poniedziałek, 4 lipca 2016

335. Podaj dalej_2

Jakiś czas temu zapisałam się na "Podaj dalej" u Tiny J i zapomniałam o tym, jak to ja...
Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka, a w niej:
... piękne szydełkowe serwetki w ciemnym brązie (do kawki w sam raz), zakładeczka z sowiastymi (już w użyciu u młodszej latorośli), cudna karteczka, papiery i "tęczowe nici".
Dziękuję kochana za wspaniałą paczuszkę jaką dla mnie przygotowałaś.

"Podaj dalej"
Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, Które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie. 

Jeśli chcesz dostać od mnie niespodziankę zapisz się pod tym postem w komentarzu, a po otrzymaniu niespodzianki ode mnie taką zabawę zrób u siebie :)


15 komentarzy:

  1. Dawno nie brałam udziału w tej zabawie, z chęcią zapiszę się
    Dostałaś świetne prezenty,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, to się skuszę jesli można 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można :) proszę Cię o Twój adres korespondencyjny na mój adres email

      Usuń
  3. Jakoś tak chyba zupełnym przypadkiem uda mi się dodać pierwszy komentarz :) Od dawna podziwiam Twoje prace, więc z wielką chęcią zapiszę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace :)
      Z drugiej strony przykro mi, ale Basia i Anita były szybsze...

      Usuń
  4. Cieszę się, że ci się podoba. Zapomniana część jeszcze dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie prezenciki! Superrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent i zabawa. Z tymi prezentami płynie zawsze taki ładunek serca i życzliwości, że aż chce się żyć.
    Pozdrawiam, Ulciu, serdecznie i życzę dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenciki :) A ja jak zwykle opóźniona w zawodach: kto pierwszy ten lepszy :P Może następnym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i praktyczne prezenty. Żałuję, że nie udało mi się dołączyć do zabawy

    OdpowiedzUsuń