poniedziałek, 18 stycznia 2016

228. Przepiśnik

Dzisiaj kolejna odsłona wzoru kuchennego Moniki. Wzór bardzo mi się podoba poprzez swoją prostotę.
Haft wykorzystałam, jako motywację do zrobienia przepiśnika i zakładki do niego.

 Haft wykonany na Aidzie 16ct, dwoma nitkami muliny DMC. Zakładka podklejona filcem.






Na wewnętrznej stronie okładki znajduje się kieszonka.

W rzeczywistości przepiśnik wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach. Zdjęcia nie oddają kolorów użytych papierów. Jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki udało mi się uzyskać.
Mam nadzieję, że spodoba się osobie, do której został już wysłany...

***
Wzór można kupić w sklepie internetowym Moniki Blezień TUTAJ
***
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.

26 komentarzy:

  1. Śliczny:)))podziwiam Wasze zdolności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdolności do podziwiania ;) ja u Ciebie podziwiam Twoje :)

      Usuń
  2. Piękna zakładka. Zieleń muliny pięknie kontrastuje z kolorem kanwy (chyba brązem), a jednocześnie idealnie się dopełniają.
    Przepiśnik szalenie mi się podoba :)Ciekawe połączenie stylów: retro sztućców i nowoczesnej, kolorowej muffinki. To jak z przepisami. Jedne pamiętają wcześniejsze pokolenia, a inne dopiero planują zagościć na stałe :)
    Przyjemnego kucharzenia z nowym przepiśnikiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiśnik nie jest dla mnie ;) mam nadzieję, że spodoba się osobie obdarowanej :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny-podziwiam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny. Bardzo pomysłowo wykonany. Wzorek prościutki i bardzo ciekawy. Tylko pogratulować osobie do której powędrował. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały przepiśnik i zakładeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny przepiśnik, a pomysł z zakładką do niego wspaniały. Jestem pewna, że obdarowana będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik i super wygląda na tej zakładce. W sumie to fajny pomysł z zakładką do przepiśnikia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przepiśnik przygotowałaś. Obdarowana osoba na pewno jest zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały hafcik i przepiśnik:))
    Oj ucieszy się obdarowana osoba...zazdroszczę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zakładka wyszła do pięknego przepiśnika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy przepiśnik Ci wyszedł! Zakładka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zieleń. Ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten przepiśnik a zakładka jest fantastycznym dodatkiem. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplecik wyszedł!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeepiękny, wszystko fajnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiśnik jest cudny i ta babeczka :).

    Kolejny raz super wykorzystałaś schemat Moniki :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulu potwierdzam, przepiśnik jest cudny- już go zapełniam przepisami :) dziękuje za miłą niespodziankę - magnesiki które dostałam też super - pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny przepiśnik. Mi tak,iego brakuje - muszę kiedyś zrobić. Zakładka idelanie pasuje do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny :) Az przyjemnie go zapelniac przepisami :)

    OdpowiedzUsuń