Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (1) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (1) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

czwartek, 12 stycznia 2017

436. Diabelskie szarości

Diabelskie szarości u Danusi opanowane. Plany były zupełnie inne, bo myślałam, żeby połączyć z bombardowaniem, ale ostatecznie będą dwie niezależne prace.
Ostatecznie postawiłam na decu i serwetkę, którą z pewnością znacie, a która doskonale wpisuje się w Danusi wyzwanie.


Lubię szarości, bo pasują do każdego koloru :) Mam ubrania w tym kolorze, dzieci też. W mieszaniu jakoś mniej ten kolor się pojawia.
I jak Danusiu, może być?

52 komentarze:

  1. Super, skromnie, wręcz surowo, ale z wyrazem. Serce rozwesela:-) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulcia zdecdownaie zadanie zaliczone, bo skrzyneczka wyszła świetnie .Ta krateczka extra współgra z szarością skrzyneczki.
    Dzięki kochana za udział w zabawie i już się cieszę na to ,że będziesz znów bombardować .
    Buziaki i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo...jak moje podkładeczki!!! Super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pudełeczko :)
    ja właśnie otoczona jestem kolorami ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że jest super, mam tę serwetkę dostałam od kogoś, ale szkoda mi jej użyć- toż ja :DDD
    Zadanie masz już zaliczone i tego Ci zazdroszczę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pudełko, Uleńko - skromne i eleganckie!
    A połączenie szarego z czerwonym bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne te szarości! Pięknie je poskromiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula super to pudełeczko... ja poszukiwałam bezskutecznie szarej serwetki , na malowanie nie wpadłam więc zrobiłam cos innego :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie Ci wyszło Ulus to pudeleczko! Bardzo mi sie podoba, klasyczne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna:))ja też lubię szarości:)moja szafa prawie z nich się składa:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szarości połączone z czerwienią, więc twoja szkatułka bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to pudełeczko. Proste i nieprzekombinowane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie się podoba,szaro ale za to jak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełko :) Szarości są fajne, pasują praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo! własnie dzisiaj zaczęłam robić pudełeczko w tym kolorze :)
    A szkatułka śliczna, z moim ulubionym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda i pasuje rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta zawieszka wygląda jak z materiału :) bardzo lubię ten motyw i połączenie kolorów.
    A na szarości od niedawna mam jakiś szał, ubrania tylko szare kupuję :D ale to taki fajny, neutralny kolor, który do wszystkiego pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna skrzyneczka. Na pierwszym zdjęciu serduszko wygląda jak trójwymiarowe.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam połączenie różu z szarym. A pudełeczko jest ekstra :) Ja mam w planach wprowadzić szarości właśnie do domu :P na razie co chwilę zmieniam swoje wizje :P ku przerażeni męża... ale mam jeszcze chwilę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. To serduszko pięknie zdobi Twoje szare pudełko. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię kolor szary i wszystkie jego odcienie , a w połączeniu z ciepłymi kolorami tworzą niesamowite efekty.
    Twoje pudełko jest piękne i pasuje praktycznie do każdego wnętrza :) Pozdrawiam Uleńko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko! Bardzo ładne pudełeczko,A te serduszko jeszcze je upiększa - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne pudełko,bardzo fajna faktura tła,a serducho w pierwszej chwili myślałam,że jest szyte

    OdpowiedzUsuń
  25. cudna skrzyneczka!
    też lubię szary ale raczej w ubiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo delikatna, ale niezwykłe pięknie udekorowana skrzyneczka:) Dla mnie SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudełeczko wyszło bardzo piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniala praca i super wyszlo polaczenie tych dwoch kolorow.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie pudełka,skrzynki i tym podobne :)
    A jak jeszcze temu towarzyszy krateczka :) Uhmmm...
    Piękności :)
    Miłego weekendu :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne pudełeczko :) Serwetka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  31. tez bardzo lubię szarości! pudełeczko prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  32. Pudełeczko wyśmienite! Ale dlaczego szarości diabelskie? Tyle nas lubi szarości a tu diabelskie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ulu, śliczne pudełeczko. Jest delikatne i eleganckie. Chusteczka swietnie się wpasowała w kolorki.
    Pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wygląda skrzyneczka :) serwetka idelnie wpasowała się w kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne skrzyneczka! :) I to serce wygląda fantastycznie! :) Bardzo fajny pomysł :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne pudełeczko Ci wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uleńko, pudełko w szarościach wygląda bardzo elegancko i delikatnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne pudełeczko, pięknie ozdobione :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To już walentynki u Ciebie:) pudełko na skarby od ukochanego:D

    OdpowiedzUsuń
  40. po pierwszym zdjęciu myślałam, że uszyłaś serduszko, a potem okazało się, że to wieczko szkatułki - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny efekt - na pierwszym zdjęciu wygląda bardzo przestrzennie :-)

    OdpowiedzUsuń