Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) Boże Narodzenie (45) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (1) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (142) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (5) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (169) haft matematyczny (5) haft płaski (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (129) Kartki BN zabawa całoroczna (38) Kartki przez cały rok u Ani (15) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (11) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (37) motyl (4) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (11) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (5) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (3) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (31) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (32) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (16) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (48) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (9) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (1)

środa, 27 stycznia 2016

236. Kartki Wielkanocne 1_9

Dołączyłam do zabawy wielkanocnej u Ewy. Ten rok będzie obfitował w kartki... Długo się nie zastanawiałam, bo Wielkanoc tuż, tuż... Gdyby ktoś był chętny to zapraszam do zapoznania się z zasadami TUTAJ.


Na początku wydawało mi się, że temat trochę trudny, ale już tego samego dnia wiedziałam co wyhaftuję :)

Moja karteczka ze skorupką i kępką trawy ;)


Piękno w prostocie :) oczywiście moim skromnym zdaniem...

 Hafcik na białej Aidzie 14ct dwoma nitkami DMC, kolory dobierałam sama.

33 komentarze:

  1. Widziałam już wczoraj na blogu Ewy i się zakochałam w zajączku i kolorach... cudny jest taki do miziania za uszkiem ;)))
    Czy mogłabyś uchylić rąbka tajemnicy skąd masz wzór na tak uroczego futrzaka ? Proszę, proszę, proszę ;))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mam mam :D DZIĘKUJĘ ! Biegnę sprawdzać, czy posiadam odpowiednie kolory mulin :))

      Usuń
  2. Kartka pięknie wygląda z tym hafcikiem : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takiego hafciku nie potrzeba już super ozdówb- sam jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. U mnie także hafcik gotowy tylko nie mogę się zabrać za sklejenie całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten hafcik a ja uwielbiam takie proste karteczki , gdzie wiadomo co jest ich centralnym punktem :-Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny królik :) A prostota zawsze jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny hafcik, piękna jest ta Twoja karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny króliś i śliczna karteczka wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka, hafcik jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna już podziałam u Ewci, ja wydrukowałam dzisiaj wzorek i tez króliś w skorupce ale inny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej piękno w prostocie :).

    Wzorek jest uroczy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny hafcik ,on nie potrzebuje różnych ozdobników bo i tak jest w samym centrum karteczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny i gustowny wzorek :) Idealnie pasuje na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację piękno w prostocie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały urok w prostocie:) Fajny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodziak :) Piękna karteczka :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajączek, jest przecudny..a sama karteczka bardzo delikatna i subtelna:)
    Pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, właściwie to Wielkanoc za pasem...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka :) Idealnie wpasowałaś się w temat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajączek świetny! Mam go od dawna w jednym z folderów i po głowie mi chodził, a Ty i Agnieszka przyspieszyłyście moja decyzję, by tego roku znalazł się na jednej z kartek wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest trawka i skorupka,a nawet zajac gratis :) Fajna "ramka" haftu :)

    OdpowiedzUsuń