środa, 3 maja 2017

501. CzPR - wiosna 2017

Rozpoczynamy Sal nie sal Cztery pory roku wg wzoru Moniki Blezień - wiosna.
Zasady ogólne znajdują się Tutaj. Zgłosiło się tylko 5 osób, ale zabawa i tak się  odbędzie. Gdyby ktoś jednak chciał się jeszcze przyłączyć to można do końca maja. 



Moja interpretacja wiosny wg wzoru Moniki wygląda tak:






 Na chwilę obecną wykorzystałam trzy motywy. Mam nadzieję, że uda mi się wyhaftować wszystkie obrazki do 22 czerwca.

Swoje prace linkujecie do tego posta.


36 komentarzy:

  1. Wyszły urocze kartki z tymi drobnymi hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze wiosenne hafciki i prześliczne karteczki!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wkomponowałaś te maleńkie hafciki w kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zinterpretowałaś wiosnę, Ulciu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądają te karteczki z tymi hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne karteczki zrobiłaś. Jest nas więcej. Ja tez się zgłosiłam (jako 6 😃). Czekam na wzory.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie w karteczki wkomponowałaś te maleńkie, urocze hafciki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula super wyszły te karteczki , mnie został jeden motylek i ptaszorki do wyszycia, ale działam , mam nadzieje że zdążę do czerwca :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne karteczki. Dopracoway każdy szczególik. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko! Wszystkie trzy karteczki są bardzo śliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało mi się zrobić jeden hafcik - opublikuje go razem z Twoją zabawą karteczkową (bo już jest na karteczce) i wtedy podlinkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki Ula <3
    W każdej pracy widać cząstkę ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wiosna u Ciebie Ulo! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ty juz tyle wyszylam a ja dopiero nici szykuje haha. Ale dam radę. Myślę tylko co z tych ślicznych wzorów zrobić. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafciki a kartki z wykorzystaniem ich urocze. Zastanawiam sie nad przyłączeniem do zabawy ale nie wiem , czy dam radę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie prezentują się hafciki na tych kartkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pezepięknie wyglądają te hafciki, a karteczki są cudne!
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki i cudne hafciki:) Motylek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosennie u Ciebie , sliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, wiosenne hafciki, karteczki są urzekające.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulus karteczki powstały cudne i te kolory żywe!!! Bardzo mnie kusi Twoja zabawa hehe:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki. Dopracowane w każdym szczególe.
    Przyjemnie się ogląda.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeuroczo i wiosennie te karteczki wyglądają aż mi rozjaśniły dzisiejszy chmurny i deszczowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kartki takie wiosenne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne kartki, szczegolnie ta pierwsza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wzdycham do Twoich karteczek!

    OdpowiedzUsuń