niedziela, 22 października 2017

573. Październik z Anią i Inką

W tym miesiącu w zabawie karteczkowej u Ani inspiruje nas Hania. U mnie powstały bardzo proste karteczki, niemalże same C&S.

1. Boże Narodzenie - bałwanek 


2. Okolicznościowa - męska kartka (u mnie nie do końca męska, ale stworzona dla mężczyzny) 


3a. Wielkanoc - kurczak z jajem 


3b. Ślub, chrzest, drugie Boże Narodzenie - koronka

Kolaż dla szefowej
***
Natomiast u Inki w tym miesiącu króluje Bogactwo złota, blask srebra. Powiem szczerze, że znowu mam trochę zagwostkę z interpretacją tego wyzwania... hmmm... może ja za bardzo zero-jedynkowo podchodzę do tych wyzwań... oglądam Wasze prace i wydaje mi się, że moje zawsze odbiegają od reszty... tym razem też tak jest... No, ale jest, jak jest! Moja kartka z tych prostych, wygląda tak.


Biegnę karmić żabole, bo Ania martwi się, że jej żabol zdechnie ;)

42 komentarze:

  1. Śliczne kartki! Każda z nich ma w sobie coś pięknego i niepowtarzalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko prześliczne karteczki,co jedna to piękniejsza :))
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne !!! Mnie zachwyciło bardzo Twoje połączenie srebra i złota :-D Składaczek jak zawsze rewelacyjny ,bałwanek uroczy :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, a najbardziej mnie urzekła ostatnia złoto-srebrna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie narzekaj bo kartka błyszczy srebrem i złotem. Podoba mi się bogate tło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wspaniałe kartki, ale ostatnia po prostu zachwyca! To bogactwo mnie tak omamia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki Uleńko wspaniałe, mnie urzekła ta z Aniołkami na koronce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna interpretacja.Lubię C&S ;)Serdecznie pozdrawiam z nowego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulcia, świetne są te Twoje karteczki :) A ta złoto srebrna jest rewelacyjna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, ta złoto-srebrna szczególnie mnie urzekła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko wszystkie śliczne ale ta ostatnia srebno-złota to cudeńko, jeny jak ona mi sie podoba, taka cudna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki stworzyłaś! Nie wiem co chcesz od tej ostatniej, ale dla mnie to ona jest bogata zarówno w srebro jak i złoto. Super!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki jak zwykle zachwycające. Ta z przepychem skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kartki stworzyłaś:) Ostatnia jak dla mnie najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne prace!!! ten papier -tło do bałwanka- nie wpadłabym na to! Super:-)bardzo podoba mi się pomysł z koronką! A ostatnia- mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki! Ta do Inki fantastycznie się mieni złotem :DDD. Bardzo mi się podobają :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się wszystkie podobają:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie karteczki, ta ostatnia bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hurcik karteczkowy stworzyłaś, co jedna to piękniejsza! Pozdrawiam niedzielnie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne kartki!
    a ta ostatnia, z przepychem - cudowna! bardzo podoba mi się ta okrągła ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Suuuper karteczki, a ta ostatnia srberno-złota jest najładniejsza dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko! Wszystkie karteczki są Przepiękne, Bardzo mi się podoba ta z koronką, Ta ostatnia też jest Urocza - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Żabol trochę przytył ale nadwaga mu jeszcze nie grozi :-)
    Ula nie marudź bo mnie się te Twoje "kasikowe" kartki bardzo podobają . Zresztą jak wiesz ja właśnie takie lubię najbardziej. A pomysł z dwukolorowym tuszowaniem napisu jest genialny i ja sobie go zabieram !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo śliczne karteczki. Srebrno - złota super.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uleńko jak zwykle piękne kartki - mnie sie podobają wszystkie bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie świetne, srebrno-złota szczególnie rzuca się w oczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulka, nie narzekaj. Wszystkie są idealne. Zloto-srebrna też 😃

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne karteczki!! Najbardziej urzekła mnie ta ostatnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się Twoje kartki. Szczególnie zwróciłam uwagę na tę dla Inki. Pięknie złoci się i srebrzy. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje karteczki wyszły pięknie. Ja też lubię takie oszczędne w kolorze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. No nie wiem nie wiem! Robisz coraz piękniejsze kompozycje, wiesz? Ta rogata to bardzo! dobra kartka- gra i buczy, a raczej błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko, przepiękne są Twoje kartki, a ta złoto - srebrna ma w sobie prawdziwą magię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kartki! Świetnie poradziłaś sobie ze złoto-srebrnym wyzwaniem! Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne karteczki trudno wybrac ta naj, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ulus przepięknie kartkujesz w tym miesiacu! Super pomalowałas napis wielkanocny a ta kartka do Inki mnie powaliła, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne☺ ja sobie znalazlam swietne grafiki z dzieciaczkami, ale nie wiem czy sie wyrobię, bo październik sie juz konczy...

    OdpowiedzUsuń
  37. Super kartki! Moja faworytka to ta dla Inki.

    OdpowiedzUsuń