Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

środa, 15 listopada 2017

596. Cicha noc...

W tym miesiącu połączyłam wyzwanie u Inki z wyzwaniem u Ewy i wyszła mi składaczkowa Cicha noc.




Tym sposobem zabawy kartkowe mam w tym miesiącu ogarnięte :)

43 komentarze:

  1. Śliczna, uwielbiam kartki świąteczne w biało-niebieskich kolorach, choć sama rzadko w takich robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Niesamowicie piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super są te składaczki. Twoja interpretacja tematu u Inki ślicznie wyszła. A kolorki są iście zimowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, klimatyczna karteczka Uleńko.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny składaczek:)Bardzo podoba mi się połączenie błękitu z tekturkami i aniołkowy obrazek jest przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały jest ten składaczek :) Cudowna "cicha noc" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Składaczek zawsze bogatszy od kartki, ładnie wyszła kolęda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idziesz Ula jak burza, że komentarzy nie nadążam pisać :-). Świetnie wyszła ta kartka , i ja mam podobny pomysł połączenia obu wyzwań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jest głównie spowodowane tym, że jestem z Izabelą w domu :) więc nie muszę ślęczeć po nocach, żeby coś zrobić... czekam na Twoją odsłonę

      Usuń
  9. Śliczna karteczka, taka na bogato ! Aż trzy strony, za to lubię składaczki, chociaż mało ich sama robię.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyszła . Też oglądałam kursiki i jestem zachęcona do eksperymentu

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten Twój sposób na ogarnięcie zabaw w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna!!! Podoba mi się ta forma karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pieknie! Połowa miesiąca a Ty juz Ulus na wolnym od karteczek :) sliczna wyszła! Swietnie zestawiasz te kolory ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła super kartka, bardzo mi się podoba pomysł na składaniec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny świąteczny klimat! pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulcia, kartka jest pełna niezwykłego uroku i do tego z moją ulubiona kolędą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, bardzo delikatna i klimatyczna sceneria na Twojej karteczce. Ta konstrukcja bardzo przypadła mi do gustu, coś czuję że w najbliższym czasie powstanie u mnie właśnie taka - bardzo mnie zainspirowałaś swoją pracą ;-)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny składaczek, bardzo podoba mi się ręcznie pisana wstawka :)
    ehh, też muszę się wreszcie wziąć za kartki świąteczne...

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko! Przeurocza karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. W Twoim stylu, delikatna,lekka jak mgiełka, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo profesjonalna i urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowna karteczka -składaczek ,ślicznie się prezentuje w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyszła Ci ta kartka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna kartka w takim zimowym kolorze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna i bardzo pomysłowa karteczka, do tego w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kartka!!! Super pomysł z tym składaczkiem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uleńko ,nic nie dotarło pocztą :-( Pewnie i tak zajrzałabym jutro do Ciebie ;-D Piękne niebieskości na tym składaczku i wspaniale zagospodarowane ścianki .Śliczna tekturka i aniołek z masy :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne karteczki takie delikatne w zimowej kolorystyce :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowity składaczek! Uleńko, Twoje prace są zawsze takie piękne, wysmakowane.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej Uleńko :)
    Ale piękność !!!
    Aż brak słów .... Kolorki moje i ta subtelność mnie urzekła !!! Wielkie brawa i mój podziw :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Miłego weekendu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie składaka połączyłaś z kolędą :) i fantastycznym dodatkiem jest jej tekst, to urocza wartość dodana do kartki własnoręcznie robionej i.. pisanej :)

    OdpowiedzUsuń