Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

niedziela, 1 listopada 2015

185. Bałwankowo z Igiełką_3 - Elfik

Powstał trzeci bałwanek w ramach salowej zabawy u Sylwii. Bałwanek dostał imię Elfik z racji zielonego szalika, czapki i rękawiczek. Wszystkich bałwanków jest 9. Autorką wzoru jest Monika Blezień. Wystartowałyśmy 11 października i przez kolejne 9 tygodni wspólnie wyszywamy bałwanki.
Wzór jest opracowany na Ariadnę, więc ja dobrałam sobie sama kolory z palety DMC.

Bałwanek nie został wszyty zgodnie ze wzorem. We wzorze bałwanek ma czerwony szalik, który mi jakoś nie pasował do zielonej czapki i zielonych rękawiczek, więc wyszyłam go też na zielono. Nie wyszyłam też wypełnienia tablicy, zamiast tego dodałam napis Wesołych Świąt. W oryginalnej wersji możecie zobaczyć bałwanka na blogach pozostałych dziewczyn uczestniczących w zabawie.

Wymiary w krzyżykach 39x40
Aida 14ct 
kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC, 
backstiche - 1 nitka muliny DMC 
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień

Tym razem bałwanek trafił na kartkę. Nie jestem z niej do końca zadowolona, jak to ja...
Do stworzenia kartki wykorzystałam przydasie, które od Was otrzymałam.

 W innym ujęciu

Już czekam na kolejnego bałwanka :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł z zielonym szalikiem. Pasuje do reszty no odzieży :)
    Karteczka prześliczna i skomponowana ze smakiem. Jak to u Ciebie :) Rozumiem ten samokrytycyzm (choć nie wiem czego się tu czepiać).
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już mnie troszkę znasz, więc wiesz, że czasem szukam dziury w całym...

      Usuń
  2. Bałwanek świetny, a karteczka śliczna. Wszystko ładnie się komponuje, więc jest dobrze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bałwanek :) Aż się nie chce wierzyć, że to już listopad i zima za pasem... a co za tym idzie - bałwanki :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no cóż, niestety coraz bliżej zimna...

      Usuń
  4. a ja uważam, że kartka jest piękna! Ale ja ze swoich kartek też nie jestem zadowolona ;p
    planuję też zrobić krzyżykowe karteczki na święta - mam nadzieję, że mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak to już z nami jest, że nam się nie podoba za to innym bardzo ;) trzymam kciuki za twoje krzyżyki :)

      Usuń
  5. Najładniejszy z bałwanków - ze względu na kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) wyłamałam się z kolorystyki chyba jako jedyna...

      Usuń
  6. Bałwanek prezentuje się super - zielone barwy wydają się lepsze, niż zielono-czerwone :) A kartka jest przepiękna, więc nie rozumiem zupełnie Twojego niezadowolenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) czasem szukam dziury w całym... taka już jestem...

      Usuń
  7. Możesz być zadowolona, bałwanek idealnie wkomponował się w zieloną kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałwanek śliczny, wyszła piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń