Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (2) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

poniedziałek, 16 maja 2016

312. Maj z Anią

Anulka wymyśliła, że w maju na naszych kartkach będą królowały nasze barwy narodowe.
Najwięcej trudności sprawiła mi kartka wielkanocna przez baranka, głównie dlatego, że ni miałam odpowiedniej grafiki...


Najpierw kartka, której najbardziej się obawiałam, a z której jestem najbardziej zadowolona - okolicznościowa (urodzinowa).


Druga karteczka bożonarodzeniowa z Mikołajem.

Ostatnia kartka wielkanocna z barankiem z czerwoną chorągiewką, która sprawiła mi najwięcej trudności i nie jestem zadowolona z efektu końcowego.

Wszystkie razem dla Ani.

Tak się tylko zastanawiam czy dobrze zinterpretowałam wytyczne do wyzwania, bo widziałam, że niektóre z Was do zrobienia tych trzech karteczek użyły materiałów tylko w kolorze białym i czerwonym...

45 komentarzy:

  1. Piękne - ja mam nawet niezaczęte!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki! Myślę że bardzo dobrze zinterpretowałaś wytyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodzinowa jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki świetne. Moje dopiero w połowie zrobione.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie moje serducho zdobyla pierwsza - za te rozyczki i listki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulko! Wszystkie karteczki są piękne ale ta wielkanocna urzekła mnie - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ŝliczne kartki :-) najladniejsza ta pierwsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne karteczki, jestem zachwycona nimi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki wyszły Ci świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodzinowa podoba mi się najbardziej :)
    Ja faktycznie zrobiłam tylko biało-czerwone kartki, bo tak zrozumiałam te wytyczne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula wszystko jest OK doskonale zinterpretowałaś wytyczne. Powstały przy tym piękne karteczki . I nie wiem czemu jesteś niezadowolona z baranka, przecież on jest uroczy . Pozostałe karteczki tez mi się bardzo podobają. Widać z tego że i w barwach narodowych można zdziałać cuda.
    Dziękuję Ci za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie urodzinowa chyba najlepiej wyszła. To moja faworytka.
    Ja tez mam problem z wielkanocną. Leży i czeka na dokończenie. Może dlatego, że planuję zrobić ją biało-czerwoną tak jak pozostałe.
    Twoja interpretacja wydaje się ok. Masz baranka z czerwoną chorągiewką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki!
    Mój nr 1 to urodzinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna interpretacja :) pierwsza kartka, okolicznościowa, powala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne !
    Moje karteczki mają w przewadze biel i czerwień, brakuje mi jeszcze okolicznościowej;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie podobają się wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki przesliczne wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki śliczne, szczególnie ta pierwsza.
    Myślę, że dobrze zinterpretowałaś wytyczne, bo Ania nigdzie nie napisała, że ma być tylko kolor czerwony i biały.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wyszły. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulcia, myślę, że dobrze zinterpretowałaś wytyczne, a karteczki wyszły piękne. Ten słomiany baranek chwyta za serce....
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki powstają z pod twoich łapek, gratuluję i pozdrawiam cieplutko<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się kartki bardzo podobają:)
    szczerze powiedziawszy tez myślałam że źle odczytałam wskazówki Ani, ale biało czerwony mi nie pasuje do kartki wielkanocnej wiec zrobiłam po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie sobie poradziłaś. Wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki zrobiłaś przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne karteczki!!!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki bardzo udane. A czasami trudno jest zinterpretować czyjś zamysł. Tobie się udało. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki. U mnie hafciki się jeszcze robią, aby niebawem trafić na kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki są super, a interpretacja zadania należy do twórcy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dałaś radę wyzwaniu :) Kartki piękne wszystkie ,natomiast tez wyróżniam pierwszą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uleńko stworzyłaś świetne kartki,a baranek jest chyba najbardziej intrygujące i wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kartki !!! Dzięki tej zabawie ani Święta ani inne okazje Cię nie zaskoczą - masz już gotową świetną kolekcję kartek, a to maj dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne karteczki, kolekcja rosnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kartki! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne kartki ,a urodzinowa nr 1. Dobra interpretacja w Wielkanocnej miał byc baranek i czerwona chorągiewka ,a reszta kolorków dowolna. U mnie jakoś samo wyszło w dwóch kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  35. Superowe kartki - super talent ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też do swoich karteczek użyłam nie tylko kolorów białych i czerwonych:) Super karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne kartki - pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Kartka z różyczkami, urodzinowa jest cudna. Właśnie takie kartki podobają mi się najbardziej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie kartki ładne i ciekawie wykonane :)
    Najbardziej podoba mi się ta pierwsza jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kartki, ta z barankiem to moja ulubiona :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne wszystkie :-)))Mnie ta z Mikołajem wpadła w oko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cuudność karteczki! Okolicznościowa do zakochania!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń