piątek, 15 stycznia 2016

226. Kartki BN 2016 - styczeń

Chciałam podziękować wszystkim osobom, które zgłosiły chęć uczestniczenia w zabawie. Jestem bardzo mile zaskoczona, że jest Was tak dużo :)

Oto lista osób, które będą robić kartki bożonarodzeniowe przez cały rok:
1. ja - UlaK
4. Ewunia
7. Bozenas
8. Mlenka
9. Kgosia
10. Ulcia
11. Viola M.
12. Magda Wo
16. Tina J
17. Iwa F
19. karitsa@
20. misiek77
21. Judyta Z.
27. Kasia :)
29. Bożena G
32. Alina
Jest nas bardzo dużo i mam nadzieję, że razem dotrwamy do grudnia. Były też pytania odnośnie podpisywania kartek - jak najbardziej możecie na swoich kartkach przesyłanych do mnie zmieścić swoje logo. I jeszcze jedno proszę o sprawdzenie czy wszyscy, którzy chcieli uczestniczyć są na liście lub czy czasem czyjegoś komentarza nie zrozumiałam źle i kogoś nie powinno być na liście, a jest.

***
W styczniu na kartce ma znaleźć się coś czerwonego. Moja kartka wygląda tak:



Na Wasze karteczki czekam do 31 stycznia :) Bardzo proszę o terminowe nadsyłanie.


23 komentarze:

  1. Świetna kartka :-) Będę podglądać i kibicować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie bawię(czyt. nigdy takich cudów nie zrobię ;-))- jaka piękna!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś! Grożę Ci palcem! Twoje kartki są piękne! Moje to tylko takie próbki...

      Usuń
  3. Lista jest imponująca, ciekawa ile z niej dotrwa do grudnia. Będą niezłe jaja jak w lipcu będą kartki na boże narodzenie.
    Zapowiada sie niezła zabawa.
    A Twoja karteczka bardzo fajna, zauroczyły mnie te rękawiczki .Ciekawa jestem pozostałych , aczkolwiek niektóre już widziałam na blogach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemyślana, delikatna karteczka Uleńko, więc się ciesz, nie narzekaj. Mnie się bardzo ona podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zebrała się liczna gromadka, będę podglądać i kibicować :))). Prześliczna kartka, bardzo, bardzo mi się podoba :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Twoja kartka:))wow :)rzeczywiście jest nas sporo,będzie się działo:)))całe lato z zimą:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Te haftowane rękawiczki wyglądają super! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ... piękna czerwień :)) a napis z życzeniami - lukrowy :)))
    Kolejka tworzących ogromna :))
    Już czekam na podsumowanie co to się będzie działo ;)))
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiać będę Wasze postępy i cieszyć nimi oko :)
    Kartka bardzo ładna - słodkie te rękawice są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko wspaniała jest ta Twoja kartka,normalnie rękawiczki są obłędne.
    Lista coraz dłuższa,ciekawe ile z nas dotrwa do grudnia i mam nadzieję ,że nie odpadnę.
    Pozdrawam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu miałabyś odpaść? Będziemy się wspierać duchowo :)

      Usuń
  12. Śliczna kartka :) Miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta Twoja karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny pomysl na kartke, podoba mi sie to polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń