niedziela, 9 lipca 2017

531. Stres = mediowanie

Tak, tak u mnie ostatnio stres = mediowanie. Jakoś ciapanie, chlapanie itd. pomaga mi pozbyć się stresu i nie tylko. Na chwilę zapominam o otaczającym mnie świecie, troskach i problemach... Tym razem media połączyłam z kwiatami foamiranu i wyszło takie pudełko...
 Kwiatuszki od Maryli, listki i ramka od Violi.



I jak Wam się podoba takie połączenie?
Pudełeczko jest prezentem, więc zgłaszam je do zabawy Reni Tutaj.
Wakacje trwają na dobre. Moje młodsze dziecię przejawia coraz większe zainteresowanie tym co robi mama. Mediowanie bardzo jej się podoba :) Tym razem pozwoliłam jej pobawić się ze mną. W domu miałam tylko taką malutką skrzyneczkę i powiem Wam, że jestem dumna i zadowolona z efektu końcowego, jaki uzyskała :)


Camea może nie do końca pasuje i są niedociągnięcia w kolorach, ale jak na pierwszy raz jest super. Kolorystykę fajną sobie wymyśliła. No i oczywiście chciała kwiatki tak, jak u mnie... Mnie się podobało bez kwiatków, ale co było robić... Viola dziękuję za rameczki, jak widzisz wykorzystujemy :)

Rozpoczynam urlop :) Obiecałam sobie urlop bez komputera, więc moja bytność tutaj i u Was na blogach będzie mocno ograniczona... Taki jest plan... Hehehe... zobaczymy na ile mi się to uda...


42 komentarze:

  1. Ula prace wspaniałe, buziaki dla córci 😙
    I udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pudełeczko stworzyłaś, bardzo mi się podoba pewnie przez te fiolety :) Ale i dzieło córci świetne!!! Pozdrowienia dla Was :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca twórcza to inny świat ale praca twórcza z mediami to świat na pograniczu baśni (przynajmniej ja to tak czuję) :)
    Obie prace wspaniałe czyli duet z baśniowego świata ,,wyżył się,, twórczo (Ula, przepraszam, że tyle gadam ale jak widzę mediowanie to się rozkręcam) :)
    Przyjemnego, słonecznego, udanego urlopu ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace, teraz w domu są dwie artystki :) Miłego urlopowania życze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko, Twoje mediowanie jest perfekcyjne. Ale tym razem muszę pozachwycać się debiutem Izabelki - efekt jest niesamowity. Pewnie to kwestia gustu, ale mi ta kamea bardzo tu pasuje.
    Udanego urlopu, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko Twoje pudełko jest bardzo ładne, (nie obraź się) ale bardziej podoba mi się pudełko Izabeli, wyszło Jej świetnie!
    Może to te kolory, może camea... Ma talent Dziewczyna:-)
    Udanego wypoczynku Wam życzę i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace - rośnie Ci konkurencja :))
    Udanego urlopu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. e tam bez...zapraszamy a i odpoczynek sie należy:)
    świetne wasze media:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Izabela ma ewidentnie talent po Tobie Kochana :* Jej pudełko jest piękne - pełne pozytywnej energii i wiosenne :) Twoje też bardzo mi się podoba. Jest eleganckie i bardzo kobiece :*
    Miłego wypoczynku :*****

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie prace są świetne. Gratulacje dla córci, bo pudełko wyszło jej rewelacyjnie.
    Miłego odpoczynku, wracaj zrelaksowana i odstresowana:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełeczko 😃 wiadomo córeczka ma talent po mamusi 🙂
    Cieszę się że moje kwiatki się przydały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jakos przez stres nie wychodzą tak cudne prace;) Szkatułka córci przepiękna! Powiedz tak obiektywnie, czy podobnie wyglądała Twoja pierwsza mediowa praca? Nie wiem jak Twoja, ale moja na pewno byłaby jak uboga krewna;) Brawo dla córci!
    Pozdrawiam cieplutko obie artystki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwa pudełka są bardziej śliczne! Chociaż kolorystyka bardziej podoba mi się w Twoim :)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudną pracę wykonałaś :).

    Pudełkiem Twojej córki jestem oczarowana i mi wszystko pasuje hihi :). Kolorki super :).

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda,mediując można zapomnieć o całym świecie.Pudełko wyszło pięknie,choć przepraszam,ale muszę to powiedzieć,że całkowicie za serce chwyciło mnie pudełko zmediowane przez Twoją córcię.Cudowne połączenie kolorystyczne wspaniale współgra z kameą.Zupełnie nie odniosłam wrażenia,że czegoś jej brakuje,mnie zachwyca właśnie w takiej formie.Jest po prostu super!Gratuluję takiej przemiłej konkurencji:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba pudełeczka wyszły piękne. Nie daleko pada jabłko od jabłoni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego urlopu ci życzę ,wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleńko! Oba pudełeczka są Cudowne, Miło mieć taką zastępczyni, Gratulacje dla Izabelki , Pozdrawiam Gorąco i miłego Urlopu Życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Mediowanie jest super!! Jak widać duet z Was doskonały:) Piękne prace! Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko obie prace są piękne i wyjątkowe- ja się z mediami na razie nie polubiłam, tym bardziej podziwiam Izabelkę,
    Nawet trochę Ci zazdroszczę, bo moje córy jakoś nie ciągnie do decu czy szycia

    Udanego urlopu życzę i dziękuje że bawisz się dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego odcięcia od wirtualnego świata ! Urlopuj na całego !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe prace :) Zdolna córka to skarb :)
    Przyjemnego wypoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulka śliczne pudełko zarówno twoje jak i Izabelki. Będzie tworzyła dziewczyna piękne prace bo już smykałke ma. Udanego urlopu, wypoczywaj z rodzinką i pięknej opalenizny wam życzę. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ule obie prace świetne , ale Izabeli bardziej mi się podoba, może przez te kolorki , bardzo podobne do moich na moim debiutanckim wazoniku i tez była na nim Camea:-)
    Udanego urlopu i nie waz się zagladać do komputera!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mediowanie to Twój konik Ulu - rewelacyjnie wychodzą Twoje prace tą techniką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stresu i u mnie ostatnio sporo więc i ja muszę trochę potworzyć. Pudełeczka oba ładne chociaż te zielone ma mój ulubiony kolor. Udanego urlopu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulus prace sliczne, widać ze Iza tez ma zdolne łapki:) udanego wypoczynku zycze i sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie zmediowane pudełka! Brawa dla córci i udanego urlopowania:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się skrzyneczka Twojej pociechy. Świetnie dobrala kolory. Kwiatki tez tam pasuja wg mnie :) Twoja skrzyneczka tez świetna :) pozdrawiam i życzę udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oba pudełeczka przepiękne, córeczka odziedziczyła talent po mamie, to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne pudełka . Bardzo lubię Twoje mediowanie, a córci uzdolnionej gratuluję :) fajnie jest móc przekazać następnemu pokoleniu swoje doświadczenia. Ja kupiłam sobie pierwszy spray do mediowania i na razie kompletnie nie wiem co z tym zrobić ;)więc patrzę na niego :) Życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko cudowne pudełko, no ale powiem ci Izabelka to się nadzwyczajnie rękodzielniczo zapowiada, wiadomo po kim :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawdziwe cudeńko:) Ja też zwalczam stresa przy tworzeniu:)Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ula, pudelka wyszły super!!! Macie talent dziewczyny, jestem pod ogromnym wrażeniem pudelka wykonanego przez Izabelę, jest przepiękne :))).
    Mam nadzieję, że masz udany urlop i nareszcie odpoczniesz :))).
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne prace!
    udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie ciaptacie obie Dziewczynki, efekty do pozazdroszczenia! Pozdrawiam wakacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje pudełko! Jest przepiękne :) raz jeszcze Ci dziękuję kochana!
    A pudełko Izabelki ma genialne kolory! Rośnie mała artystka :)

    OdpowiedzUsuń