sobota, 16 kwietnia 2016

294. Pozytywnik_6

Szaleństwo jest geniuszem.
Lepiej być absolutnie niedorzecznym
niż absolutnie nudnym...
(Marilyn Monroe)

W mojej interpretacji nie będzie Marilyn, będzie za to szaleństwo kolorów i bałagan..., bo tak właśnie wygląda moje biurko podczas mojej pracy nie tylko twórczej, ale i zawodowej... i jak to wszystko pogodzić z sumiennością, terminowością, odpowiedzialnością? Niedorzeczność? Muszę Wam powiedzieć, że się da :)



I jak Wam się podoba moja interpretacja?

***
Dziękuję za Wasze komentarze pod zakładką z kotkiem i muszę Wam powiedzieć, że większość rzeczy, które robię dla córki to w większości przypadków jej pomysły i z reguły mam do tego rysunek :) Ostatnio nawet zrobiła mi "wzory" do xxx na kartce w kratkę, może kiedyś doczekają się realizacji :)
***
Dziękuję Małgosi za wspaniały prezent urodzinowy, który dla mnie przygotowała
Piękna karteczka
 Cudowny album, który w całości można podziwiać u Małgosi
 Wycinanki i perfumki
Były jeszcze słodycze i herbatki, ale nie doczekały do zdjęcia.

18 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi się te chlapanki podobają ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten kolorowy bałagan :)))
    Super prezenciki otrzymałaś od Małgosi.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "W tym szaleństwie jest metoda" :)
    Podoba mi się Twoja interpretacja, a prezenty cudne dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, kolorowy twórczy chaos - taki lubię:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kartka pozytywnika!Kleksiki super ją ozdobiły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki bałagan to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki efektowny jest ten Twój wpis. Efekt cudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca energetyczno- kleksowa praca ze wspaniałym cytatem- sama bym sobie taka nad biurkiem powiesiła :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie, ależ kolorki, ps wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo twórcza interpretacja :) Podoba mi się, bo na pewno w owym szaleństwie masz swoje metody i sens :)
    Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Jestem zachwycona!!!(chyba wcięło mój komentarz poprzedni, ale to ja się na fejsie odezwę:-)0

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny prezent Ci Gosia zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna kartka pozytywnika. A prezencik cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywnik super a prezenty ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe to Twoje szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń