poniedziałek, 21 sierpnia 2017

547. DT Call z Igiełką

Jakiś czas temu Monika Blezień (Igiełka)  zapytała mnie czy chciałbym z nią współpracować na zasadach DT Call. Te osoby, które do mnie zaglądają wiedzą, że z Moniką współpracuję od bardzo dawna i testuję wzory przez nią zaprojektowane. Wykonałam też kilka rysunków, z których powstały wzory.
Przez chwilę się wahałam... z kilku powodów... pracuję, mam rodzinę, dużo zobowiązań, ale najważniejszy powód to czy dam radę wywiązać się ze zobowiązań i czy Monika będzie zadowolona. W konsekwencji powiedziałam TAK, owocem czego jest dzisiejszy post, a w nim test baz przygotowanych przez Monikę.





Bazy w kształcie kwiatka są świetną alternatywą dla baz kwadratowych i prostokątnych :) Mają niestandardowy i niespotykany kształt, wszystko zależy od Waszej kreatywności :)
Zapraszam na zakupy do sklepu Moniki, bazy możecie zakupić tutaj.

Moniko dziękuję za tyle pięknych i ciepłych słów na mój temat na Twoim blogu :)

34 komentarze:

  1. testowanie bardzo owocne. Świetne karteczki, na świetnych, oryginalnych bazach!
    Życzę Wam dziewczyny dalszej owocnej współpracy!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że współpraca się poszerza. Kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki,życzę Ci dalszej wspaniałej współpracy z Moniką 😃
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki ,zwłaszcza ślubna :-D Mnie okrągłe bazy jakoś nie leżą ,ale może kiedyś się do nich przekonam ;-D
    Gratuluję udziału w DT ,z pewnością świetnie sobie poradzisz ze wszystkimi zobowiązaniami :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. No i najwyższy czas na Waszą oficjalna współpracę . Tworzycie super duet a te kartki powyżej tylko to potwierdzają, Zarówno bazy jaki i Twoje kartki są świetne. Trzymam za Was kciuki i życzę aby współpraca była owocna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na bazy :) A Ty super je wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ulka nowej przygody. Kartki cudowne poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ulu. Monika nie mogła lepiej wybrać. Życzę wiele radości z tej współpracy :) Kartki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstały super prace! gratuluję owocnej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt Waszej współpracy jest świetny:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Już podziwiałam u Moniki i powtórzę: są rewelacyjne! Ostrzę sobie zęby na te bazy, bo się w nich zakochałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie wykorzystałaś bazy Ulus! Owocnej współpracy zycze😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, Uleńko. Piękne kartki przygotowałaś na kwiatowych bazach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. A właśnie podziwiałam Twoje kartki na blogu Moniki, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ula ^_^
    Czuję się podwójnie zaszczycona, że przyjęłaś moją propozycję.
    Kartki wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko! Piękne karteczki kwiatowe, Życzę miłej współpracy - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace. Gratuluję udanego testowania 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie się podoba to testowanie

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś nowego i oryginalnego! bardzo ładne karteczki!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę owocnej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe propozycje! Gratuluję podjecia wyzwania, na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy kształt i piękne wykonanie! pozdrawiam i gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyzwanie ambitne z tą współpracą, ale na pewno będzie owocna :) Karteczki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ula, karteczki są śliczne, a współpraca bardzo owocna!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń