piątek, 21 lipca 2017

532. Sal w ciemno - lipiec

Wracam powoli z urlopu do codzienności... Przeglądnęłam listę czytelniczą i stwierdzam, że tyle napisałyście postów, że nie jestem w stanie tego nadrobić, a z pewnością jest co czytać i oglądać. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie...
Nie przedłużając wstępu chciałam dzisiaj zaprezentować różę do zabawy u Eli. Zarówno haft, jak i zdjęcia powstały w warunkach polowych...

Wymiary w krzyżykach 50 x 87
Mulinia DMC ecru - 2 nitki
Aida niebieska 16ct firmy Tajlur

 Róża jest dość duża, więc raczej kartki nie będzie. Najprawdopodobniej pozostanie jako taki delikatny obrazek.


Obiecałam niektórym z Was, że zrobię fotorelację z wakacji w Chorwacji jednak zdjęć i do pokazania jest tak dużo... Musiałabym napisać kilka postów... Nie wiem czy jesteście zainteresowane taką dłuższą relacją.


25 komentarzy:

  1. Piękna różyczka :) Ja w Chorwacji nie byłam, z przyjemnościa zobaczę kilka fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dobrałaś kolor nici i tkaniny - hafcik jest bardzo delikatny.
    A co do zdjęć, to śmiało pokazuj - pięknych, letnich widoków nigdy za dużo.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna różyczka, cudnie prezentuje się na tym materiale :)
    A ja czekam z niecierpliwością na relację z Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna róża :) Sama mam problem z nadrobieniem zaległości na blogach, więc doskonale Cię rozumiem :) A relację z chęcią bym zobaczyła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak najbardziej :-). Bardzo lubię wycieczki i przypuszczam, że wiele z nas z przyjemnością obejrzy Twoją fotorelację z urlopu w Chorwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulenko śliczna róża. ..taka delikatna.
    A fotorelacją jestem jak najbardziej zainteresowana. Z chęcią pooglądam inne zakątki świata:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością poczytam o Waszym wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie:-D uwielbiam zdjęcia! A i możesz miejsca, w których byłam rozpoznam?Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały hafcik,na pewno coś z niego zrobisz

    OdpowiedzUsuń
  10. W polowych czy nie w polowych róża pięknie efemeryczna! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, delikatna róża.
    Ulciu, dawaj relację, choćby i najdłuższą!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Ula po urlopie, mam nadzieję że akumulatorki naładowane :-) Zdjęcie z Chorwacji ja poproszę , może nie w ilościach ma 3 posty , ale kilkanaście z radością obejrzę. Na tą różyczkę się napaliłam bo mi się podobała , do momentu jak zobaczyłam jej wielkość . Fajnie Ci wyszła :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że warunki polowe, to róża i tak wyszła śliczna :)
    A zdjęcia pokazuj, jak najbardziej ja lubię pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozyczka delikatna i sliczna a fotorelacje z wakacji milo zawsze ogladac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i delikatny haft :-D Róże zawsze wspaniale wyglądają w haftach :-D A Chorwacja też jest piękna ,mnie zachwyciła ilością wysepek i kolorami :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. haft bardzo mi się podoba czekam zatem na Chorwację;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różyczka sliczna a i fotorelacje z Chorwacji chetnie zobaczę bo nigdy tam nie byłam :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest Twoja róża! Ja moją trochę skróciłam żeby na pewno się zmieściła na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo urocza karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulcia zdjęcia z przyjemnością zobaczę i powspominam :*** Róża jest prześliczna :&

    OdpowiedzUsuń