czwartek, 4 lipca 2019

821. Kartki BN 2019 - wytyczna_lipiec_sierpień

Wakacje - lipiec i sierpień - kartka pop-up

Wakacje to czas wyjazów, odpoczynku i urlopów, dlatego na zrobienie kartki masz, aż dwa miesiące. Jeśli chcesz zrobić dwie kartki to drugą kartkę zrób w formie, która najbardziej sposobała Ci się do tej pory. Jestem ciekawa, która forma wygra ;)

Zadanie dla Ciebie na te dwa miesiące to kartka w formie pop-up. Ja bardzo lubię takie kartki - są trochę pracochłonne, ale warto jest zrobić dla efektu złożenia do koperty kartki 3D.
Poniżej moja propozycja takiej kartki :)



Złożona do koperty



Do wykonania kartki użyłam cudnych papierów :


Banerek dla chętnych

Jeśli nigdy nie robiłaś takiej kartki to może mój filmik będzie dla Ciebie pomocny:


Jeśli sama chcesz zrobić bazę Tutaj znajdziesz wymiary.
***
Zapraszam do galerii sztalugowych skrętnych, gdzie możecie zobaczyć jak 28 niezłomnych scraperek poradziło sobie z tematem czerwcowym :)
Przepraszam za zamieszanie w galerii - to nie jest kwestia, że miałam cięzki dzień tylko chciałam się dostosować z kolażami do Waszych zdjęć - niektóre prostokątne, inne kwadratowe, ale jakoś mi nie wyszło, bo zbyt wiele kartek mi w ten sposób uciekło, więc wróciłam do podstawowego rozwiązania, jak do tej pory.




Bardzo dziękuję, że pomimo upałów zmierzyłyście się z kolejną formą. 
Żabka głodna czeka na Twoją pracę :)
***
Jeśli zapomniałaś zalinkować swoją kartkę w poprzednim miesiącu to śmiało możesz w każdym kolejnym miesiącu to zrobić :)


51 komentarzy:

  1. Fantastycznia!!! A format pop-up zawsze robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj! To jest wyzwanie! Próbujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. box podobały mi sie od dawna, ale zawsze sie ich bałam:) dzięki za film, nie wiem czy zdążę, ale tym razem spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ho ho, taka formę to nawet umiem:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam że kiedyś trzeba będzie zrobić taką formę kartki -:) do tej pory się przed tym wzbraniałam,bo miałam obawy czy podołam, Twój filmik troszkę rozwiał moje wątpliwości, wszystko pięknie wytłumaczyłaś,więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko brać się do roboty :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widzę swojej karteczki w podsumowaniu? Zagubiła się gdzieś :)
    Świetna inspiracja Ulciu, wygląda ślicznie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Ewuniu, zawieruszyła się przy robieniu kolaży, ale już jest :)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi :) Pozdrowionka!!!

      Usuń
  7. Kartka robi ogromne wrażenie. Przypomina mi troszkę "ruchome" książeczki z dzieciństwa, kiedy wraz z otworzeniem kolejnej strony wyskakiwały nowe postacie i piękna sceneria. A papiery, których użyłaś są niesamowite. Nie mam odwagi zmierzyć się z tą formą, ale papier nabędę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są te czerwcowe kartki. Ja jeszcze nie jestem na etapie tworzenia składaków, niemniej z chęcią je pooglądam :) Wersja pop-up bardzo mi się podoba, a z tej kolekcji papierów prezentuje się doskonale. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko! Mam nadzieję, że w lipcu uda się mi nadrobić wszystkie zaległości :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu śliczne cuda:) Kartkę-pudełko pierwszy raz widzę i ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace. Sztaluga skrętna bardzo mi się podobała i na pewno do tej formy wrócę. Dziękuję za ten pomysł i możliwość sprawdzenia się Ula (moja kartka gdzieś się zawieruszyła;P). Forma, którą teraz zaproponowałaś bardzo mi się podoba. Dostałam kiedyś taką wielkanocną kartkę od Małgosi i w każde święta ją wyciągam, bo jest niezwykle dekoracyjna. Sama nie robiłam, chętnie skorzystam z filmiku.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że mi się Twoja kartka podoa i chciałam ją wyeksponować, i tak wyeksponowałam, że wcale nie dałam... muszę przestać robić te zestawienia po nocach... Ja tez mam wielkanocną od Małgosi i stawiam ją jako ozdobę ;)

      Usuń
  12. Piękna zimowa praca :) te papiery są bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super klimatyczna ta kartka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę próbować ;) Piękne zimowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz wezmę udział! trzymajcie kciuki haha Forma jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna galeria czerwcowych kartek . Twój pop up rewelacyjny. Ja niestety nie mam takowej kartki na swoim koncie :-( .
    Mam problem z jej zapełnieniem, ale może czas spróbować :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. To dopiero wyzwanie !!! Robiłam chyba dwie takie karteczki w życiu, podziałamy :) ale chyba moich karteczek w podsumowaniu nie widze.... Moze ślepota mnie ogarnęła 😬

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... jak ja to podsumowanie robiłam to nie wiem... bo zdjęcia w folderze są, a tu ich nie ma... nawet trzeźwa byłam, jak robiłam ;) zaraz poprawię

      Usuń
    2. Już... mam nadzieję, że to ostatnia zguba ;)

      Usuń
  18. Piękna jest Twoja kartka, piękne papiery ... właśnie te papiery trzymałam w ręce i odłożyłam (teraz ,,se pluję w brodę,, że ich nie kupiłam). Forma jest mi znana, już kilka razy taką kartkę robiłam ale z przyjemnością znowu na warsztat ją wezmę.
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Bardzo podoba mi się pomysł na świąteczną kartkę w takiej zwierzakowej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna kartka <3 rzadko wykonuję taką formę, ale chętnie spróbuję zmierzyć się z zadaniem

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda fantastycznie chciałabym taką piękną kartkę dostać

    OdpowiedzUsuń
  22. Propozycja super! Bardzo efektowna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite formy proponujesz dziewczynom w wyzwaniach. Ta z efektem wow. Sztalugowe skrętne wyszły obłędne. Trudno zdecydować która piękniejsza. Pozdrawiam Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, super, super! Bardzo lubię tę formę, Ulciu. A Twoja kartka z zimowymi zwierzaczkami jest cudowna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyzwanie podołam robiłam już raz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany! Dobrze, że mamy 2 miesiące.;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uleńko świetna forma i skorzystam z kursiku bo mi się te składaczki podobały a nie wiedziałam jak zrobić. Widzę że nie tylko ja mam taką od Gosieńki:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sztalugi obłędne dziewczyny porobiły, polubiłam się z tą formą i widzę w niej potencjał :)Ula chyba jakiś ciężki moment miałaś przy robieniu zestawień bo swojej sztalugi też nie widzę ale to nic, wiemy ile Cię one kosztują pracy, przeoczenia się zdarzają Kurcze ale na wakacje to wymyśliłaś, toż to prawdziwe wyzwanie przynajmniej dla mnie, skorzystam z Twojego Tutka jak nic może nie bd tragedii przy układaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałości, ale ta kartka 3D z leśnymi zwierzętami no idealna, genialna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna kolekcja kartek, wiele oryginalnych i pięknych pomysłów.Pomysł na nową kartę bardzo mnie zaintrygował i już rozmyślam jak się z nim "rozprawić". Rozumiem, ze to ma być jedna kartka, na lipiec i sierpień jednocześnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jeśli chcesz możesz zrobić też drugą - wtedy jako drugą wybierasz z sześciu form, które były do tej pory tą, która najbardziej przypadła CI do gustu :)

      Usuń
  31. Wow...piękna inspiracja!! W życiu boxa nie robiłam...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kartki powstały dzięki Twojej zabawie. Twój pomysł na kolejne miesiące jest świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię ten rodzaj kartki, już kilka zrobiłam.
    Nie zalinkowałam w zeszłym miesiącu, chyba roztrzepana jestem. nie chyba a na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna propozycja i wspaniała galeria naszych prac. Muszę koniecznie dokończyć moje zaległości, bo czasu coraz mniej ☺

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawa Twoja Ulcia propozycja i inspiracja! Kartki w galerii zachwycają. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie robiłam kartki w takiej formie, więc bardzo chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W końcu mam motywację, żeby spróbować tej formy! I dzięki za podsumowanie! Sztaluga skrętna jest świetną formą i z pewnością do niej wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna karteczka, taka delikatna :) A ja ze świątecznymi pracami w przysłowiowym lesie, chyba czas się ogarnąć nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. moje pop-up: https://tygrysiamyszka.blogspot.com/2019/08/pop-up.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ulo nie wiem gdzie dodać kartki na sierpień wiec wklejam tu link

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2019/08/kartki-bn-sierpien-2019.html?m=1

    OdpowiedzUsuń