piątek, 8 stycznia 2021

923. Kochamy starocie i ATC w natarciu

Witajcie :)

Kochamy starocie to zbawa u Marty, którą postanowiłam zakończyć z wynikiem - zrobione wszyskie prace. Chociaż tą jedną zabawę, bo wszsytkie inne zawaliłam. Rok, który minął nie był dla mnie łaskawy z wielu względu, a to wpłyneło też na moją działalność rękodzielniczą i blogową. Jednak nie mogę powiedzieć, że był całkiem zły, bo cała moja rodzina jest w komplecie... Koniec smutasów!

U Marty brakowało mi kwietniowego folkloru i o ile folklor sam w sobie bardzo lubię to tworzyć w tym stylu niekoniecznie. Długo myślałam co zrobić i tu z pomocą przyszła córka - robiąc porządki chciała wyrzucić zawieszkę, którą kiedyś pomalowała.


Na początku miałam tylko jajko - pisankę zrobić folklorystycznie... Ostatecznie tylko zając nie jest.
Powiem szczerze, że średnio podoba mi się ten wytwór, być może dlatego, że jakoś nie czuję jeszcze tych świąt...


Ostatni styl w zabawie to indiański. Chodził za mną łapacz snów, ale przerabiamy starocie, a żadnej starej obręczy nie miałam, więc... niektórzy lubią ozdabiać słoiki, a ja lubie puszki ;)


I tak powstała puszka w stylu indiańskim ozdobiona papierem ryżowym od ITD Collection. 
Do ozdoby zrobiłam piórko - liścia ze sznurka (wiem, że sznurek nie taki jak być powinien), przewiązałam sznurekiem i dodałam dwa drewniane koraliki. Puszka - przybornik podoba mi się zdecydowanie bardziej.



***

ATC w natarciu... dlaczego w natarciu, a dlatego, zrobiłam ich trochę i dzsiiaj chcę Wam je pokazać. Jak niektóre z Was być może pamiętają był czas, że namiętnie robiłam tą formę. Lubię ją bardzo. Za sprawą Ewy (hubki) mojego głównego motywatora w tej kwestii wracam do ATC, a co za tym idzie mam trochę tematów z grupy do nadrobienia. 

Początkiem tego roku zamknęłam rok 2019 i weszłam w rok 2020 ;)








Może uda się wytrwać...

***

Nie będę Wam obiecywać, że  w tym roku będę więcej do Was zaglądać niż w ubiegłym, bo nie wiem jak będzie. Niestety jestem na NG i nie zanosi się na nic dobrego, jak na razie... Chciałabym do Was więcej zaglądać z komputera i komentować... Często zaglądam z telefonu, ale pisanie komentarzy z niego na blogach to nie dla mnie... to nie dla ludzi o takich nerwowych, jak ja. Tworzycie cudowne prace, rozwijacie się i to jest super. 

Przy okazji problemu z dodawaniem stron przejrzałam swoją listę czytelniczą i niestety dużo blogów zostało usuniętych, a wiele osób przestało pisać. Tym bardziej cieszę się, że nadal jesteście - piszecie posty, tworzycie, zaglądacie i komentujecie. 

Dziękuję Wam za to!


23 komentarze:

  1. Świetne prace i gratulacje za wykończenie zabaw. Sama wiem jak to jest brac udział przez cały rok i szkoda wtedy zawalic choc jedną wytyczną :) Atc sa ekstra, uwielbiam te małe formy, choć też jakoś rzadko je robię. Te z kawą i z psiakami są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam z zainteresowaniem. Sporo napisałam i...... gdzieś mi to przepadło, poleciało...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula piękne prace. Gdzie można podpatrzeć wyzwania ATC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na fb jest np. taka grupa https://www.facebook.com/groups/128651277920266 lub http://artgrupaatc.blogspot.com/

      Usuń
  4. Ula uwielbiam te Twoje metamorfozy puszek! Nie mogę wyjść z podziwu, że tak niewiele trzeba by nadać im nowe życie! Super <3
    Na pocieszenie dodam, że ja w tym roku również stopuje z zabawami... dałam ciała w zeszłym roku, a tworzenie pod presją czasu nie sprawia takiej frajdy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko, cóż mogę powiedzieć ..... poprzedni rok dla wielu z nas nie był łaskawy ale ... ważne, żeby się nie poddać, ważne aby chociaż spróbować pokonywać przeszkody :)
    Uwielbiam ATC, jestem pod wrażeniem Twoich kart, są świetne!
    Nowe życie staroci super ... indiańska puszka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj, ktoś Ci podkradnie kilka atc i będę to ja :DDDD czadowe!
    fajny pomysł króliczka i folku :) no i organizer to taki maroko :D ale takie wzory faktycznie pasują też do indiańskiego :)
    Ile ja zawiłam :D człowiek się uczy na zawalaniu! :D
    dziękuję za udział w wyzwnaiu kochamy starocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehhe... wzory maroko indiańskie jak u szefowej wyzwania ;)

      Usuń
  7. ATC-aki świetne, kiedyś na pergaminowej grupie robiłyśmy co miesiąc, jakoś teraz zapomniałam o tej formie , ale można zawsze wrócić Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace przepiękne! Wzór na puszce bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula zdecydowanie ta puszka w moim klimacie jest genialna. Chyba muszę do nich wrócić , bo papierów mam sporo a puszki co jakiś czas się w domu pojawiają. Na ATC miałaś doskonałe pomysły, świetne są. Co do ozdoby wielkanocnej to jak lubię folk też mi się średnio podoba. Po prostu ja takich ozdób nie używam to i też ich nie robię. Ale fajnie że zaliczyłaś wszystkie miesiące.
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulciu, organizer jest super - fajnie oddałaś indiański klimat.
    Folkowy zajączek wyszedł rewelacyjnie, lubię takie motywy. I jakie wspaniałe ATC, podziwiam wszystkich tworzących te małe formy z wielką treścią.
    Buziaczki.
    Ps. Dzisiaj w końcu udało mi się umieścić linka do Świrów w obserwowanych blogach na pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że udało Ci się nadrobić prace. Puszka wyszła super. Sama muszę porobić parę takich puszek bo te stare już się nadają do wymiany. Lubię Twoją stronę więc będę korzystała dalej z Twoich inspiracji.
    Ostatnio z Twoich pomysłów tak sobie korzystałam.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2020/12/kartki.html?m=1

    https://panipaniuska.blogspot.com/2020/12/kartki-uli.html?m=1

    Pozdrawiam gorąco Cię Ula i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalne ateciaki. Psinkowe podobają mi się najbardziej :D Jeszcze nie mierzyłam się z tą formą, ale obiecałam sobie na ten rok, że spróbuję :)
    Ja także się cieszę, że jesteś. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje super pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe prace ale ATC podziwiam szczególnie. To prawda że niektórzy zakończyli swoją blogową przygodę. Ja nie zamierzam choć zajmuje mi to dużo czasu ale mam jeszcze wiele do pokazania i ciągle odkrywam nowe zainteresowania w sobie o których chcę pisać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prace, Ula :) Najbardziej podobają mi się ATC, tym bardziej, że to dla mnie jeszcze nieogarnięta forma :) Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowo i pięknie ozdobione prace - zyskały "drugie życie". Bardzo podobają mi się ATC - pięknie połączone kolory, techniki i kompozycja - są świetne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że jesteś- mimo trudności prowadzisz ciekawe blogi, organizujesz konkursy, uczysz i inspirujesz - Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ze tak twórczo u Ciebie, takich małych fikuśnych jajek nie lubie ozdabiać ale za to lubia robic to dzieci:) ten zajec nie jest taki zły wiec głowa do gory, na swieta bedzie w sam raz! A puszka jest swietna! Lubie je ozdabiać bo przyborniki z nich wytrzymałe i kolejny recykling :) powodzenia z ATCiakami w tym roku, miłego tworzenia !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko piękne prace i pomysłowo wykorzystane "wyrzutki", ATC są śliczne. Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prace są fajne.Puszka bardzo mi się podoba i oczywiście karty ATC -są unikatowe :)

    OdpowiedzUsuń