piątek, 4 października 2019

840. Kartki BN 2019 - wytyczna_październik

Październik - Swing

Mamy juz ostatni kwartał w zabawie. Na październik proponuję kartkę typu swing.


Rozłożona na płasko kartka wygląda tak:



Kartkę ozdobiłam bardzo prosto. Na papier najpierw natapowałam przez szablon klej , a następnie przykleiłam srebrną folię, potem przez ten sam szablon nałożyłam pastę na kartkę, w ten sposób powstały takie przestrzenne śnieżynki.

Złożona wygląda tak (celowo nie okleiłam tyłu, żeby było widać ze zdjęcia, jak złożyć)


Bazę kartki można zrobić samodzielnie lub kupić np. w Czerwonym cyrklu

Myślę, że widać, gdzie naciąć, a gdzie zbigować. Kartka jest bardzo prosta więc nie robiłam tutorialu, ale jeśli będziecie chciały i napiszecie, że potrzeba to zrobię.



Do wykonania kartki użyłam:


Banerek dla chętnych

Tutorial na tego typu kartkę znajdziecie w necie.


***
Galeria kartek wrześniowych. 
Są też kartki z poprzednich miesięcy - sztalugi, pop-up i bombki :)



Październikowa żabka czeka :)

***
Jeśli zapomniałaś zalinkować swoją kartkę w poprzednim miesiącu to śmiało możesz w każdym kolejnym miesiącu to zrobić :)

***
Dziękuję z całego serca za wszsytkie komentarze pod poprzednim postem i za Wasze słowa.
Dzięki Wam - wiem, że warto zarwać kolejną noc ;)

27 komentarzy:

  1. Piękna galeria parawaników. Dziękuję Ula za zabawę i to świetne podsumowanie.
    A nowy temat bardzo mi się podoba, znowu jakieś nowe doświadczenie !! twoja kartka jak zawsze świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, takiej jeszcze nie robiłam!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile parawaników! A gdzie mój? Żartuję, nie ma, bo nie zrobiłam, chociaż zabierałam się za niego dwa razy.
    Ula - nie leżał mi, nie widziałam go, nie był w moim stylu. Pisałam Ci kiedyś, jak trudno mi przełamać w głowie schematy. A że kartki, nie są moją mocną stroną, z formą parawanika nie walczyłam. A teraz żałuję, bo widzę takie cudeńka.
    Fajne masz pomysły, na nowe formy. Będę się bacznie przyglądać i kibicować dziewczynom. Dziękuję za wspólną zabawę.
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego zawsze może jeszcze zrobić :)
      Dobrze wiesz, że nic na siłę to ma być przed wszsytkim przyjemność :) Jak CI się coś spodoba to zrobisz :)
      Całusy ślę :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ula za wyrozumiałość.
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Super galeria, podsumowanie i wysyp pięknych kartek.
    Z przyjemnością znowu włączę się do zabawy :) Takiej kartki jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Twoja kartka!
    Wspaniały klimat na niej wyczarowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna inspiracja i śliczna galeria wrześniowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna inspiracja, a te parawaniki bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za piękne zestawienie :-)Muzycznie jakoś w październiku- super :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie robiłam takiej kartki więc bardzo się cieszę z nowego wyzwania :)
    Galeria wspaniała, pełna inspiracji.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie coś nowego :) Twoja wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile super karteczek w jednym poście i na co tu patrzeć w pierwszej kolejności ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy takiej nie robiłam i z pewnością spróbuje :) Twoja jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta karteczka! I kolejny ciekawy kształt:)
    Galeria niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, pięknie się "zaparawaniło".Taka różnorodność, ze aż w oczach się troi. Nowa forma bardzo interesująca. Pochodzę z nią trochę i może coś wymyślę.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie parawanowe karteczki! a co do nowego wyzzwania, toś mi teraz wyzwanie dała hihi. Bazę kartki spróbuję zrobić sama, według zdjęcia :) buzia

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko, oczywiście banerek porywam i swing na pewno powstanie. Cudna jest Twoja zimowa inspiracja.
    Buziaki.
    Ps. Serduszka już zrobiłam, wyślę Ci bliżej 21 października:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała inspiracja! Może się skuszę na zrobienie swojej karteczki w takiej formie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny,zimowy składaczek Uleńko:)
    A jaka piękna galeria !!!
    Pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę wreszcie kiedyś się odważyć i spróbować tej formy :D
    ps. poszłam za Twoją rada i zaczęłam tworzyć kartki świąteczne wcześniej WCD mi w tym pomógł i mam już 10szt :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka w cudnej, zimowej kolorystyce, gwiazdki świetnie wyglądają, śliczny obrazek. Piękne kartki w galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowną, bardzo dopracowaną karteczkę zrobiłaś.
    Dzisiaj zalinkowałam kartki parawanowe. Swing też zrobię, już powstała baza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawą formę kartki przygotowałaś dla nas. Zapewne galeria prac znów będzie imponująca jak dotychczasowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szaleństwo. Cudna. Ja walczę z poprzednimi. Ależ się zaparłam...

    OdpowiedzUsuń