Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (154) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (184) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (30) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (45) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

poniedziałek, 4 lipca 2016

335. Podaj dalej_2

Jakiś czas temu zapisałam się na "Podaj dalej" u Tiny J i zapomniałam o tym, jak to ja...
Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka, a w niej:
... piękne szydełkowe serwetki w ciemnym brązie (do kawki w sam raz), zakładeczka z sowiastymi (już w użyciu u młodszej latorośli), cudna karteczka, papiery i "tęczowe nici".
Dziękuję kochana za wspaniałą paczuszkę jaką dla mnie przygotowałaś.

"Podaj dalej"
Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, Które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie. 

Jeśli chcesz dostać od mnie niespodziankę zapisz się pod tym postem w komentarzu, a po otrzymaniu niespodzianki ode mnie taką zabawę zrób u siebie :)


15 komentarzy:

  1. Dawno nie brałam udziału w tej zabawie, z chęcią zapiszę się
    Dostałaś świetne prezenty,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, to się skuszę jesli można 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można :) proszę Cię o Twój adres korespondencyjny na mój adres email

      Usuń
  3. Jakoś tak chyba zupełnym przypadkiem uda mi się dodać pierwszy komentarz :) Od dawna podziwiam Twoje prace, więc z wielką chęcią zapiszę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace :)
      Z drugiej strony przykro mi, ale Basia i Anita były szybsze...

      Usuń
  4. Cieszę się, że ci się podoba. Zapomniana część jeszcze dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie prezenciki! Superrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent i zabawa. Z tymi prezentami płynie zawsze taki ładunek serca i życzliwości, że aż chce się żyć.
    Pozdrawiam, Ulciu, serdecznie i życzę dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenciki :) A ja jak zwykle opóźniona w zawodach: kto pierwszy ten lepszy :P Może następnym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i praktyczne prezenty. Żałuję, że nie udało mi się dołączyć do zabawy

    OdpowiedzUsuń