poniedziałek, 8 listopada 2021

955. Świątecznie z Altair Art

Witajcie!

W październiku rozpoczęłam "produkcję" kartek świątecznych. Produkcja to zbyt duże słowo, ale pasowuje mi tutaj ;) Powstały, aż dwie... Obie w ramach inspiracji dla Altair Art.

Pierwsza z jeleniem...


I druga z kotami.


Takie proste.

Ostatnio życie mnie znowu przytłoczyło...
Nie mogę wychylić głowy za bardzo nad taflę wody, bo od razu obuchem w łeb...
Takie jakieś szczęście mam.

Całusy dla Was wszsytkich tutaj zaglądających.

10 komentarzy:

  1. Karteczki piękne i mimo niepowodzeń Ulo życzę słonecznych i pięknych dni 💚

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu tak bywa, mamy plany a wszystko idzie, jak po grudzie. Wszystko pod górkę, nie po naszej myśli. Ale może te przeszkody czemuś służą? Kto wie...
    A kartki cudne- zresztą Ty wiesz, że masz to wyczucie potrzebne w scrapbookingu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, obie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste, no dla mnie są absolutnie niesamowite. Nie każdy potrafi oddać klimat czegoś, Ty potrafisz. Prace przepiękne, nastrojowe, budzące miłe uczucia, w moim odczuciu idealne!!!!! Z całego serca życzę Ci dużo dobra, niech co złe wypada w kosmos i nie wraca!!!! Przytulam mocno sercem cały. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, kartki po prostu fantastyczne! Życzę Ci, żeby w końcu na Twoim niebie zaświeciło słońce i posyłam ciepłe myśli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula jak zawsze świetne kartki, jednak tekturki to fajna sprawa. Ula nie poddawaj się i dalej do przodu, olej życie, tak juz jest raz na wozie raz pod wozem. Rób to co kochasz bo wychodzi wszystko cudnie czego byś się nie złapała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne . U mnie też ruszyła produkcja kartek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki powstały. Wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń