Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (1) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (1) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

wtorek, 5 stycznia 2016

222. Pozytywnik_2

Drugi cytat na kartę pozytywnika:

"Jest taki dzień,bardzo ciepły, choć grudniowy,
Dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszystkie spory.
(...) Niebo ziemi, niebu ziemia,
Wszyscy wszystkim ślą życzenia,
Drzewa ptakom, ptaki drzewom,
Tchnienie wiatru płatkom śniegu."

Chyba wszyscy znają tę piosenkę Czerwonych Gitar i jest ona ponadczasowa i ponad pokoleniowa...
Dlatego też moja druga kartka pozytywnia jest jedyna w swoim rodzaju, ponieważ została zrobiona przez moją córkę. Ja tylko wyjmowałam "co tam mam". Z naszej współpracy wyszła taka kartka pozytywnika:


Wiem, że nie jest idealna i pewnie dużo można by w niej poprawić, ale wiem też, że jak za kilka lat na nią popatrzę to buzia zawsze będzie mi się śmiała :)  

41 komentarzy:

  1. Karteczka jest super. Czego Ci w niej brakuje? Ważne że wspólnie z córką ją stworzyłaś i świetnie się przy tym bawiłyście. Kiedyś z sentymentem wspomnisz, jak to powstawał. Moja córka, już dorosła, nie pozwala mi na pokazanie jej pierwszych prac robótkowych, więc muszę to uszanować i podziwiać jej talent tylko samej.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu niczego mi w niej nie brakuje :) Nie jest idealna, ale właśnie dlatego jest piękna :) i tylko ja taka mam ;)

      Usuń
  2. Praca nie musi wyglądać na idealną, liczy się jej "wnętrze" to ile sprawia nam radości. A wyszło naprawde pięknie : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stwierdzenie wynika głównie z tego, że pozostałe prace dziewczyn będą z pewnością idealne :) moje dziecko włożyło w nią całe swoje serducho i to jest najważniejsze :)

      Usuń
  3. Uleńko...taka kartka,warta jest tysiąc razy więcej...niż wszystkie najpiękniejsze:)
    Mam dwie córy i ogromne pudło, tymi "pierwszymi" karteczkami ,często do nich wracam i łezka się kręci :)
    Wszystkiego dobrego...pozdrawiam:) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :)
      Ja mam wiele teczek rysunków :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. takie dziecięce kartki sa wspaniałe, to piekna pamiątka, ja w tym roku zapakuję do kuferka papierową choineczkę ozdobioną przez mojego M. jest dla mnie najpiękniejszą ozdobą świąteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdej mamy rzeczy zrobione przez ich pociechy są najpiękniejsze i to jest piękne dzieci wkładają w to całe serduszko :)

      Usuń
  5. Ja jeszcze w polu z kartka pozytywnika, muszę dzisiaj w końcu ją wykonać , a twoje kartka prześliczna i wyjątkowa. Ja takich klika skarbów mam i zawsze z wielkim wzruszeniem je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam trochę wolnego po świętach i czas do zagospodarowania z dzieckiem :) Czekam na Twoją odsłonę :) Twoja z pewnością będzie piękna i idealna :)

      Usuń
  6. Karta przepiękna i najważniejsze,że od dziecka!!Upajaj się tymi chwilami,bo one są niestety bardzo krótkie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na pozytywnik:) karteczka urocza -będzie miłym wspomnieniem wspólnie spędzonych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasza współpraca przyniosła świetne efekty, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło i będzie budzić uśmiech przez długie lata, i o to chodzi w pozytywniku!!! Też mam pochowane po szufladach rysunki i laurki mojej dorosłej już córki, i to są najpiękniejsze prace na świecie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie kiedyś wspaniałym wspomnieniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszła ta karta - kiedyś będzie wspaniałą pamiątką współpracy z córką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taką mam nadzieję :)

      Usuń
  12. super, piękna pamiątka pracy córki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona nie ma być idealna, ona ma budzić piękne wspomnienia i tak jak sama napisałaś, uśmiech za każdym razem jak na nią spojrzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I myślę, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  14. Wyszła wspaniale!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziś dzieci robią karteczki,a ja przechowuję laurki od moich córek:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka jest najpiękniejsza na świecie, bo Wasza :* Fajny ten pozytywnik :* Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jest przepiękna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ona właśnie jest idealna, bo zrobiona przez Twoją córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka jest Wasza i nic juz dodawa nie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń