piątek, 4 stycznia 2019

762. Kartki BN 2019 - styczeń_wytyczna

Gotowe na kolejny wspólny rok kartkowania??? 

Tak jak zapowiedziałam w tym roku pobawimy się formą kartki. Na pierwszy rzut taka prosta forma -  gwiazdka - co oznacza, że kartka ma mieć kształt gwiazdki. Jaka będzie Wasza gwiazda zależy od Was, jednak mimo, że to zabawa nie ma mowy o kartkach prostokątnych, kwadratowych itp. Technika oczywiście dowolna :)

Moja gwiazda została wykonana na bazie papierów AltairArt Festive Bells 


Jeśli chciałybyście taki sam kształt to poniżej schemat do wydrukowania na A4 i wycięcia (jednak trzeba drukować na stronie lewej lub na zwykłej białej kartce, następnie wyciąć i odrysować - ja stosuję tę drugą formę).

Kartka może być jako pojedyncza i wtedy życzenia wypisuje się z tyłu lub podwójna - bazy są do kupienia np. w Filigrankach

Banerek dla chętnych do umieszczenia na blogu


Posty z Waszymi gwiazdkowymi kartkami należy zalinkować do żabki do 3 lutego 2019r.
Zasady zabawy TUTAJ.


47 komentarzy:

  1. Super, podoba mi się! Twoja gwiazdka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toz wymyśliłaś no!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, to już wyższa szkoła jazdy... chyba najpierw musze się nauczyć robić te proste na kwadracie.. a potem bawić się w kształty. No ale spróbuje.. może się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tadaamm... no i sie udało. Praca z gwiazdą gotowa. Dziękuje za mobilizacje.

      Usuń
  4. W tamtym roku zrobiłam sobie przerwę w kartkowaniu z Tobą Ulu może w tym roku znowu zacznę zabawę ale boję się tych bardziej skomplikowanych form. Twoja gwiazdka wyszła pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta Twoja gwiazdeczka , banerek porwałam choć tak po prawdzie to dla mnie kartka powinna być otwierana i jednak chyba jestem tradycjonalistką, czyli kocham prostokąty i kwadraty :-) ale wyzwanie podejmuję .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nikt Ci nie broni zrobić otwieranej :) gdzieś u kogoś na blogu widziałam taką otwieraną z wykrojnika

      Usuń
    2. Ula wszak człowiek się uczy całe życie, trzeba podejmować nowe wyzwania :-)

      Usuń
  6. Fajnie. Dla mnie to ogromne wyzwanie, bo ja zawsze kwadratowe lub prostokątne kartki robiłam:)
    Uściski Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wyzwanie:)
    a karteczka sympatyczna coś się wymyśli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No .... tak... zaczynamy od prostych....ech wyzwanie. Damy radę. Dziewczyny burza mózgów i do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super gwiazdka :) nigdy takiej nie robiłam, ale chętnie spróbuję:) mam pytanie, gdzie powinno być zgięcie w takiej karteczce? Czy może to powinna być pojedyncza kartka? Pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Natalia ja robię pojedynczą, ale można kupić/zrobić też bazy i zrobić otwieraną, przykład w poście, uzupełniłam

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie:)
      Właśnie teraz spojrzałam, że jest wyjaśnione i myślałam, że nie zauważyłam wcześniej i się głupio spytałam;)

      Usuń
  10. Podziwiam Twój kunszt:)))tu kapniesz tu dokleisz i takie cudeńka powstają:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. twoja kartka jest piękna , mam ochotę podjąć jakąś zabawę w tym roku , jeszcze to przemyślę

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł i śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno chciałam się zmierzyć z ta formą, więc bardzo mnie cieszy wytyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawa zapowiada się ciekawie. Czasem trzeba się odważyć i zrobić coś nietypowego w innej formie. Banerek wisi a ja przeglądam przydasie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł. Podejmuję wyzwanie. Chyba będzie u mnie otwierana gwiazda, jeszcze nie wiem do końca :-)
    Serdecznie pozdrawiam.
    Ps. Twoja karteczka jest prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięna gwiazdkowa inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie pomysł. Oczywiście postaram się wykonać zadanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa forma kartki. Twoja wyszła rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Robiłam kartkę w kształcie sanek Mikołaja, worka z prezentami to i gwiezdną zrobię ;-)
    Dziękuję za inspirację, Twoja pięknie gazą wzbogacona :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super odmiana od tradycyjnych form :) Twoja inspiracja Uleńko bardzo mi się podoba. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się oczywiście bawię i w tym roku, Ulciu. A Twoja kartka - gwiazdka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa forma na początek roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka. W Noworoczny okres wpisuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna gwiazda! :) Zabieram się do myślenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ula śliczna gwiazda! Banerek porywam, bo bardzo jestem ciekawa dalszych kształtów. Z gwiazdką mam ułatwienie bo mam wykrojnik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uleńko! Przepiękna i Pomysłowa Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne są takie gwiazdowa karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna gwiazdeczka, dobrze, że nie od razu świąteczne klimaty poszły wraz z Nowym Rokiem w kąt ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna karteczka!
    żałuję bardzo, że przegapiłam ostatnią zeszłoroczną karteczkę ;)
    Podobała mi się ta zabawa i dzięki niej bez stresu miałam w zapasie nieco świątecznych karteczek do wysłania, dlatego i w tym roku chętnie przyłączę się do zabawy...o ile podołam.
    Super pomysł z tym kształtem, formą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna karteczka!
    Moja troszkę wygląda jak podglądnięta od ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jest Twoja gwiazdeczka - życzę kolejnego udanego roku w karteczkowej zabawie - będę podglądać Wasze poczynania :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  32. No to spróbujemy się przyłączyć. Fajna ta pierwsza inspiracja😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wygląda taka kartka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też jestem gotowa w Nowym Roku do działania. Gwiazdka jest trudna ,ale spróbuję . Twoja wyszła super !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uleńko choć jedna, ale jest .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Kartkę zrobiłam, ale nie wiem jak to się stało, że jej nie dodałam do żabki:
    http://eetoilee.blogspot.com/2019/01/z-gwiazda.html

    OdpowiedzUsuń