czwartek, 10 stycznia 2019

763. Świąteczny pop-up

Wiem, wiem już po świętach, a ja jestem dalej w klimatach świątecznych.
Zapraszam dzisiaj na tutorial na kartkę pop-up. 

Do wykonania kartki potrzebujemy:
- klej typu "magic"
- nożyczki
- papier z elementami do wycinania (ja użyłam papierów ITD Collection Merry Christmas) 
- baza pop-up
- cekiny.

Bazę możecie kupić gotową lub zrobić same. 

Wymiary bazy - 14 x 28 cm (ja swoją kupiłam Tutaj).
Do ozdobienia bazy należy wyciąć następujące prostokąty:
2 x 6,5 x 13,5cm
3 x 6,5 x 7,5cm
6 x 6,5 x 5,5cm

Zrobiłam dwie kartki (w filmie znajdziecie odpowiedź dlaczego).






Zapraszam na mój pierwszy video tutorial. Jest w nim klika niedoskonałości, ale od czegoś trzeba zacząć, więc przymknijcie oko na niektóre rzeczy... Kolejny z pewności będzie krótszy ;)


Swoją kartkę pop-up możecie stworzyć na różne okazje - urodzinową, imieninową, wielkanocną lub bożonarodzeniową. 


Zatem do dzieła!

Na Wasze kartki czekamy do 9 lutego 2019r. na blogu DIY.

Nasz sponsor ITD Collection - www.itdcollection.com , 
ufundował nagrodę za MIEJSCE I na zakupy w sklepie https://itdcollection.com/



ZAPRASZAM do wspólnej zabawy. 


32 komentarze:

  1. Cudowne:) A ten z syrenkami wyszedł słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko ja tam jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego video tutorialu :))) Super jak na pierwszy raz! Serio! Jednak jak człowiek zobaczy jak coś się robi to nie takie trudne się wydaje :)). W ogóle brawo za odwagę. Mnie dzieciaki namawiają by taki kurs zrobić, ale jakoś boję się. I pozwolę sobie jeszcze napisać, że masz ładny, ciepły głos :)). Moc serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko! Dostałam takie od Małgosi X i już wtedy postanowiłam, że i ja takie zrobię. Teraz jest okazja;)
    Dziękuję Uleńko za kursik i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny, świetny filmik. Wcale nie jest za długi, można równocześnie robić swoją kartkę. Myślę,że zrobię podobną według Twojej instrukcji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem moją niezapominajkową wciąż zachwycona:)
    może sróbuję korci korci mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała inspiracja, Uleńko!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna inspiracja. Mam straszną ochotę spróbować :-)
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Piękne są obie kartki. Jeszcze tego nie robiłam więc do dzieła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny filmik :) :) :) piękna praca powstałą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka świąteczna i świetny filmik :-) Izabelka stworzyła fantastyczną kartkę z syrenkami!
    Ja też lubię robić te pudełeczka :-)
    Ciekawa jestem czy planujesz nam taki temat w swojej zabawie z nietypowymi formami?
    Nie pamiętam czy robiłam pudełeczko na boże Narodzenie;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kartki i świetny filmik. Może trzeba by było się skusić? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zachęcasz do spróbowania tej formy! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula świetny kursik , extra filmik i efekt końcowy WOW !! piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ula super kursik, filmik extra wszystko widać, podziwiam perfekcje w wycinaniu, przyznam że mam z tym spory problem. Efekt końcowy rewelacja .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko, zachwycające pudełeczka. I choć tutek mi niepotrzebny, bo umiem je robić, to obejrzałam filmik "od deski do deski"dla samej przyjemności słuchania Twojego głosu i podglądania Cię w czasie twórczej pracy. A w ogóle tłumaczysz bardzo czytelnie - powinnaś pomyśleć poważnie o warsztatach.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! Jak dobrze móc uczyć się od mistrzów, dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki wspaniały komentarz :) pochlebia mi bardzo, ale to mistrza to mi jeszcze daleko ;)

      Usuń
  17. Wspaniały kursik Uleńko, pięknie przygotowany. Nigdy nie robiłam takich pudełeczek, może kiedyś spróbuję :)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kusisz, oj, kusisz żeby spróbować ;) Niedawno kupiłam taką bazę, więc to chyba przeznaczenie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. U mie jeszcze choinka stoi to taka świąteczna kartka mi nie przeszkadza. Piękna jest. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te kartki! Dają duże możliwości, a efekt gwarantowany! Twoja kartka jest piękna!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka jest oryginalna i piękna . Nie wiem czy bym potrafiła ;) Gwiazdka jest pierwszą inną niż tradycyjna kartką ,którą robię ;) Dzięki Twojemu wyzwaniu Uleńko, rozwijam swoje możliwości twórcze. Może i tego cudeńka kiedyś spróbuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kursik :) Już od dawna przymierzam się do zrobienia pierwszego pop-up, dobrze że czas wyzwania do 9 lutego - może mi się uda coś sklecić :D Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jak świetny pop-up,rewelacyjne wykonanie :) Super!

    OdpowiedzUsuń