wtorek, 22 stycznia 2019

765. Wspomnień czar_LO

Mam czasem takie nieodparte wrażenie, że czas przecieka mi przez palce...
Dzień za dniem, miesiąc za miesiącem, rok za rokiem przemija...
Dzieci z roku na rok coraz starsze. Przeglądając zdjęcia z albumu wypadło zdjęcie, które znajduje się na LO zrobione 9 lat temu. Mój syn w marcu będzie już pełnoletni... dzieci rosną, a my się starzejemy...
Do wykonania pracy użyłam papiery z kolekcji Lemoncraft Daydrem, maski, pasty strukturalnej w kolorze różowym (Ewa!!!), białej farby akrylowej, brokatu, tekturkę zegara, gazę i mikrokulki.






LO wykonałam jako inspirację dla sklepu Czerwony Cyrkiel Tutaj, który powstał poprzez wydzielenie go ze sklepu Haft Pasja.

24 komentarze:

  1. Dzieci naprawdę szybko rosną...
    Śliczna praca, Ulu, wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula jest extra , podoba mi sie pomysł z zegarem jako symbol przemijającego czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca!
    Masz rację, czas ucieka niepostrzeżenie. Ani się obejrzysz, a wnuki będą wkraczały w pełnoletność;)
    Miłego dnia Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. LO super. Nigdy nie robiłam. Pewnie kiedyś podejmę takie wyzwanie tylko muszę mieć doping. Tak, czas biegnie nieubłaganie. Więc trzeba cieszyć się z każdej chwili. Uleńko, dzieci rosną ale my wciąż młode!!!! Mamy pasje, realizujemy się twórczo i to sprawia nam radość.Ja trzymam się powiedzenia zasłyszanego niedawno "Umrzeć młodo najpóźniej jak się da" Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca :) Po dzieciach jak szybko rosną widać upływający czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna pamiątka powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne LO, wspaniała pamiatka :) jak pięknie wszystko dopracowane :) fajne masz dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna praca!! Wspaniała oprawa zdjęcia!! Podziwiam dopracowanie i detale!! Oj to prawda czas leci, a widać to najbardziej właśnie po dzieciaczkach :). Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko, wspaniała praca. Udało Ci się na niej zatrzymać czas.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Masz rację, czas płynie szybko, a po dzieciach widać jak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko ja pamiętam jak "wczoraj" przywiozłam do domu moją maleńką córeczkę a już "jutro" to ona przytuli do serca swoje maleństwo.A mój malutki "inuś" za 3 miesiące skończy 20 lat. Czas pędzi nieubłaganie i to dlatego każde zdjęcie na którym chwytamy wyjątkowe chwile jest takie bezcenne :)
    Fajne masz dzieciaki, Izabelka wyrasta na piękną dziewczynę.Piękna pamiątka :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula cudne LO stworzyłaś. Podoba mi się co zrobiłaś z gazą :).

    Ciekawe czy teraz rodzeństwo też tak grzecznie siedzi obok siebie hihi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierz mi Uleńko, że im człowiek starszy tym czas szybciej leci :) Pięknie oprawiłaś zdjęcie, to będzie cudne wspomnienie.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację bo czas ucieka nam praktycznie niepostrzeżenie... a pamiątkę piękną stworzyłaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna praca:))mnie też dużo za szybko leci czas:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała praca!!! Też mam ostatnio wrażenie, ze czas przecieka mi przez palce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająca jest ta praca. Genialnie dopracowana w każdym calu. Kolory, grafiki, cudo. Będzie piuękna pamiątka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa praca u przepiękna kompozycja :) a mijający czas faktycznie widac po dzieciach tylko my wciąż tacy młodzi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetną pracę przygotowałaś! Lubię takie z akcentem wspomnieniowym. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super L.O taki czar wspomnieñ na dlugie lata, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, zgadzam się, że czas tak szybko pędzi... :) widzę po swojej córeczce, ma 16 m-cy, mam wrażenie, że codziennie się zmienia ;) i po sobie też widzę - nie wiem kiedy a tu już mam '30+' ;) a jeszcze chwilę temu pisałam maturę... ;) także uwielbiam łapać rodzinne chwile za pomocą zdjęć :) a rękodzieło - jak pięknie widać na Twoim przykładzie - pomaga nam cudnie utrwalić i podkreślić te chwile :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń