wtorek, 4 czerwca 2019

812. Kartki BN 2019 - czerwiec _wytyczna

Czerwiec - kartka sztalugowa skrętna

W czerwcu będziemy kontynuować formę sztalugi - w tym miesiącu sztalugę skrętną.


Jest to fajna i prosta forma, która powstaje z kwadratu.

Moja kartka powstała szybko :) Jest bardzo prosta i skromna :)




Złożona do koperty

Do wykonania kartki użyłam cudnych papierów aniołkowych:
Papier ITD Collection Angrls & Stars
Drewniane gwiazdki posmarowałam klejem i przykleiłam złotą folię do transferu.



Banerek dla chętnych

***
Galeria Waszych kartek sztalugowych i okiennic


Bardzo dziękuję, że chciałyście się zmierzyć z kolejną formą. 
Żabka głodna czeka na Wasze prace :)
***
Jeśli zapomniałaś zalinkować swoją kartkę w poprzednim miesiącu to śmiało możesz w każdym kolejnym miesiącu to zrobić :)

26 komentarzy:

  1. Jeju tak sobie obiecywałam, że będę die z Wami bawić i poległam. Brak czasu niestety nie jest moim sprzymierzeńcem w takich zabawach. Muszę coś z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. o zawsze chciałam zrobić taka kartkę skrętna ale jakoś nie było motywacji. Tak więc temat mi bardzo odpowiada.
    Galeria jak zawsze świetna, cudowne kartki powstały w maju.
    Twoja czerwcowa inspiracja wcale nie tak znowu skromna , świetne są te papiery z ITD.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna bardzo ciekawa forma :) Zestawienie pokazuje ile przepięknych prac powstało w maju.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa forma inna od innych:)
    galeria wspaniałych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa forma. Spotykam się z nią pierwszy raz i wydaje mi się łatwa. Poszukam pomysłu i coś sklecę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Forma ciekawa, papiery bardzo ładne, kartka inspiracyjna super. Jest łatwa, prace wychodzą piękne. Robiłam już kartki w takiej formie i chętnie zrobię i tym razem. Galeria majowa imponująca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sztalugi powstały, bardzo lubię oglądać galerie, bo wtedy wszystkie prace są w jednym miejscu - dziękuję, że chce Ci się je robić :)
    Kolejna forma jest jakby przedłużeniem majowej, robiłam już takie kartki.
    Twoja inspiracja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to bym się sprzeczała z tą skromnością. Czasem w tym największy urok. Ależ ogromna galeria prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, kolejna ciekawa forma kartki i chyba łatwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak sa sliczne papiery to nie ma co dodawać do kartki bo bedzie za bogata, Twoja Ulo kartka jest w sama raz wyważona, subtelna i bardzo urocza:) a kolejna forma ciekawa wiec i ja sie z nia zmierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super forma! na 100 % zrobię co najmniej 2:-D, Nasze propozycje imponujace, powiem nieskromnie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł Ula ze "złamaną sztalugą" :)))
    Prace z galerii świetne!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy takiej sztalugi jeszcze nie robiłam, chętnie spróbuję. Majowa galeria wspaniale się prezentuje!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, Uleńko. Ta forma jest świetna, a dawno jej nie robiłam, więc będzie okazja. Wspaniała jest Twoja inspiracja - faktycznie piękne papiery.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten łamaniec :) pAPIEry sa kosmiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za podsumowanie! :) Sztalugi polubiłam - dziś zrobiłam dwie skrętne do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna kartka, bardzo mi się podoba ta forma :) Ogrom karteczek w maju powstał za sprawą dziewczyn i ciężko ocenić która najpiękniejsza :) Pozdrawiam Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne podsumowanie, dziękuję za kolejny miesiąc :)
    Nowa forma kartki bardzo mi się podoba, jeszcze takiej nie robiłam,czas spróbować :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Galeria świetna, te wszystkie kartki powstały dzięki Tobie :-)
    Już siadam do robienia skrętnej sztalugi, podoba mi się taka kartka.
    Może w tym roku nie będę miała problemów z zapakowaniem kartek do kopert ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Najczęściej te proste rozwiązania są najlepsze i zrobione z ogtomnym smakiem . Śliczna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne kartki :* Ja to mam małe zaległości :/ koniecznie muszę nadrobić. Kiedyś taką skrętną przysłałaś Szymkowi :) Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna inspiracja, obrazki i gwiazdki bardzo ładnie ozdabiają kartkę. Wspaniała galeria - widać , jak różne kartki można zrobić z jednej formy. Ja nie zdążyłam wrzucić majowych karteczek (niestety - nawyk zostawiania na ostatnią chwilę), dziękuję za możliwość nadrobienia zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna inspiracja...moje zrobione...w bólach się rodziły ;p zwyklaki, ale są...nawet córcia przy mnie zrobiła swoją :)
    Jeszcze tylko posta sklecę i dodam...może uda się jutro :) :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Upał mnie pokonał. Nie wykonałam zadania :( Postaram się nadrobić w przyszłym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna inspiracja i piękna galeria prac. Udało mi się dołączyć prawie na ostatnią chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń