Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

sobota, 1 sierpnia 2015

148. Róże

Dawno mnie tutaj nie było... głównie z powodu urlopu i nie planowanego, spontanicznego wyjazdu nad nasze wspaniałe Morze Bałtyckie. Udało nam się nawet, że była pogoda :)
Spakowałam sobie na wyjazd cały "kram" do wyszywania i zostawiałam podczas pakowania w domu, więc urlop minął mi bez robótek.
Urlop spędziłam w Jastrzębiej Górze. Uwielbiam tamtejsze klify, zejścia do morza, spacery po plaży, fale i klimat tam panujący :)

Natomiast dzisiaj chciałam Wam pokazać haft dla Ewy, który wyhaftowałam jako niespodziankę :)


Wymiary w krzyżykach 54x76
Aida 14ct 
kolor biały
2 nitki muliny Madeira, 15 kolorów
na podstawie wzoru B.Sikory (Coricamo)


W wirtualnej ramce...
 ***
Dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem :)

25 komentarzy:

  1. A ja jeszcze ramki nie mam:-( Wszystko leży i kwiczy...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś zdążysz ze wszystkim :) dla mnie najważniejsze, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Różyczki przepiękne, czekam na kolejne hafty:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, i jakie kolorowe! Dzisiaj kupiłam sobie Aidę 14 i niebawem zacznę moją przygodę z haftem ;) (już wyhaftowałam jeden mały obrazek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Świetnie! Czekam zatem na jego odsłonę :)

      Usuń
  4. Piękny haft i szkoda, że to tylko wirtualna ramka, bo pięknie róże w niej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Haft w prawdziwej ramce na pewno pokaże nam hubka :)

      Usuń
  5. Przepiękne róże, a w tej ramce wyglądają jak prawdziwe dzieło sztuki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne różyczki! Zazdroszczę wyjazdu, bo kocham nasze morze, a mam za daleko, aby je odwiedzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) My też mamy daleko...całą Polskę trzeba przejechać

      Usuń
  7. Wspaniały hafcik :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za cierpliwość i precyzję przy haftowaniu! Ale efekt jest niesamowity :)
    Dziękuję za udział w moim urodzinowym Candy! Wyniki już w najbliższy weekend!

    OdpowiedzUsuń