wtorek, 10 października 2017

570. Niciarka i nie tylko

Dzisiaj będzie taki trochę zbiorczy post, żeby Was nie zanudzać przez kilka dni...
Już dawno temu zrobiłam, a właściwie ozdobiłam niciarkę dla Violi. Niestety jakoś wyjątkowo nie zrobiłam zdjęć i czekałam, aż Viola pokaże ją u siebie.
Ja mam tylko takie zdjęcie kiedy wszystko jest jeszcze białe...
A po pomalowaniu wygląda tak:

Zdjęcia "ukradłam" z bloga Violi, więcej zdjęć u niej Tutaj. Violi niciarka się podoba, więc moje serce rośnie :)
***
Dla dziewczyn biorących udział w zabawie Sal nie sal Cztery pory roku przygotowałam drobne upominki wraz z karteczkami dziękującymi za udział. Być może nie wszystkie z Was będą zadowolone z upominku... Trudno jakoś to przeżyję :)
Tak wyglądał upominek (baza filcowa była niebieska lub czerwona). Zestaw taki na zasadzie do wypróbowania - różne produkty ze sklepu Moniki Blezień (dla wyjaśnienia dla niektórych wszystkie elementy upominków zostały przez mnie kupione). Sklep Moniki reklamuję, bo ją po prostu lubię i szanuję, za to, że nie ustaje w dążeniu do spełnienia swoich marzeń, i ma naprawdę dobre produkty w sklepie.
I kartki
***
I na koniec chciałam się pochwalić niespodzianką jaką otrzymałam od Ewy jako nagrodę dla obserwatora jej bloga. Powiem Wam: warto było czekać! Ewunia obdarowała mnie śliczną kartką przestrzenną i zakładką do kompletu, mnóstwem przydasi począwszy od kwiatków, tuszy, pasty..., tekturek,..., skończywszy na konturówce. Znalazły się też słodycze i herbatka.
Ewuniu dziękuję z całego serca. Postaram się wszystko dobrze wykorzystać :)

33 komentarze:

  1. Niciarka jest czadowa! No po prostu WOW! Myślę, że dziewczyny nie będą marudziły, a prezenty się im spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niciarka cudna1 Juz podziwiamłam u Violi!!! Jesteśniesamowita z tymi mediami!!!! Prezent rewelacyjny!!! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko! Cudownie ozdobiłaś tą niciarkę - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała ta niciarka. Cudowności !! a prezent genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy przygotowałaś! Nie marudzić proszę.Ludziom i tak trudno dogodzić. Widać, że wszystko z serca i szalonej duszy! Niciarka cuuudność!
    Godny, bogaty, syty prezencik otrzymałaś!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podobają te karteczki przygotowane przez Ciebie. Jak zawsze są super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudną zrobiłaś niciarkę, oj zaczynam się zastanawiać co bardziej kochasz krzyżyki czy media :-)
    Prezencik od Ewinki cudny, serce rośnie. A Twoje prezenty dla uczestniczek zabawy są super ja jestem mega zadowolona DZIĘKUJĘ !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wszytko piękne!!
    i to co przygotowałaś Uleńko i co dostałaś:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Niciarka mega !!! Pięknie zmediowana, kolorowa, zachwycająca :) Uroczy prezencik od Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niciarka marzenie! Prezenciki wspaniałe i przepiękne karteczki:-) Prezencik od Ewuni jest super i pewnie już masz jakieś pomysły;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niciarka pierwsza klasa!!! piękne prezenty, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie zmediowałaś tą niciarkę :) Troszeczkę zazdroszczę Violi tego cudeńka :) A prezenty śliczne! Ja jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, że można być niezadowolonym z jakiegokolwiek prezentu.. przecież serce się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna niciarka! na pewno cieszy nową właścicielkę:) Ewa obsypała Cie niezwykle hojnie! Będzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko ja jestem BARDZO zadowolona z prezenciku jaki dostałam za udział w Twojej zabawie-i myślę że reszta dziewczyn również-zreszta nie może być inaczej:-)Dziękuję!!!
    Piękna niciarka wspaniale zmediowana i kolorystycznie wspaniale się prezentuje.
    Super prezent od Ewuni:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko, po kolei:
    po pierwsze niciarkę podziwiałam już na blogu Violi i chylę głowę przed Twoim talentem.
    Po drugie nie wyobrażam sobie, żeby ktoś mógł być niezadowolony z takiego ślicznego upominku.
    Po trzecie gratuluje cudeniek od Ewy.
    A po czwarte ściskam Cię z całych sił:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niciarkę już podziwiałam u Violi. Wspaniale ją zmediowałaś! A karteczki jakie przygotowałaś dla dziewczyn są fantastyczne! Ja dla samej kartki skakałabym pod sufit! Buziaki Ula :)
    Aaa .... i jeszcze prezencik - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepadłaś w mediowaniu i jesteś coraz to bardziej niesamowita. Karteczki cudne, a to że idealnie wykorzystasz upominki od Ewy to pewniak :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niciarką zachwycałam się już w Violi - cudna jest.
    Za prezent jeszcze raz ślicznie dziękuję - spodziewałam się jakiegoś drobiazgu, a tu tyle wspaniałych przydasi.
    A prezent od Ewy też wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej wpadła mi w oko ta niciarka- świetna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulus niciarka jest niesamowita!!! Sama mam taka babcina, moze sobie ja kiedys przemaluje;) prezenciki i karteczki przygotowałaś cudne i te prezenty od Ewy -ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna niciarka :-D Nie mam żadnych wątpliwości co do pięknego wykorzystania przydasi ,zwłaszcza tych mediowych :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula, jesteś mistrzem mediowania :D. Niciarka jest przepiękna!!! Śliczności przygotowałaś też dla dziewczyn,a prezent od Ewy fantastyczny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niciarka jest przecudna, jeszcze raz Uleńko z całego serca dziękuje, prezenciki przygotowałas cudne, na bank sie spodobaja, a prezenty od Ewinki wspaniałe. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Same śliczne rzeczy mogłam dziś tu u Ciebie pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niciarka piękna,myślę że wszystko dobrze wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny prezent dostałam! Tym bardziej się cieszę, że taki kompletnie niespodziewany! Dziękuję ogromnie! :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń