poniedziałek, 7 czerwca 2021

945. Inspiracje - ITD Collection

Witajcie!

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony majowym pracom, które powstały z papierów od ITD Collection :)

Wróciłam do art journala i powstały, aż dwa wpisy w jednym miesiącu ;) To naprawdę dużo zważywszy ile czasu nie zrobiłam żadnego.
Pierwszy wpis zrobiłam po obejrzeniu filmu Maremi's Small Art .


Drugi powstał na zupełnym spontanie :) Jeden i drugi ma przkeaz, który aktualnie rozgrywa się w moim życiu... 


Zrobiłam aż jedną pracę na wyzwanie na grupie Skrap&Tworki w postaci kartki pop up. 


Pokazałam też swoją prywatną herbaciarkę z aniołkami :)

I na koniec zrobiłam tutorial na kartkę spinner z najnowszymi ramkami kwiatowymi :)


Z tutorialem trochę było przygód, bo nagrywałam go dwa razy... hehehe
Pierwszy raz wkleiłam tak nitkę, że była widoczna, a przy drugim w ferworze walki, mam środek nie pasujący kolorystycznie do reszty i krzywo przyklejony przód... Ale trzeci raz już nie miałam siły robić, żeby było idealnie...

Pozdrawiam Was z małą nutką optymizmu



15 komentarzy:

  1. Śliczne prace Ulcia, a skrzyneczka z aniołkami...zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna prace Ulcia, szczególnie podobają mi się te Twoje wpisy, są pięknie wykonane i ile tam szczegółów... Pozdrawiam Cie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Ulcia, nawet nie wybieram, która mi się najbardziej podoba, bo wszystkie. Mega klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia, podziwiam Twoje prace. Tym razem najbardziej urzekła mnie kartka pop up box.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe prace :) podobaja mi sie, chociaz maja swoj specyficzny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace cudowne :) Moją uwagę przykuły wpisy do art journala ... świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace! Zachwyciły mnie wpisy do artjournala!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękne prace! 😍 Zupełnie nie wiem jak to się stało, ale nie miałam zasubskrybowanego Twojego kanału. Muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula super prace, a tym filmikiem się nie przejmuj, ważne że jest i wiadomo o co chodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulciu! Jesteś niesamowita! Uwielbiam czerwienie więc ten pierwszy wpis do art journala spodobał mi się wyjątkowo!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko:))Ty takie cudeńka robisz,że aż miło się do Ciebie zagląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje prace zawsze zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń