czwartek, 24 maja 2018

694. Witaj Wiosno!_11

Znowu na ostatnią chwilę (nawet nie ma już czasu na obróbkę zdjęcia) zjawiam się z odsłoną salu Witaj wiosno!, który prowadzi Asia (Kolorowe fantazje). Dzisiaj już mogę napisać, że wyszywałyśmy wzór Время весны Mashy Brovko.



Stan na 17.05.2018

Dzisiaj

Pozostały tylko kontury, ale jakoś bardzo trudno wrócić mi do wszelkich robótek... Nie zrobiłam jeszcze ani jednej kartki na Wasze zabawy w tym miesiącu... Potrzebuje jakiegoś potrząśnięcia albo kopa w...

29 komentarzy:

  1. Nie mogłam sie doczekać końca tego wzoru tego :) jest bajeczny :) a ja na początku obstawiałam titanik ha, ha , ha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się zapowiada Uleńko! Oj czasem jest tak, że góry by się przenosiło a czasem w dolinie pobyć trzeba by nabrać sił by wejść na wyższy szczyt :) Z pewnością Ci się uda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ....cztery litery ;) hehe:)
    Spokojnie Ulo nikt Ci głowy nie urwie jak maj sobie odpuścisz :) sa ważniejsze sprawy! A hafcik swietny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba - śliczny ten wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudna... Super symbolika zmienności pór roku. Wspaniału haft Ulko. Życzę udanego weekendu i kopa pozytywnej energii.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko i potrząsam i kopniaka wysyłam- bierz się kochana do konturów bo obrazek wyszedł świetny. Piękna kolorystyka i juz ciut ciut do końca zostało. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik zachwyca :) Oj chyba to ta piękna pogoda sprawia, że na blogach zrobiło się ostatnio pusto

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulciu, haft jest cudowny. Wirtualnego kopa posyłam, a jak będzie trzeba, to osobiście przyjadę:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, haft zachwyca, jest cudowny!!! Musisz odpocząć, odpuść sobie, to tylko zabawa :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak Cię podziwiam, że dajesz radę! Haft super! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko! Hafcik Jest Prześliczny, Pięknie kolory dobrane - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda i motyw przemijania daje do myślenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kontury się pojawiają. Będzie pięknie . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna klepsydra i ciekawi mnie jak ją wykńczysz. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft wybornie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. I piękna wiosenna klepsydra prawie gotowa. Cudna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wiosnę witasz a korespondencyjnie kopa Ci posyłam, na życzenie, tak prosiłaś więc masz.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny haft! pozdrowienia zasyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda wspaniale:)
    A kopa nie ma co na siłę...są czasem takie chwile w życiu, że trzeba je po prostu przeczekać....

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft <3 <3 <3
    Pozdrawiam serdecznie Ulka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dużo przybyło !!! To będzie cudo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski haft, wspaniałe kolory. Bardzo baśniowo wygląda, perfekcja. <3

    OdpowiedzUsuń