Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (154) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (184) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (30) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (45) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

niedziela, 15 listopada 2015

192. Bałwankowo z Igiełką_5

Powstał piąty bałwanek w ramach salowej zabawy u Sylwii . Wszystkich bałwanków jest 9. Autorką wzoru jest Monika Blezień.
Wzór jest opracowany na Ariadnę, więc ja dobrałam sobie sama kolory z palety DMC. 
Tym razem nic nie zmieniłam i bałwanek jest w kolorystyce wg wzoru.

Wymiary w krzyżykach 20x29
Aida 14ct 
kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC, 
backstiche - 1 nitka muliny DMC 
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień

Chyba Was troszkę rozczaruję, bo bałwanki zostały znowu zagospodarowane na bombki i najprawdopodobniej pozostałe też będą miały takie przeznaczenia. Już nawet wiadomo kto je dostanie ;) tylko dlaczego wszyscy chcą czerwone albo niebieskie...




***
Jeżeli ktoś z Was chciałby bezinteresownie wywołać uśmiech na czyjejś buzi to zapraszam na ROBÓTKĘ 2015.

26 komentarzy:

  1. Fikuśny ten bałwanek,a bombki bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Twoje bombki są rewelacyjne! I bardzo mi się podobają te kokardki z wstążki u góry :)
    w Robótce brałam już kiedyś udział, i w tym roku też zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te wstążki to za każdym razem inaczej mi wychodzą :)
      Super! Ja tam przez przypadek trafiłam...

      Usuń
  3. Prześliczne te bombki, a bałwanki wyglądają super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczności! Z prawdziwą przyjemnością ogląda się tak dopieszczone prace :)
    Pozdrawiam ciepło pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zagospodarowałaś balwanki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie są bałwanki Moniki, a bombki z nimi są prześliczne i gdybym miała wybierać, to pewnie też na czerwoną i niebieską bym się zdecydowała, bo oprócz tego, że to moje ulubione kolory, to czerwień kojarzy mi się, i pewnie innym, też z Bożym Narodzeniem, a niebieski pięknie komponuje się z bielą śniegu.

    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pewnie masz rację. Ostatnio zrobiłam w odcieniach fioletu, już wkrótce ja pokażę ;) w planach jeszcze brąz...

      Usuń
  7. Pięknie wykonany bałwanek, a w bombkach wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wkomponowałaś hafcik w karczochy :) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wykorzystanie balwankow ;) I ja mam ochote na takie bomby z haftem. A przy okazji dziekuje za pokazanie pleckow, bo te mnie zastanawialy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  10. Są cudowne:) Ach umieć taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki z tymi bałwankami są zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karczochy uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bombki! Nie dziwie się, że wszyscy je chcą :)

    OdpowiedzUsuń