środa, 1 grudnia 2021

957. Przepis na... co mi w duszy gra - grudzień 2021

  Przepis na... co mi w duszy gra - grudzień 2021


Serdecznie dziękuję Wam za Wasze prace, za to, że trwacie w zabawie przez cały rok!

Elly's Creaties - Bedankt voor je werk, ze zijn prachtig!

To już ostatnie wytyczne w tym roku.


Banerek z całym przepisem, żebyście nie musiały pamiętać, ani zapisywać.


Moją inspiracją jest kartka z papierów Studio75.pl, bardzo skromna w dodatki, ponieważ tekturkowy shaker gra tutaj pierwsze skrzypce.





W razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie.

Mam do Was pytanie - bawimy się dalej? A może chcecie zupełnie inną formę zabawy, inne wytyczne. Jestem otwarta na Wasze pomysły.

Pozdrawiam serdecznie


12 komentarzy:

  1. Ula dzięki za ostatnie w tym roku wytyczne. Kartka twoja jak zwykle zjawiskowa, świetne jest to okienko. Ja niestety w 2022 roku robię przerwę od zabaw więc co by to nie było ja odpadam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inspiracja, Ulciu. Ja się chętnie będę bawić dalej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka Uleńko. No cóż zaczynam intensywnie myśleć nad moją ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wytyczne, ja tam mogę bawić się dalej, mimo, że na oparach, ale kartki lubię tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, życzę miłego świętowania w zdrowiu i radości :)

      Usuń
  5. Ula, świetny świąteczny przepis! Dobrze gotujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulo swietna karteczka :) nie musi byc duzo a jest pieknie :) ja Ulo nie chce sie określać, bo na pewnonjak zrobisz zabawę to bedzie mi zal bo bawię sie od początku ale wiem tez ze czeka nas walka o Tereske wiec nie wiem jak to pogodzę.... po prostu na mnie nie patrz.... jak cosik to dołącze 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka z okiennicą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka i przepis na nią ciekawy :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, wszystko co potrzebne mam ... niestety, dawno odpadłam z gry (żałuję, samo życie ale ... zawsze można wrócić do Ciebie i zrobić takie cudeńko w dowolnym czasie). Piękna kartka Uleńko ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Niech te święta będą czasem radości, pokoju i nadziei na lepszy czas. Piękna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń