niedziela, 2 lipca 2017

528. Kartki BN 2017 - czerwiec_podsumowanie

Temat czerwcowy, jakim był ptaszek wszystkim Wam się spodobał i powstało dużo pięknych rozćwierkanych karteczek co mnie bardzo cieszy :) Jestem zachwycona Waszymi karteczkami i czytając Wasze posty odnoszę wrażenie, że Wam też bardzo spodobał się temat :) Dziękuję Wam za tak liczny udział w te upalne, letnie dni :) Na półmetku zabawy stworzyłyśmy wspólnie 549 kartek bożonarodzeniowych!

Jeśli nie odwodziłyście jeszcze swoich koleżanek robiących kartki to serdecznie do tego zapraszam. Aby Wam to ułatwić każdorazowo dodaję linki do postów każdej z Was :)
Gdyby tak się zdarzyło, że zrobiłyście karteczkę, a jej tu nie ma to znaczy, że nie została dodana do żabki... Jestem przekonana, że nie wszystkie są dodane, bo wydaje mi się, że widziałam, komentowałam, ale nie pamiętam u kogo... Napiszcie w komentarzach, dodam do tego posta.

37 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są śliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki powstały w tym miesiącu z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki zrobiły nasze Panie. Jakież one są zdolne! Jak ilość tych kartek i do tego kazda inna (mimo wspólnych wytycznych)i kazda piekna. Trudny wybór:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kartki ,piękne i pomysłowe :-D Żałuję ,że z braku czasu nie mogę pozaglądać na wszystkie blogi :-( Uleńko ,dziękuję za podsumowanie i możliwość obejrzenia tylu pięknych kartek w jednym poście :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ imponująca galeria ptaszorków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi ale z kartkowych zabaw chwilowo musiałam zrezygnować (ach te wybory) a tu taki fajny temat :)
    Brawo Dziewczyny! Tyle wspaniałych, ptaszkowych kartek powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie!! ogromna ilość i wszystkie niepowtarzalnie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile świetnych ptaszków sfrunęło! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle galeria przepięknych prac :) Brawo my!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności, co jedna to piekniejsza, a wnie których to się można zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to się koleżanki napracowały:))śliczne kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna ptasia galeria.
    Uściski, Uluś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki dziewczyny zrobiły 😍 piękną galerię zrobiłaś Uleńko ❤
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności. Ja zawieszam swoją działalność karteczkową do odwołania. Coś tam dłubię, ale idzie mi to jak krew z nosa, a nie chcę robić nic na siłę, aby tylko zribić. Mam nadzieję, że mi to wybaczysz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tu nie ma nic do wybaczania... to ma być przyjemność :) wrócisz jak będziesz miała chęci i siłę, czego Ci życzę z całego serca :)

      Usuń
  15. Ooo!!! Kochana, aż się gwarno zrobiło od tych ptasich treli w gąszczu kartek ;) Pięknych kartek :) Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Powstała przepiękna kolekcja ! Po prostu cudna... :-))) Dziewczyny spisały się na medal.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe ptaszyny, co jedna to piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się cudnie rozćwierkały ptaszki! Piękne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł z wszystkimi kartkami od dziewczyn, dzięki temu widać jak są piękne i wyjątkowe:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko! Ale powstało dużo Prześlicznych karteczek - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko i córko ile dobra!!!! Fantastyczne karteczki. Co jedna piękniejsza. Co ja piszę?! Wszystkie cudne!!!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula al. moc cudnych kartek. Dziewczyny spisały się na medal . Dziękuje za zorganizowanie zabawy i piękne pracochłonne podsumowanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie! Wszystkie kartki są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka wspaniała i okazała ptasia galeria !!!!!!!!!
    Brawa dla wszystkich ptaszków !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale nas zainspirowałaś i cudowne karteczki powstały!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna galeria wszystkich ptasich kartek. Ptaki to jeden z moich ulubionych, jak nie najulubieńszych motywów, dlatego tym bardziej nie mogę napatrzeć się na kartki :) Chyba najbardziej podoba mi się kartka Maryli, a może Renaty, jednak Asi... sama nie wiem... wszystkie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach jaka piękna kolekcja i jaka różnorodna!!! Jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow ile fantastycznych kartek! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe karteczki i każda inna!!:)

    OdpowiedzUsuń