Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

wtorek, 3 maja 2016

304. Kartki BN 2016 - zmiana regulaminu

Kochane moje, ponieważ wiele osób pyta czy można przyłączyć się do zabawy, a osoby, które zadeklarowały chęć uczestnictwa bez słowa odchodzą... postanowiłam zmienić regulamin naszej zabawy i od tego miesiąca każda chętna osoba, która chce wykonać karteczkę według wytycznych może przyłączyć się do zabawy w dowolnym czasie.

Losowania nagród, które obiecałam raz na trzy miesiące będą w założonych termiach, czyli w marcu (było - została wylosowana Agatka Baran), czerwcu i wrześniu. Warunkiem uczestniczenia w losowaniach będzie zrobienie w zabawie kartek w trzech wyzwaniach.

Bez zmian pozostaje losowanie końcowe w grudniu. W grudniowym losowaniu będą uczestniczyły tylko te osoby, które się zapisały do zabawy w styczniu i wywiążą się z robienia kartek przez cały rok.

Zrozumiem, jeżeli któraś z Was poczuje się dotknięta tą zmianą i odejdzie... Pamiętajcie jednak, że reguły są po to, żeby je zmieniać, a zabawy po to, żeby się dobrze wspólnie bawić :)

Na koniec taka prośba, jeżeli nie zamierzacie robić kartek to mnie o tym po prostu poinformujcie i po sprawie. Szczerze mówiąc głupio się czuję, jak co miesiąc tak się przypominam..., upominam... Nie będę już tego więcej robić.


53 komentarze:

  1. Ja oczywiście z przyjemnością działam dalej z Tobą Ulcia :)i mam zamiar dotrwać do samego końca zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem z Tobą Uleńko, chociaz czasem trudno czasowo ale jestem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Im nas więcej , tym fajniej! Ja oczywiście bawię się dalej:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ciebie Ewuś, jak i w Violę nie zwątpiłam ani przez chwilkę :)

      Usuń
  4. super :) ja niestety nie zdążyłam z kwietniową karteczką i szkoda mi było zabawy u Ciebie a dzięki zmianom reguł mogę się bawić dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zmieniłam reguły :), żeby wszyscy mogli się bawić kiedy mogą... bo to ma być zabawa, a nie przymus ;)

      Usuń
  5. Ja bawię się dalej, oczywiście w miarę moich możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myślę, że dasz radę, a jakby co to teraz możesz przerwać i do nas wrócić, jeżeli zajdzie taka konieczność :)

      Usuń
  6. Ulcia regulamin przyjęty do wiadmości,póki co nie mam zamiaru opuszczać żadnego miesiaca i trzymam kciuki za siebie, abym w tym postanowieniu wytrwała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dalej z chęcią podziwiam i cieszę swoje oczy cudami, które tworzycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy to nas podziwiają też są potrzebni i mile widziani :)

      Usuń
  8. Ja oczywiście też bawię się dalej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam nadzieję wytrwać bez przerw do końca zabawy i... nieskromnie powiem: wygrać cosik pod choinkę :p Dobra, to był żarcik, taki mały ;) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Super Jadziu :) a to już trzeba sobie z maszyną losującą załatwić ;)

      Usuń
  10. Przyjęto do wiadomości :)) Wszystko jasne :)
    Ps.
    Majowy pomocnik św. Mikołaja gotowy i wkrótce powędruje na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      Już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  11. Ja nie myślę odchodzić. Już myślę nad majową kartką.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja pomimo kwietniowej nieobecności mogę brać udział dalej?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula spoko jak najbardziej popieram zmianę regulaminu, zresztą u mnie jest podobny .Mam nadzieję dotrwać do końca. A obie życzę spokoju , to ma być zabawa dla nas wszystkich a przede wszystkim dla Ciebie. Jak ktoś nie ma na nią ochoty albo się rozmyślił jego sprawa ja bym się nie upominała i dobrze że i Ty postanowiłaś tak zrobić.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za Twoje słowa wiele dla mnie znaczą :) Cieszę się z podjętej decyzji i Waszej reakcji :)

      Usuń
  14. Nie mam nic przeciwko zmianom i ani myślę odchodzić przed czasem.
    Już myślę nad majową kartką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany są czasem potrzebne:) Cieszę się,że zostajesz :)

      Usuń
  15. W takich zabawach chyba czasem trzeba zmieniać regulamin, gdyż na początku każdy ma dużo zapału, a potem zapał przemija. Za to inni na początku nie mają odwagi wziąć udziału w zabawie, a dopiero potem nabierają śmiałości :) Moim zdaniem zmiana regulaminu zabawy jest super :) W końcu ma to być zabawa dla wszystkich, a nie kara dla organizatora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie dokładnie jest :)

      Usuń
  16. Ulcia ja tam nie mam tego problemu :) dajesz robię i się świetnie bawię :) polecam ci u mnie najnowszy post o gadźeciku bardzo pomocny zobaczysz ...i uwaga zapragniesz ...nie ma to jak coś co pomaga w tworzeniu :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś widziałam, zapragnęłam... Ostatnio poszłam po karton, a wyszłam z kartonem, stemplami, wstążkami... a gadżecik świetny ;)

      Usuń
  17. Uleńko i bardzo dobrze. Niech się i z Tobą bawi kto chce i kiedy chce (ja u siebie tak robię od początku a zazwyczaj na koniec nagradzam te osoby, co nie odpuściły ani jednego miesiąca) A kto nie chce to niech żałuje, że opuszcza tak fajną zabawę u Ciebie :) Ja nie zamierzam odpuszczać i bawię się dalej, już mam nawet pomysł na karteczkę z czapką elfa :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu właśnie doszłam do takiego wniosku, jak napisałaś :) Cieszę się, że zostajesz ze mną :)

      Usuń
  18. ja bawię się dalej, mam zamiar zrobić wszystkie karteczki, czas pokaże co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdzie nie idę:)))zostaję :)a nawet mam już gotową kartkę z czapką ale zawieszka się robi dopiero:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe... to już niedługo odsłona, znając Ciebie coś pięknego powstaje :) Dziękuję :)

      Usuń
  20. Ja również zostaję i mam zamiar bawić się do końca.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i wszystkie współuczestniczki zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. To może i ja zacznę się bawić, skoro uruchomiłam w końcu pracownię scrapową po zimie?
    A mogę uzupełnić kartki od stycznia, jeżeli dam radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu serdecznie zapraszam :)
      Oczywiście :):):)

      Usuń
  22. To ja z przyjemnością się zapisuje do zabawy . Tylko nie wiem co mam robić teraz . Kartkę to pewne ,tylko jaką ... na maj czy na czerwiec ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chcesz do nas dołączyć :) Robimy kartki na maj http://kulskowo.blogspot.com/2016/05/302-kartki-bn-2016-majwytyczne.html

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  23. Ula zmiana regulaminu tylko na dobre zabawie wyjdzie. Ja i mój blog mimo swej nazwy " Słomiany zapał", nie dezerterujemy, zostajemy do końca. Mam tylko problem z tą majową czapką skrzata. bo nigdzie żadnego nie spotkałam, czy może być wróżka w czapeczce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Danusiu :) Bardzo się cieszę, że zostajesz i nie dezerterujesz :):):)

      Usuń
  24. No i fajna zmiana, bo może i ja się wreszcie skuszę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ulciu, czy ja się mogę jeszcze przyłączyć do zabawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście każdy może kiedy chce :) karteczkę majową robimy do 30 maja i linkujemy pod postem z wytycznymi http://kulskowo.blogspot.com/2016/05/302-kartki-bn-2016-majwytyczne.html

      Usuń
  26. A ja tam zapał mam...i z radością będę się z Tobą bawić Kochana:)
    W końcu jesteś matką chrzestną, mojej karteczkowej miłości :D
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) serducho kołacze, jak szalone i cieszy się matka chrzestna Twojej miłości :)

      Usuń