niedziela, 15 lipca 2018

716. Igielnik

Już dawno nie pokazywałam nic haftowanego..., bo nie mam czasu na haft... 
W czerwcu powstał tylko igielnik dla Dusi, ponieważ na jej święto chciałam jej koniecznie podarować coś haftowanego chociaż coś takiego malutkiego... i udało się.


Jestem bardzo zmęczona... Muszę trochę zwolnić co zresztą widać na moim blogu.
Przepraszam Was, że nie jestem tutaj tak często jak trzeba. Przepraszam, że nie zaglądam do Was, a jak już zaglądam to nie zawsze zostawiam komentarze. Przepraszam, że zawalam zabawy blogowe. Przepraszam... Będę Wam pokazywać prace, które powstały jakiś czas temu, nie bieżące, bo ich po prostu nie ma.

37 komentarzy:

  1. Urocza podusia na igiełki :) Ulcia czas nie z gumy nie zawsze możemy go opanowac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepraszaj Uleńko, nie masz za co. Blogowanie powinno być przyjemnością a nie obowiązkiem. Po prostu odpocznij, każdy kiedyś musi. Wyobraź sobie, że wyjeżdżasz na urlop bez laptopa :)
    Śliczny jest ten igielniczek. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy czasem potrzebuje chwili żeby złapać oddech :) A igielnik jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny igielnik! Piękny haft, prezent praktyczny i od serca. Czasami odpocząć trzeba i dobrze to nam robi, więc życzę Tobie wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia, każda z nas co jakiś czas tak ma ....buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny igielnik, śliczny i bardzo mi się podoba. A co do zmęczenia i konieczności odpoczynku, to po prostu tak zrób. Widać, że jest Ci to potrzebne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszedł Ci ten igielniczek ❤ Uwielbam takie połączenie kolorów ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Cię doskonale, bo ja też jestem bardzo zmęczona :) Staram się jeszcze "gonić" zabawy blogowe, ale chyba nie tędy droga.. Igielniczek cudny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jaki cudowny igielnik! Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula przestań przepraszać, tylko włącz wsteczny bieg i odpocznij. Wszyscy zwolnili , ruch na bloga znacznie zwolnił. W końcu jest środek lata i wakacje to i my musimy odpocząć. Nie da się wszystkiego ogarnąć. Trzeba zrobić coś dla siebie a nie ciągle dla innych :-)
    Igielniczek jest extra
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny, cudny i mój, Dziękuję, dziękuję, a dla siebie zawsze trzeba znaleźć czas, nawet kosztem innych taki mały egoizm, ale się odpłaca nam........pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Igielnik śliczny! Uleńko odpocznij i nabierz dużo sił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulcia igielnik sliczny, oj ze zmeczeniem mam to samo, potwornie cieszyl mnie weekend i udalo sie ciut odpoczac po ciezkim tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haftowany igielnik powstał!
    Uleńko, odpocznij, bo warto. Najczęściej zaniedbujemy siebie, co odbija się na zdrowiu i relacjach z najbliższymi. A tego nie warto na pewno robić. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Igielniczek cudny, a odpoczynek najważniejszy, jego brak odbija się na zdrowiu. Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny igielnik!
    Uleńko, czasem naprawdę trzeba odpocząć od wszystkiego. Odpocznij, doładuj akumulatorki, od razu będzie lepiej.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Igielnik jest przepiękny :) każdemu należy się odpoczynek i naładowanie akumulatorów

    OdpowiedzUsuń
  18. To wcale nie coś małego:))to rodzaj haftu którego nie lubię haftować ,bo zawsze się pomylę:)))))to coś jak backstichy na całej pracy:)a backstichów też nie lubię więc tym bardziej podziwiam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie odpoczynek jak najbardziej wskazany. A igielnik wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny igielnik. Życzę Ci Ulko dobrego odpoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulciu, uroczy igielniczek.
    Odpoczywaj, kochana i nie rób nic na siłę. I nie przepraszaj - myślę, że każdy dobrze rozumie....
    Tulę do serca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkowicie zgadzam się z Ewą Jurewicz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny igielnik!
    Odpoczywaj, ładuj akumulatorki i wracaj...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula nie masz co przepraszać tylko spokojnie odpoczywaj. !!! Igielnik piękny! Estetyczny i elegancki i podoba mi sie zestawienie kolorów ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezent piękny :)
    Odetchnij sobie, nabierz nowych sił. Nic na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny igielnik:) Czasami tak jest Ulu, że życie zbyt szybko pędzi do przodu...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Igielnik śliczny a Ty po prostu zafunduj sobie Stopchwilkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny igielnik, bo trafiony w mój gust kolorystyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Igielnik jest naprawdę śliczny! :) Ulu - odpocznij i naładuj baterie - w końcu są wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uleńko! Wspaniały igielnik - Pozdrawiam Cieplutko i Miłego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny igielnik. Tym że nie nadążasz z czasem nie przejmuj się . Blog i kontakty z nami ma być przyjemnością więc wrócisz jak czas pozwoli. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały igielnik :)
    Uleńko odpocznij,blog oraz robótki nie są najważniejsze...
    Też tak miewałam,zwolniłam i dużo lepiej mi z tym :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko 😉

    OdpowiedzUsuń