sobota, 1 lutego 2020

871. Kartki BN 2020 - wytyczna luty

W styczniu powstało 39 fantastycznych kartek. Doskonale poradziłyście sobie z wyzwaniem. Powstały cudne potrójne sztalugi, jak również rewelacyjne kartki z misiami. Jestem zachwycona :)

W lutym robimy kartkę do wyboru 1 lub 2 lub 1+2:
1. pop up twist - tutorial zdjęciowy Tutaj, tutoriale na YT Tutaj
2. śnieg/śnieżynka + jeleń/łoś/renifer

U mnie połączenie wytycznych.




Trudno pokazać tą formę na zdjęciach, więc jest też krótki filmik.


Do wykonania kartki użyłam papiery:

Banerek dla chętnych


Żabka czeka do końca lutego.

***
W związku z problemami z żabką krótka instrukcja
1.Skopiować link swojego posta i kleić
2. Wpisać tytuł - będzie się póżniej wyświetlał w żabce
3. Podać aders email lub wpisać swoje imię
4. Kliknąć From Web
Wyświetli się poniżesz okno - wybrać zdjęcie, które checie, żeby było widoczne i kliknąć.

Zdjęcie pojawi się w nowym oknie. Można dopasować, która część zdjęcia będzie widoczna w żabie, a następnie kliknąć i gotowe!

Powodzenia!

37 komentarzy:

  1. Cieszę się, że w lutym właśnie taka forma (raz robiłam, chciałam wrócić do tej formy ale nie było motywacji) ... chyba też połączę wytyczne jak w styczniowej. Podoba mi się Twoja kartka i papiery. Mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie sie zastanawiam czy biorę udział w tej zabawie bo juz mam pomysł.😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest Twoja inspiracja, Ulciu. Raz robiłam pop up twista, będzie okazja to powtórzyć.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam sobie spokojnie filmik z Twoją kartką!w życiu takiej nie widziałam, bardzo fajnie zrobiona, piękny motyw i niesamowicie sie składa. Jestem pełna podziwu dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko kartka jest cudna ale jej forma ... Aż mi oczy wyszły jak oglądałam Twój filmik hihi :).

    Dałaś nam fajne wytyczne na luty :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula świetna kartka ale znowu papierożerna :-) Ale co tam zrobiłam dzis papierowe zakupy to pewnie spróbuję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coż ANiu... formy przestrzenne są papierożerne. Możesz zrobić wersję 2 :)

      Usuń
  7. No wlasnie...ja w sprawie kartek...wybacz że sie ośmielam pytać..ale musze...ja ucieszyłam sie z tematu bo przypadkiem właśnie wyszywam jelonki i śnieżynki...ale to nie na kartkę...musi być kartka?😭 bo jak mus to mus...Ale pytam na wszelki wypadek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musi, bo to zabawa kartkowa jest :)

      Usuń
    2. Pisząc do Uli, wkleiłam się w odpowiedziach i tu, gdyż i tu chciałam napisać.
      Haft i kartki to godne połączenie. Dziewczyny często do Ulinych kartek wykorzystują krzyżykowe elementy i rewelacyjnie się to komponuje. Dlatego - śmiało! Małe haftowane obrazki jako główny motyw papierowego dzieła - same delicje!
      Pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  8. Świetna kartkowa inspiracja Ulciu. Masz głowę pełną pomysłów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Czy podołam ?! Probowac bede :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No powidm Ci jak podałam to zdobędę szczyt 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. O, mam akurat tę kartkę na liście do zrobienia. :) Świetnie, że mogę ją zrobić w ramach zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna inspiracja :)
    A czy na kartce renifery też mogą być?

    OdpowiedzUsuń
  13. toś mi dała wyzwanie :d podejmę się no a jaaak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne wytyczne :) Lubię takie wyzwania. Twoja kartka wyszła przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulcia kartka wygląda rewelacyjnie tylko jak ogarnąć zrobienie jej?! Ale będę próbować:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te papiery :) piękne karteczki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Forma marzenie. Co za efekt! Coś wspaniałego. kusisz i mamisz nowinkami. Dzięki Ci o Pani za to!Karteczka wzorcowa - rewelacyjna, taka bardzo klimatyczna, nastrojowa, tajemnicza, z lekka bajkowa.
    Ulu, do klejenia używam ostatnio polskiego kleju magic. SĘ sprowadziłam. Poznajemy się i doświadczamy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy renifer też wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
  20. Znów ciekawa forma, która trochę mnie przeraża, ale co tam, spróbuję i wierzę, że mi uda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze chciałam zrobić taką kartkę. Wcześniej widziałam ją u innych. Teraz zrobię i ja bo mnie zmotywowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie inspirujesz Ulu. Jak znajdę czas, to zmierzę się również z formą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna forma! Ciekawe jakie różności świąteczne nam wyjdą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, czaję się na trę formę kartki od pewnego czasu, chyba czas się zmobilizować wreszcie :)
    Twoja wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna forma, śliczna inspiracja.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. To jednak będzie prosta kartka, ale z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. było ciężko ale dwie sztuki są:)kolejne dwie skleiłam oczywiście żle..ale lubię takie wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie umiem wstawić linku z pracą, gdyby nadal mi sie nie udało podaje tutaj link
    https://theprimitivemoon.blogspot.com/2020/02/walentynkowy-przybornik-i-kartka-z.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  29. Znowu żaba nie działa :( Link do mojej pracy --> https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2020/02/349-kartki-bn-2020-kartka-zimowa.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Już jest ok, odblokowało się :)

    OdpowiedzUsuń