piątek, 22 stycznia 2016

230. Magnesy zwierzaki

Ostatnio zakupiłam wzór u Moniki z myślą o magnesach i powstały takie oto magnesiki :)



Muszę przyznać, że bardzo jestem zadowolona z efektu końcowego :) Zwierzaczki są super. Myślę, że nie raz po nie jeszcze sięgnę.


Wyszywając je doszłam do wniosku, że byłby z nich super breloczki - ten pomysł też przetestuję, tylko znajdę troszeczkę czasu.


Mysz powstała na specjalne życzenie córki do pary do kota ;)



***
Wzór możecie kupić w sklepie Moniki TUTAJ

***
Jeżeli macie jakiś nie zakończony haft, a chciałyście go skończyć w miłym towarzystwie to zapraszam Was do Teresy na zabawę blogową Wyszywamy zaległości... Zasady są bardzo proste :) Ja przyłączę się od lutego, bo i tak miałam się zabrać za niedokończone prace, a mam ich tylko, albo aż dwie :)



29 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne zwierzaki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne magnesiki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przesympatyczne te magnesiki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te zwierzaczkowe magnesiki. Chyba tez sobie zakupię te wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne magnesy, wzór idealnie się sprawdził w tej funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie świnka!???? jakie słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne te zwierzaczki beda super ozdoba . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi hi gromadka słodziaków :)
    Dziękuję za piękną prezentację mojego wzoru. Zwierzaki, jak magnesy wyglądają oszałamiająco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutkie, zwłaszcza hipcio uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. magnesiki wmiatają, świetne są

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł! Nie widziałam jeszcze haftowanych magnesów :D urocze są!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaaa.. ale cudne te magnesiki! Wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne magnesiki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milusińskie wykrzyżykowane zwierzaczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!! Cudne magnesiki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne! Moja coreczka dostala kolderke z tymi zwierzaczkami i naprawde sa mega sympatyczne!

    OdpowiedzUsuń