Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 6 sierpnia 2015

152. Organizer na igły

Powoli zaczynam ogarniać mój artystyczny nieład. Kupiłam jedno pudełko na mulinę, drugie na przydasie. Pudełko po butach wykorzystałam na tekturki, wycinanki itp., a teraz jeszcze uszyłam sobie organizer na igły. Na razie igieł mam w nim stosunkowo nie dużo, bo pozostałe są wykorzystane do aktualnie trwających haftów.

Do stworzenia swojego organizera wykorzystałam filc, guziki, koronkę i jednokolorowy haft kota - test wzoru Moniki Blezień.


Środek jest bardzo prosty. Trochę się namęczyłam z zeszyciem jasnego filcu z ciemnym. Niestety nie wyszło równo i dość długo mi zeszło. Coraz poważniej myślę o zakupie maszyny do szycia.

 

Mimo, że nie jest idealnie i tak jestem zadowolona z efektu końcowego. Moje igły będą miały swoje miejsce.

Wymiary w krzyżykach 50x75
Aida 14ct 
kolor biały
2 nitki muliny DMC,  
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień

***
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.

35 komentarzy:

  1. Wspaniała rzecz. Super Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny organizer - uwielbiam wszystko co kocie.
    A nad maszyną też myślę i mi by się przydała i dzieci by skorzystały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie maszyna zdecydowanie przyśpieszyłabym niektóre czynności

      Usuń
  3. Super pomysł, bardzo mi się podoba ten kot oraz wykończenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Super hafcik z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez wszelakich organizerów to my zginiemy! ja myślę właśnie nad jakimś pudełkiem na tekturki,bo rekalmówka to nienajlepsze pomysł.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie reklamówka to kiepski pomysł :)

      Usuń
  6. Świetny :) Od początku do końca Twój i to jest najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny organizer, nieźle się natrudziłaś,ale efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny organizer - ładny i praktyczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł :) Fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też by się przydało posegregować to i owo, ale ciągle tego czasu brak :(
    Podoba mi się ten Twój organizer. Guziczki dodatkowo dodały urody.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czasem to zawsze problem.
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  11. Organizer super 😊 efekt cudny 😊 pozdrawiam i zapraszam do Sb 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój organizer Ula :) Super zagospodarowanie kota.
    Dziękuję za wykorzystanie wzoru :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :)
      Twoja też jest tutaj zasługa, bo stworzyłaś wzór,który idealnie mi do tego projektu pasował :)

      Usuń
  13. Fajny i praktyczny pomysł :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kociak jest świetny! I wzór nawet prosty, może kiedyś spróbuję zrobić :)
    guziki dały fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pewnie, że spróbuj :)

      Usuń
  15. Ja to chyba wole rozne igielniki ;)

    OdpowiedzUsuń