Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (3) Boże Narodzenie (52) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (6) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (153) DT Call (1) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (182) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (29) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (146) Kartki BN zabawa całoroczna (45) Kartki przez cały rok u Ani (18) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (16) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (43) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (35) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

piątek, 21 lipca 2017

532. Sal w ciemno - lipiec

Wracam powoli z urlopu do codzienności... Przeglądnęłam listę czytelniczą i stwierdzam, że tyle napisałyście postów, że nie jestem w stanie tego nadrobić, a z pewnością jest co czytać i oglądać. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie...
Nie przedłużając wstępu chciałam dzisiaj zaprezentować różę do zabawy u Eli. Zarówno haft, jak i zdjęcia powstały w warunkach polowych...

Wymiary w krzyżykach 50 x 87
Mulinia DMC ecru - 2 nitki
Aida niebieska 16ct firmy Tajlur

 Róża jest dość duża, więc raczej kartki nie będzie. Najprawdopodobniej pozostanie jako taki delikatny obrazek.


Obiecałam niektórym z Was, że zrobię fotorelację z wakacji w Chorwacji jednak zdjęć i do pokazania jest tak dużo... Musiałabym napisać kilka postów... Nie wiem czy jesteście zainteresowane taką dłuższą relacją.


25 komentarzy:

  1. Piękna różyczka :) Ja w Chorwacji nie byłam, z przyjemnościa zobaczę kilka fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dobrałaś kolor nici i tkaniny - hafcik jest bardzo delikatny.
    A co do zdjęć, to śmiało pokazuj - pięknych, letnich widoków nigdy za dużo.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna różyczka, cudnie prezentuje się na tym materiale :)
    A ja czekam z niecierpliwością na relację z Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna róża :) Sama mam problem z nadrobieniem zaległości na blogach, więc doskonale Cię rozumiem :) A relację z chęcią bym zobaczyła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak najbardziej :-). Bardzo lubię wycieczki i przypuszczam, że wiele z nas z przyjemnością obejrzy Twoją fotorelację z urlopu w Chorwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulenko śliczna róża. ..taka delikatna.
    A fotorelacją jestem jak najbardziej zainteresowana. Z chęcią pooglądam inne zakątki świata:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością poczytam o Waszym wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie:-D uwielbiam zdjęcia! A i możesz miejsca, w których byłam rozpoznam?Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały hafcik,na pewno coś z niego zrobisz

    OdpowiedzUsuń
  10. W polowych czy nie w polowych róża pięknie efemeryczna! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, delikatna róża.
    Ulciu, dawaj relację, choćby i najdłuższą!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Ula po urlopie, mam nadzieję że akumulatorki naładowane :-) Zdjęcie z Chorwacji ja poproszę , może nie w ilościach ma 3 posty , ale kilkanaście z radością obejrzę. Na tą różyczkę się napaliłam bo mi się podobała , do momentu jak zobaczyłam jej wielkość . Fajnie Ci wyszła :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że warunki polowe, to róża i tak wyszła śliczna :)
    A zdjęcia pokazuj, jak najbardziej ja lubię pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny delikatny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozyczka delikatna i sliczna a fotorelacje z wakacji milo zawsze ogladac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i delikatny haft :-D Róże zawsze wspaniale wyglądają w haftach :-D A Chorwacja też jest piękna ,mnie zachwyciła ilością wysepek i kolorami :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. haft bardzo mi się podoba czekam zatem na Chorwację;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różyczka sliczna a i fotorelacje z Chorwacji chetnie zobaczę bo nigdy tam nie byłam :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest Twoja róża! Ja moją trochę skróciłam żeby na pewno się zmieściła na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo urocza karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulcia zdjęcia z przyjemnością zobaczę i powspominam :*** Róża jest prześliczna :&

    OdpowiedzUsuń