Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (138) Kartki BN zabawa całoroczna (42) Kartki przez cały rok u Ani (16) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (13) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (12) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (17) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (52) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

niedziela, 1 maja 2016

302. Kartki BN 2016 - maj_wytyczne

Wytyczna na maj: czapka elfa/gnoma świątecznego
Powiem Wam szczerze, że na maj miałam zaplanowany kolor biały, jako wytyczną do naszych kartek... Jednak ze względu na zabawę u Ani, u której królowała biała zimna w kwietniu stwierdziłam, że byłoby to trochę dublowanie wytycznej, i dzięki temu mamy czapkę elfa lub gnoma :) Oczywiście na Waszych kartach mogą zagościć całe elfy i gnomy, ale mogą też pojawić się zwierzątka w takich czapeczkach lub same czapeczki. Wiem, że sobie poradzicie i drugiego czerwca będziemy podziwiać całą galerię karteczek z czapeczkami w przeróżnych odsłonach :)

Moja pierwsza majowa karteczka
Czapka wyszyta na płótnie lnianym haftem płaskim włóczką (jaką tego nie wie nikt). Pompon zrobiony z włóczki cieniowanej.



W tym miesiącu zaszalałam i zrobiłam jeszcze drugą skromniutką kartkę z haftem :)
Haft na Aidzie 14ct w kolorze białym dwoma nitkami muliny DMC. Backstiche (kontury) jedną nitką muliny DMC. Kolory dobierałam sama.



Mam nadzieję, że bardzo nie będziecie narzekały na wytyczne ;) i pamiętajcie czapka elfa/gnoma różni się od czapki mikołaja :)
Na Wasze karteczki czekam do końca maja.

Banerek dla chętnych

 
Źródło grafiki TUTAJ

Żabka jest bardzo głodna i czeka, aż ją nakarmicie. 
Jeżeli któraś z Was chce przesłać karteczkę bez pisania notki to nie ma problemu, i jak najbardziej może ją do mnie przesłać tak, jak do tej pory :) 
***
Zabawy "kartki BN przez cały rok" możecie znaleźć też u Ani i Inki.
U Ani robimy trzy karteczki w ciągu miesiąca (w tym jedną bożonarodzeniową), a u Inki jedną. W obydwóch przypadkach dziewczyny dają wytyczne do kartek. Można dołączyć do ich zabaw w dowolnej chwili :)


35 komentarzy:

  1. WOOOOW!!! Ula, ta kartka z pomponem, no szczena mi opadła, CUDOOOO!!! Ta druga też śliczna, ale ta z pomponem, czysty zachwyt :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie też się podoba, wyszła lepiej niż myślałam :) a moim dzieciakom bardziej podoba się ta druga...

      Usuń
  2. Rewelacyjne! Kartki obie-dwie! Cuudność!
    Pozdrawiam w zachwycie wciąż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie swietne! Pierwsza za pompon, a druga za skarpete ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula bardzo fajny temat wymyśliłaś, pędzę szukać czapeczki.
    A twoje karteczki bardzo oryginalne, ale moje serce skradła ta druga , jest świetna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki Ula. Poradzimy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są cudne a czapeczka na pierwszej jest słodziutka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama karteczki wykonałaś super:) Oj ale dla mnie niezła zagwozdka te wytyczne. Skąd ja wezmę haft??

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko świetny temat i przepiękne karteczki.Zaczynam i ja myśleć nad moją czapeczką.
    Pozdrawiam i życzę udanej majówki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki świetne obie choć bardziej podoba mi się druga :)
    Idę szukać czapki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne karteczki! Hm, czapeczka ... Dałaś do myślenia. Pozdrawiam majówkowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki,obydwie są śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, przesłodka ta czapeczka i taka cieplutka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka gnoma powiadasz:)))gdzieś mam jakiś wzór:)muszę poszukać:)a Twoja kartka z haftowanym gnomem słodka:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, czapeczka gnoma, no cóż być może coś tam wpadnie do głowy, nie wiem jeszcze, pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj a juz się ucieszyłam, że mam pomysł, a tu na koniec tekst, że czapka elfa jest inna niż mikołaja. No masz rację. No cóż to szukamy zatem czapki elfa :) Twoje karteczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kartki, ta pierwsza super pomysłowa :) Ale temat, no, no,...... trzeba będzie coś wyszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten płaski haft jest genialny Ulo !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. super karteczki :) ja niestety z kwietniową nie zdążyłam, wychodzi ciągły brak czasu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajniutka karteluszka ...cudowny symbol świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka jest świetna! Masz fajne pomysły Uleńko.
    Hafcik też śliczny, obie karteczki wspaniale się prezentują.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki!
    Urzekła mnie ta czapa wykonana haftem płaskim :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super temat. No tak tylko czapka Mikołaja to nie czapka elfa. Zawsze jest jakieś "ale" , a na koniec i tak każdy prezentuje wspaniałą kartkę w danym temacie. Już nie marudzę. Idę "powiesić" banerek. 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalne prace i niekonwencjonalne podejście do tematu. Czapunia z pomponem jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajną czapkę zrobiłaś :) Ten pompon świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie biorę się za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to będzie się działo. Tym zadaniem mnie przygwoździłaś, ale podejmę się, nie wymięknę:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne obie karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie taki diabeł straszny.
    Karteczkę zrobiłam i nakarmiłam żabkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartka gotowa... a nawet pięć :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Niemal na ostatnią chwilę, ale jestem ja i moja karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne karteczki - ten pompon jest super!
    Ja oczywiście rzutem na taśmę, ale jak widzę nie jestem ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że udało się zdążyć :)

      Usuń
  32. A dla mnie spodobał się skrzat! Taka chudzinka!

    OdpowiedzUsuń