środa, 2 sierpnia 2017

538. Kartki BN 2017 - lipiec_podsumowanie

Tak jak myślałam temat lipcowy dla niektórych z Was był tematem trudnym i nie koniecznie lubianym... Mimo to zaskoczyłyście mnie różnorodnością interpretacji :)
Dziękuję Wam wszystkim za to, że znalazłyście czas w okresie wakacyjno - urlopowym na zrobienie kartek i za to, że mimo, iż temat nie ten to nie poddałyście się i powstały Wasze piękne kartki. 




Papierowa Ada







Witam w naszym gronie nowe dziewczyny, a przede wszystkim Monikę ML, która nadrobiła wszystkie miesiące :)
Gdyby chciał się ktoś przyłączyć to zapraszam. Sierpniowe wytyczne tutaj

39 komentarzy:

  1. Wow! Super Christmas cards, Ula!!! They all are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, ogromna ilość. Cudownie - zima w środku lata

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki piękne a szczególnie te wyszywane mi się podobają bo sama takich nie zrobię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko! Sporo tych karteczek i wszystkie Prześliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrom przepięknych prac:) Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, każda wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki powstały w lipcu, wspaniałe grafiki i piękne hafty. W wielu karteczkach ten sam hafcik się pojawia MB z dzieciątkiem ale każda karteczka inna, każda ma w sobie swój urok. Temat może nie najtrudniejszy ale i nie z tych łatwych ale dałyśmy radę-i to jeszcze gdy skwar za oknem haha. Pozdrawiam Uleńko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne :) wszystkie co do jednej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i różnorodne prace!
    Dzięki, Uleńko, za kolejny miesiąc zabawy - w pudełeczku przybywa.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, ile karteczek! I jaka różnorodność, a wydawałoby się, że będą podobne. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się ogląda kartki świąteczne w takim upale ;) Wszystkie są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiu, fiu ale wysyp cudnych kartek . Jak na wakacje i mało popularny temat to bardzo miłe zaskoczenie. Super , że dziewczyny się zmobilizowały. Dziękuje Ula za zabawę i czas jaki poświęcasz na jej przygotowanie.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. ale wspaniała plejada kartek:)
    mogłaby z powodzenie na półce na poczcie leżej i pięknie się sprzedawać:)klienci mieliby wybór ,że hej

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki są piękne.
    Serdecznie pozdrawiam, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ się świątecznie zrobiło:-) Wsystkie karteczki są zachwycające, a dziewczyny spisały się na medal!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem dużo, jak na wakacje, a jakie śliczne!! Mimo, że motywy się powtarzają, to i tak każda karteczka inna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki wyszły wspaniale! A ja uważam, że temat jest idealny - czyż nie o Boże narodziny chodzi w tym święcie?:) Osobiście czekałam na takie tematy, Trzej Królowie też byliby mile widziani, bo mam fajne grafiki...;) Ale już nic nie mówię.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne kartki powstały ,coraz bardziej nam się podoba takie tworzenie według wytycznych przez cały rok :-D Dziękuję za wspaniałe podsumowanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piekne karteczki powstały, z hafcikami sa najpiękniejsze :) dzieki Ula!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam Was wszystkie, moje drogie koleżanki i dziękuję Uli za przyjęcie mnie do tego wspaniałego "kartkowego" grona :-). Życzę Wam i sobie wielu pomysłów i czerpania radości z tworzenia.
    Pragnę dodać, że na ostatnią chwilę udało mi się zrobić drugą kartkę na wyzwanie lipcowe, pewnie się zawieruszyła ;-). Oto link https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1441306365947098&id=100002032465516&set=rpd.100002032465516&source=49&refid=13&ref=bookmarks
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiując link na telefonie, wkradł mi się błąd, ten jest właściwy :-)
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1441289429282125&set=a.597555506988859.1073741825.100002032465516&type=3&theater

      Usuń
  22. Przepiękne prace! Mam zaległości w zabawie, ale mam nadzieję, że nadrobię je w sierpniu! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za różnorodność i jaka ilość! Ula, ja powoli nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie karteczki są super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne prace! Myślę, że dla nas nie ma już trudnych tematów :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. To się koleżanki spisały:)ja niestety odpadłam:))może sierpień jakoś pójdzie:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wszystkie kartki, ale moje serce skradły wyszywane :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe i bardzo różnorodne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja się cieszę ,że zdążyłam na czas.
    Wszystkie karteczki są super,jak widać temat nie był aż tak straszny.
    Dzięki Ulcia za podsumowanie zabawy
    Pozdrawiam ciepluśko ,albo nie lepiej chłodniuśko w te upały

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne! Podziwiam szczególnie te wyszywane, bo wiem jak są pracochłonne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe kartki stworzyły dziewczyny. Haft NB z dzieciątkiem u każdej inny i każda kartka inaczej wyglada - super 😃

    OdpowiedzUsuń
  32. Wysyp wspaniałych i niezwykle inspirujących kartek! Napatrzeć się nie mogę - każda inna, każda wyjątkowa. Uczestniczki się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyny wspaniale sobie poradziły :)
    Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń