Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (1) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (1) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

sobota, 17 grudnia 2016

420. Lampiony świąteczne

Naszło mnie na lampiony świąteczne. Słoiczki w szafie chomikowałam od dawna, a teraz przyszedł czas na ich wykorzystanie.
 Do ozdobienia wykorzystałam sznurek, szyszki modrzewiowe, które "potraktowałam" pastą strukturalną "sztuczny śnieg"...


 Czwarty lampion jest Izabeli. Jej pomysł i jej wykonanie. Pokryty sztucznym śniegiem i mgiełką. Ja tylko pomogłam rozrysować szablon sześcianu (bez dna). 



***
Listę kto do kogo miał wysłać kartkę zamieszczę 20 grudnia, żebyście mogły sobie sprawdzić.

46 komentarzy:

  1. Świetne lampiony! Też kilka zrobiłam, ale z moimi ulubionymi koroneczkami;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała zdolniacha Ci rośnie , piękny lampion wykonała Izunia. Twoje słoiczki również fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwierzysz, że ja dzisiaj dopiero pierwszy raz w życiu zobaczyłam te jogurty w sklepie, Basia mi napisała gdzie, ja 10 min. szukałam na półce- znalazłam :DDD
    Cudne lampioniki, brawa dla młodej za kreatywność :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na wykorzystanie słoiczków, a pomysł Izabelki na ozdobienie lampionu bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne świeczniki :) Idealne na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne lampiony, uwielbiam takie naturalne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super tez podobne wystroiłam świecą jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko! Bardzo Ładne Lampionki, Pięknie będą zdobić wieczorem , Dla Izabelki Brawa się należą ,bardzo ładny lampionek wymyśliła i zrobiła Brawo ! Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne lampioniki ,pozwolisz że odgapię pomysł /właśnie mam kilka słoiczków niewykorzystanych/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie lampiony są cudne :) Sama kilka wyprodukowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne lampioniki i brawa dla Izabeli za kreatywność.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampioniki przepiękne, już gdzieś podobne oglądałam. Na wigilijnym stole będą wspaniale wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że te słoiczki robią furorę :) Jogurcik pyszny, a słoiczki urocze, sama je już wykorzystywałam :)Lampiony zrobiłyście śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze lampiony! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne! Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne lampioniki. Brawa dla Izabelli za kreatywność. Musi pięknie świecić jak jest ciemno. Ja tez mam kilka zrobionych 😀
    Ja juz otrzymałam karteczkę, swoją też wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. I przez Was jogurtow w Biedronie brak 😂

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula lampiony rewelacyjne , a Twoja Iza to zdolna osóbka, będą z niej ludzie , rośnie następne pokolenie zdolnych dziewczyn.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Niewielki nakład pracy, a jakie śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niewielki nakład pracy a efekt rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne lamioniki:)
    ten córci też, zdolniacha z niej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ,zwłaszcza te bez osłonki ,bo światło będzie bardzo nastrojowe :-))) Wspaniale je ozdobiłaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne lampiony, będą tworzyć niepowtarzalny nastrój świąteczny.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowe i ładnie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne lampiony stworzyłyście!
    Ja też już mam dwa słoiczki, więc w wolnej chwili może coś powstanie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo śliczne te lampioniki :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam lampiony,pampioniki wszelkiej masci a Tobie Ulcia wyszły one wspaniale .
    Pozdrawiam serdecznie i przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne ,drugie życie słoiczków . Jak niewiele trzeba ,by stworzyć nastrój świąteczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Słoiczki z Biedronki to hit tego roku. Super!

    OdpowiedzUsuń
  30. To teraz nastrojowo będzie u Was:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo nastrojowe... lubię taki rustykalny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super lampioniki, uwielbiam taki klimat :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Hihi, a to Ci niespodzianka :) Piszę chyba 10.001 ;) Dziękuję :) zupełnie się nei spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja nie widziałam takich jogurtów i że to w Biedronce mówicie? Ojojojojojoj trzeba będzie zrobić nalot :P
    Lampiony Twoje cudowne :* klimatyczne :* uwielbiam takie :*
    A Izabeala zdolna po Mamusi oczywiście :* lampion piękny i efekt świetlny musi być rewelacyjny :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne lampiony!!! To będzie w domu super nastrój na święta :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne świeczniczki:)Praca córci śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne sa! Zarówno Twoje Ulus jak i Izuni:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne lampiony:))na jarmarku świątecznym sprzedawała kobieta po 12 zł:)
    dziękuję za życzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne i nastrojowe lampiony. Minimalistyczne i ozdobne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne lampiony wyszły, naturalne i delikatne! Ten Izy też fajny! Papierowe elementy pewnie pięknie przepuszczają światło ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne lampiony, takie jak lubię, proste i urocze :)

    OdpowiedzUsuń