środa, 4 lipca 2018

711. Kartki BN 2018 - wytyczna_lipiec_sierpień

Pierwsze półrocze za nami :) Mamy wakacje! Dla wielu z nas to czas urlopów, wyjazdów i wypoczynku, dlatego podaję wytyczne na lipiec i sierpień. Macie dwa miesiące na to, żeby zrobić kartki :) Proszę więc i kartki lipcowe, i sierpniowe linkujcie pod tym postem. Oczywiście można zrobić od razu dwie kartki i cieszyć się "wolnym" :)

Nie przedłużając... na lipcowej kartce chciałabym zobaczyć dwa tagi. Ich kształt zależy od Was, nie muszą być idealnie takie jak na mapce.
Moja kartka wygląda tak:

Użyłam gotowe tagi z kolekcji UKH Gallery (uwielbiam ich papiery), papier sweterkowy i napis od Violi oraz serwetkę wykrojnikową od Małgosi. Baza ze sklepu Moniki Blezień.

W sierpniu chciałabym zobaczyć kwiaty, bo lato jest ich pełne ;)
Moja interpretacja mapki:
 Papier na bazie z Galerii Papieru. Serwetka i baza ze sklepu Moniki Blezień. Kwiatki sama umęczyłam.
Pamiętajcie, że mapka to tylko podpowiedź, a reszta to Wasza pomysłowość :) Najważniejsze, żeby w Waszych pracach pojawiły się elementy, które są na mapce, zawsze możecie dodać coś od siebie :)

Prace linkujemy do żaby przez od dzisiaj do 3 września, a czwartego będzie mapka wrześniowa. 
***
Chcę się z Wami jeszcze podzielić moimi spostrzeżeniami odnośnie baz, które zakupiłam. Bazy do kartek u Moniki zakupiłam po raz pierwszy, wcześniej kupowałam w sklepach scarapbookingowych. Bazy mają wymiary 14x14cm (tutaj) i mają przeszycia. Powiem Wam, że bardzo mi się spodobał zarówno format, jak i te przeszycia. Bazy są z dobrego papieru. Kupiłam też prostokątne :) Koniecznie zajrzyjcie do sklepu Moniki ma duży wybór, jeśli chodzi o wymiary i kolory baz do kartek - tutaj
Dodatkowo w sklepie Moniki pojawiły się rabaty. Zapraszam serdecznie :)


29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe mapki, dzieki Ulo :) a na bazy zerknę !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe mapki, będzie co robić w wolnym czasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mapki bardzo fajne,super że podałaś tematy na dwa miesiące :) twoje karteczki bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajowe te wakacyjne mapki, a Twoje kartki są extra !! Świetne są te świąteczne tagi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne mapki.:) Ulko a może warto by jeszcze dodać oddzielną żabkę do linkowania w sierpniu? Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe mapki, a jeszcze ciekawsze Twoje prace. Ładne i staranne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne mapki i śliczne kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulciu, lubię Twoje mapki bardzo. A kartki zrobiłaś rewelacyjne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kartki inspiracyjne! I mapki mega :) :) :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mapki są prościutkie ale z takimi zawsze mam problem. Twoje karteczki Ulciu są śliczne!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe i inspirujące mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne mapki przygotowałaś:) śliczne interpretacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki ,bardzo mi się podoba ten sweterkowy papier !
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje karteczki są śliczne.
    Moja pierwsza kartka też już zrobiona i to w połowie miesiąca :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mapki i Twoje interpretacje Uleńko:) W lipcu nie dam rady,bo nie ma mnie w Polsce,ale w sierpniu będę nadrabiać:) Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie skomponowane i wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulcia karteczki Twoje jak zawsze piękne. Z tymi kwiatami to nie lada wyzwanie będzie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleńko śliczne kartki .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko nie wyrobiłam się w czasie ... Zaliczysz mi moją kartkę? :)
    https://raeszka.blogspot.com/2018/08/spoznione-kartki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Wakacyjne karteczki bożonarodzeniowe gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko, wydaje mi się, że żabka lipcowa powinna być aktywna do 3 września, tak jak i sierpniowa, wszak termin mamy do 3 września na zrobienie tych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym miesiącu już zdążyłam :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety organizacja w sierpniu całkowicie padła i nie zdążyłam z karteczką :( We wrześniu jednak już dam radę bo zmieniłam podejście do organizowania i planowania swoich zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No i przez zapomnienie, sklerozę czy jak to zwać nie zdążyłam z podpięciem karteczki....
    Ale jest na blogu
    https://justa-35.blogspot.com/2018/09/zabawa-w-kartkowanie-vol-7.html

    OdpowiedzUsuń