Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

poniedziałek, 25 stycznia 2016

233. Wyszywamy zaległości_1

Dołączyłam do zabawy organizowanej przez Teresę Wyszywamy zaległości. Wprawdzie nie mam tyle haftów co Teresa, ale moje już noszą słuszne miano Ufoków... Mam ich dwa, dla niektórych z Was tylko dwa, a dla mnie aż dwa... denerwuje mnie jak otwieram szafkę i je widzę..., więc w tym roku przestaną mnie straszyć

Nefertiti firmy Coricamo
Obraz został zaczęty w czerwcu 2013r. na czarnej Aidzie, na której można wyszywać tylko przy bardzo dobrym świetle, najlepiej dziennym ( z tego powodu porzucony).
Stan zaawansowania



A po wyszyciu tak ma wyglądać


Jak widzicie daleka droga jeszcze przed mną... może w tym roku dam mu w końcu radę.

Zaczytana dama (tak ją sobie nazwałam)- pierwsza i ostatnia wzmianka TUTAJ
Stan na 29.03.2015r. - bez zmian.


A tak ma niby wyglądać..., ale wydaje mi się, że wcale tak nie będzie wyglądał...



24 komentarze:

  1. Piękne hafty : ) miłego tworzenia ich w dalszych etapach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacież ... coś dużego kalibru te prace do dokończenia, ale nie dajmy się !!! Bądźmy jak James Bond i Chuck Norris - dla niech nie ma rzeczy niemożliwych ;)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki, abyś dała radę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nefretete warta pracy nad nią. A co do zaczytanej... ja się osobiście boję wszystkich wzorów takich gabarytów które nie są z jakichś sprawdzonych firm. Jeśli nie jest przerabiany to ma szanse tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się boję... ale koleżanka bardzo go chciała i nawet wzór znalazła... nie potrafiłam odmówić, a teraz mi wstyd, bo leży i nie mam do niego serca...

      Usuń
  5. Nefertiti zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. he he zebys wiedziala ile zaczetych robotek to ja mam po szafach pochowanych- tragedia

    a dama zapowiada sie mega(ze wzgledu na moje klimaty) taki haft moglabym miec w domu na scianie !!! cudo do dziela

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w wykańczaniu tych prac! Obie zapowiadają się wspaniale, więc warto pomęczyć się nad nimi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu dla Twoich haftów- wiem ile to pracy kosztuje, zarwanych nocek, bo trzeba coś podciągnąć, nerwów, bo coś idzie nie tak przez wcześniejszy mały błąd... Ale nieopisana radość z końcowego efektu- bezcenna. ten haft zapowiada się pięknie :) Pozdrawiam i kibicuję Tobie w dalszych działaniach :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie je dokończ, bo będą cieszyć oczy. Trzymam kciuki za postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie to zadanie nierealne, ale dla Ciebie? :-D buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziemy się wspólnie dopingować więc myślę, że nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz nie moge się doczekać gotowych prac- obie zapowiadają sie bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dama moja faworytka i ją bym skończyła jako pierwszą:))wygląda na duży obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za przyłączenie się do zabawy :) jest mi niezmiernie miło gościć Cię u siebie :) masz przepiękne obrazy do wyszycia, trzymam kciuki, Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, czarna kanwa to wyzwanie :) Piękna te Nefri z tymi wszystkimi koralikami :)
    A Zaczytana Dama to dość duży haft, ale cudny, bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolubryny ... ale mocno trzymam kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Dama będzie piękna. Akurat niefortunnie rozpoczęłaś od najciemniejszego rogu.Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam takie prace. Ich wielkość mnie przeraża ale i zachwyca. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. oba obrazki niesamowite a ta egipcjanka już robi wrażenie a co dopiero będzie po skończeniu.... tylko OCHy i ACHy :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za Nefertiti. Jest piękna, choć wyszywanie na czarnej kanwie to prawdziwe wyzwanie ze względu na szybkie zmęczenie oczu.

    OdpowiedzUsuń