czwartek, 8 sierpnia 2019

824. Inspiracje z Craft O'Clock

Zapraszam Was na garść inspiracji, które powstały dla Świrów rękodzieła - w roli głónej papiery Craft O'Clok. Bardzo fajne, grube, matowe papiery. Lubię je.

Pierwsza kartka powstała z papierów z kolekcji Always Together. Dodałam sizal, róże i liście od Craft O'Clock. Róże i liście lekko zbieliłam gessem i posypałam brokatem.



Karteczka wędruje do zabawy Ewci z motywem - Słodkości.

Drugą moją propozycją jest ozdobiony mediami napis love z serdeuszkami. Do jego ozdobienia użyłam białe gesso, gazę, szablon przez, który nałożyłam pastę strukturalną, mikrokuleczki, pastę ziarnistą, farby akrylowe. Przysłowiową wisienką na torcie są motyle i kwiaty z kolekcji Heritage stories.



Napis razem z serduszkami wisi u Izabelki w pokoju :)

Ostatnia prozpocycja to karteczka na pierwsze urodziny. Kartkę zrobiłąm z papierów z kolekcji On the coutch. Dodałam sizal, który oprószyłam kuleczkami oraz tekturkę konika na biegunach i napis. Tekturki pomalowałam farbą akrylową, a następnie preparatem do spękań.


Zbliżenie na spękania - praparat do skępań znajdziecie Tutaj.

A Wy lubicie papiery tej firmy? Którą kolekcję najbardziej? 

25 komentarzy:

  1. Ula świetne inspiracje , podobają mi się wszystkie. Ten napis z serduszkami wygląda rewelacyjnie.
    Nie miałam okazji pracować z ich papierami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Ula :) a ten napis ze zdjęciami- Wymiata !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace. Ta kartka z loniekie jest przeurocza, a napis przepysznie wygląda na ścianie razem ze zdjęciami �� Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia, świetne prace1 każda inna!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace, zwłaszcza ta z konikiem, bo konik wymiata! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko, cudnie inspirujesz, a zdjęcia w serduszkach są cudowne.
    Moja ulubiona kolekcja to "Greenery charm".
    Mam jeszcze pytanie: czy będzie sierpniowa żabka, czy dorzucić kartkę do lipcowej? (chodzi mi o kartki BN).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :)
      Wydłużyłam lipcową żabkę :)

      Usuń
  7. Naprawdę świetne i pięknie wykonane inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje! Tak, mam te papiery i lubię z nich korzystać.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Nie znam tej kolekcji papierów, ale w Twoich pracach wygląda super:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace Ulko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace, przykuwają uwagę oryginalnością i bogactwem świetnie dobranych detali. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No bardzo ładnie. Swietnie, mnie sie bardzo podoba:) i fsjny pomysł z szaleni mikrokulkami, super kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja zdolna ;* i konik i babeczka piękna, a napis mega! bo wiem jak wyglądał na początku, hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace i piękne papiery!!!
    Kartki śliczniutkie, ale napis z serduszkami rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje prace Uleńko, piękne i inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  16. Napis i ramki przepięknie ozdobione - wspaniale prezentują się na ścianie. Piękne kartki -świetnie dobrane kolory i dodatki, śliczny konik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulcia piękne prace, wspaniałe inspiracje!! Rzeczywiście napis i pomysł na jego zagospodarowanie bardzo zachwyca. Piękna, oryginalna forma do oprawy zdjęć :), Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne i różnorodne prace. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje i świetne Twoje prace!!! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne!!! Serduszkowa dekoracja - ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń