niedziela, 12 czerwca 2016

324. Testowanie z Kokardką - Wiosenne ptaszki

Tym razem udało mi się zakwalifikować do testowania wzoru dla Kokardki
Do testowania wybrałam wzór z ślicznymi, kolorowymi ptaszkami. Elementów do wyszycia jest cztery.
Wzór można kupić w zestawie, który zwiera: czarno-biały schemat graficzny, potrzebną mulinę DMC na papierowym organizerze, plastikową kanwę i świetnie dobraną igłę.
Wyszyłam jednego ptaszka i pozytywnie zaskoczył mnie rozmiar ptaszka po wyszyciu 8,5 x 9,5 cm. Jest całkiem duży. Kolory bardzo żywe, energetyczne.
Na plastikowej kanwie wyszywałam po raz pierwszy i muszę stwierdzić, że nie taki diabeł straszny... Wszywało mi się bardzo przyjemnie, z kanwy plastikowej bardzo łatwo się wypruwa i bez problemu można się cofnąć o kilka krzyżyków w razie pomyłki.
Ptaszek nawet bez konturów jest wyraźny i ładnie wygląda.

Igła w zestawie jest idealnie dobrana do wielkości oczek w kanwie.

Kontury jeszcze bardziej skontrastowały kolory.
Cały ptaszek wyszyty dwoma nitkami muliny DMC. Kontury jedną nitką.
Ptaszki przeznaczone są do wycięcia jako zawieszki. Jak zapewne już zauważyłyście mój ptaszek nie jest wycięty. Powiem szczerze, że jak zobaczyłam jego wielkość to zmieniła się całkowicie koncepcja na ich wykorzystanie. Co z nich będzie zobaczycie, jak wyszyję wszystkie cztery elementy.

Podsumowanie testu:
Plusy
- zestaw zawiera komplet materiałów - plastikową kanwę wielkości ok. A4, potrzebną mulinę DMC, igłę i wzór,
- igła świetnie dobrana do wielkości oczek w kanwie,
- żywe, energetyczne kolory,
- czytelny schemat.

Minusy
- organizer na nici z bardzo cienkiego i wiotkiego papieru, wg mnie lepszy byłyby  na  trochę sztywniejszym papierze (wiem, że niektóre z Was je przewijają nici z zestawów na bobinki, więc może nie jest to problem),
- schemat wraz z organizerem zawierają tylko symbole, brak numerów użytej muliny DMC. Dla osób, które nie posiadają pełnej palety kolorystycznej DMC brak możliwości dokupienia nici i wyszycia powtórnie tego samego wzoru, ale to akurat jest wada większości schematów kupowanych w zestawach. 

Zestaw z ptaszkami można nabyć tutaj

32 komentarze:

  1. Rewelacyjny praszek. Kolorki takie zywe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny ptaszek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny ptaszek :) kolorki cudne :* Uleńko pięknie haftujesz :) Uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te ptaszki a jeden już nawet przyfrunął i jaki ładny:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowo i niebanalnie , jestem oczarowana , Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego tygodnia !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulko! Pani ptaszek jest prześliczny, a praca jaka elegancka jak wyszyjesz wszystkie będziesz miała przecudny komplecik - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda Twoja ptaszyna :)
    Muszę i ja kiedyś spróbować na plastikowej kanwie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Pierwszy ptaszorek za Toba ;) Kolory naprawde zywe, wesole! Ciekawe co tez sobie wymyslilas?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka :)
    Kanwa plastikowa to jakoś nie dla mnie - raz próbowałam i poległam - może to była rzeczywiście wina igły :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszło to Twoje testowanie Uleńko :) Ptaszki cudne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorowy ptaszek w cudnie żywych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sympatyczny wzorek, czekam co dalej z niego powstanie :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolorki, tak jak napisałaś ptaszek ma bardzo energetyczne kolorki :) lubię takie wyraziste kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Ptaszyna cudowna! Pozostałe wzory też wyglądają świetnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny ten ptaszorek, Przyznam że nie wyszywałam jeszcze na plastikowej kanwie , muszę i ja kiedyś spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptaszeczek jak malowany (nitką:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. rówież wybrałam do testowanie ten zestaw i uwagi mam podobne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny:)szkoda ,że nie pokazałaś jak wygląda tył:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny ten ptaszorek i pięknie wykonany :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super krzyżykowanie, piękne prace tworzysz:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚLiczna ptaszyna ,kolorowa i poprzez kolorki bardzo żywa
    Pozdrawiam Uleńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzór jest piękne, a wyhaftowany ptaszek uroczy:) Ciekawa jestem jak je wszystkie wykorzystasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny ptaszek :)
    Dobrze, że miałaś okazję spróbować plastikowej kanwy. Jak sama piszesz "nie taki diabeł straszny..." :)
    Czekamy na kolejne odsłony pozostałych ptaszków i ostateczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam drugi zestaw ale ten jest równie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny ptaszek :) Ja testowałam drugi zestaw. Na ten kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń