czwartek, 16 czerwca 2016

328. Niespodzianka od Anstahe

Na początku kwietnia zachwyciłam się na blogu Anstahe lalami i nawet do niej napisałam. Niestety wszystkie lale miały już swoich właścicieli...
W ubiegłym tygodniu Anstahe poprosiła o mój adres... A w tym tygodniu dotarła do mnie wielka paka, a w niej same cudne rzeczy. O lali wiedziałam, ale oprócz niej w paczce znalazłam wiele wspaniałych i cudownych rzeczy, których się kompletnie nie spodziewałam.

Zobaczcie, jak po królewsku obdarowała mnie Anstahe (zdjęcie zrobione na papierze pakunkowym).
 Wymarzona lala :)
 Słoiczek na herbatę
 Nazwy ziół na pikach
 Zawieszka
 Cyferki
 Woreczek na suszone grzyby
 W planach mam zabudowę balkonu, więc nazwy ziół już wkrótce się przydadzą. Na chwilę obecną mam rozmaryn i mięte :) Rozmaryn został już oznaczony :)
Kochana Anstahe bardzo, bardzo Ci dziękuję za tyle cudownych rzeczy, za Twoje bezinteresowne serce. Dzięki Tobie znowu wierzę, że na świecie są bezinteresowni, dobrzy i wspaniali ludzie. Dziękuję z całego serca.

A kto jeszcze nie zna Anstahe i jej bloga zapraszam tutaj. Zobaczcie, jak Anstahe pięknie maluje wstążkami, jakie robi cudne lale, jak pięknie ozdabia blaszki... więcej nie powiem sami zobaczcie.


34 komentarze:

  1. Dostałaś wspaniałe rzeczy, lala jest przeurocza. Nazwy ziół super, wszystko cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka urocza!!!
    No i mnóstwo cudnych drobiazgów :)
    Ciekawa jestem, jak urządzisz swój balkon - pewnie będzie piękny, zielny ogródek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś same cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Danusią miałam już przyjemność wymianek:) mam nawet prawie taki sam słoik na herbatke:)) Danusia to prawdziwa cudotwórczyni!! Lalka cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję- otrzymałaś wspaniałe rzeczy, a cyferek Tobie zazdroszczę (pozytywnie oczywiście):) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty! Od dawna podziwiam prace Danusi - są niesamowite. Mam wrażenie, że za co by się nie zabała, to wszystko robi perfekcyjnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziutka laleczka, śliczne niespodzianki otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna niespodzianka, cieszę się z Tobą :)) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulko! Naprawdę cudowne prezenty dostałaś, a ta lala jest przecudna - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula super prezenty dostałaś ale mnie szczególnie się spodobały te tabliczki do doniczek na ziółka . Rewelacyjna sprawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowwww!!! Cudowne prezenty dostałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Uleńko, świetny prezent :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulecia wspaniałe prezenty dostałaś od mojej imienniczki,ona jest wyjątkowa i przezdolna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezent do pozazdroszczenia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie zostałaś obdarowana,cudowne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same piękne rzeczy dostałaś :) Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała Danusia!:) Gratuluję, wszytko takie piękne, a lala - ach!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulciu, cudne rzeczy dostałaś, a już ta lalusia jest przesłodka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prace Danusi podziwiam od dawna. Same cudeńka dostałaś. Gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prezenty! Lala jest słodka. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja też wierzę, że są wspaniali bezinteresowni ludzie. Dziękuję Uleńko, Ty do nich należysz:))

    OdpowiedzUsuń
  22. ale odjazdowe prezenty,troszkę ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie zostałaś obdarowana, są w tym naszym blogowym świecie cudowne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prezenty, lala jest po prostu zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. oj i ja uwielbiam Danusię chojnie obdaruje każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna lala i widać, że była tworzona z myślą o Tobie :) Pozostałe prezenty są równie wspaniałe i godne największych pochwał. Bardzo podoba mi się dekoracja słoiczka i zawieszka 'przypominajka' :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny prezent Uleńko, serdecznie Ci gratuluję!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń