepłą,rodzinną atmosferę świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula kolejny świetny pomysł , serduszko na Boże Narodzenie jak najbardziej, w końcu jest czerwone, a to kolor świąteczny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki,z serduszkiem też tamy radę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny temat :) A prace powstaną na pewno piękne, jak co miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobiłaś śliczne karteczki.
    Mam nadzieję,że moja też nie jest najgorsza, bo świetnie mi się ja robiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne inspiracje.Patrząc na pierwsza czuję zapach czekolady :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawy temat, piękne kartki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń